-
Vray opacity problem
Tak to wygląda w animacji: Może macie jeszcze jakieś pomysły?
-
Vray opacity problem
Tak zrobiłem. Problem polega na tym, że jak kamera "patrzy" na kilka takich obiektów ("jeden za drugim") to pojawia się ta 'plama'.
-
Vray opacity problem
Mam taki dziwny problem. Zrobiłem używając pflow dym; obiekty to zwykłe, płaskie poligony. Standard map, zmapowane diffuse i opacity. Problem polega na tym, że kiedy pokażę je pod innym kątem a konkretniej, kiedy poligony zaczynają się na siebie nakładać pojawia się nieprzyjemna czarna plama. Nie mam zielonego pojęcia jak się jej pozbyć. Tzn mógłbym zmniejszyć liczbę poligonów ale to nie wchodzi w grę. Miałby ktoś jakiś pomysł? wygląda to tak:
-
Animacja3d: Mechwarrior movie (wip)
Ok, tym razem bez animacji. Poprawiony model jednego z 'mechów z nowymi teksturami. Co o nim teraz sadzicie?
-
Concept 2d: Łuk
Pomysł ciekawy, chociaż ostatnio nie w moim guście.
-
Arena Morte Teaser
Czyli zgadzamy się w 100%. :)
-
Arena Morte Teaser
Nie wiem, ale ja tam bym akurat wolał, żeby m o ktoś każdy taki drobiazg wypomniał. Może nawet potem bym automatycznie starał się tych samych błędów nie popełniać.
-
Arena Morte Teaser
A czemu ta pani ma tylko połowę stanika? Nie no teaser świetny. Do niczego się nie mogę doczepić.
-
Animacja 2d/3d : "egress"
Hehe, napisz, że nie ma odzewu a wszyscy zaczną pisać :P A żeby było na temat, ja "sztuki z przesłaniem" w ogóle nie rozumiem więc w kwestii tematyki się i tak nie wypowiem, ale jakoś dziwnie mi się podoba.
-
Animacja3d: Mechwarrior movie (wip)
Hmm.. nieco balansuje, z tej kamery tego nie widać ale jakby była z przodu to byś zobaczył. Ale niezbyt wiele, bo z czysto technicznego punktu widzenia 'mech nie musi aż tak balansować. Każdy 'mech posiada serię urządzeń zwanych gyro. Składają się one z dość ciężkiego "pierścienia"... A z resztą, tu jest wszystko: W takim wypadku wcale nie trzeba by 'mech specjalnie kiwał się na boki. Wystarczy, że przy pierwszym kroku (czy paru pierwszych) komputer zatrzyma odpowiednie dyski a reszta to już siłą pędu.
-
Animacja3d: Mechwarrior movie (wip)
Powiem krótko: nowa animacja chodzenia. Co do komentarzy, to jak wyżej ;)
-
Animacja3d: Mechwarrior movie (wip)
Cóż, po paru komentarzach z różnych stron postanowiłem zrobić film od nowa, tym razem zgodnie z powszechnie panującymi zasadami, jak np. scenariusz :P Na początek zabrałem się za przerabianie pierwszego modelu 'mecha. W związku z tym pokazuję nową wersję kokpitu: Póki co nie ma jeszcze tekstur, ale za jakiś czas się znajdą. Przy okazji tez krótkie animacje katapulty: Oraz film tak jak wyglądał w momencie, gdy skończyłem nad nim pracować: Komentarze/opinie/cokolwiek mile widziane.
-
Sceny 3D:Matte Painting, kadry z krótkiego filmu Adevale2313
Cóż, dużo nie dodam, poza tym, że trochę mniej mi się rzeczy nie spodobało. Tylko zastanawia mnie jedno. Dlaczego w prawie każdym s-f mimo zaawansowanej technologii myśliwce nadal strzelają do siebie z działek?
-
Animacja3d: Mechwarrior movie (wip)
Krótki sekundowy klip. Żeby pokazać coś więcej, niż półsekundowe urywki. Co o nim sądzicie?
-
FumeFx motion blur
Mam problem ze zblurowaniem fumefx'a. Teoretycznie wszystko jest ustawione jak powinno. W fusionworks Image Motion Blur zaznaczony, w Effects Fusionworks i motion blur są, Fumefx i simple source mają włączony image motion blur, zwykłe obiekty bluruje, a ognia i dymu nie chce. Ten sam problem mam z Afterburnem.
Harpoon
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta