Skocz do zawartości

Harpoon

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Harpoon odpowiedział Harpoon → na odpowiedź w temacie → Plugins
    Tak to wygląda w animacji: Może macie jeszcze jakieś pomysły?
  2. Harpoon odpowiedział Harpoon → na odpowiedź w temacie → Plugins
    Tak zrobiłem. Problem polega na tym, że jak kamera "patrzy" na kilka takich obiektów ("jeden za drugim") to pojawia się ta 'plama'.
  3. Harpoon dodał odpowiedź w temacie → w Plugins
    Mam taki dziwny problem. Zrobiłem używając pflow dym; obiekty to zwykłe, płaskie poligony. Standard map, zmapowane diffuse i opacity. Problem polega na tym, że kiedy pokażę je pod innym kątem a konkretniej, kiedy poligony zaczynają się na siebie nakładać pojawia się nieprzyjemna czarna plama. Nie mam zielonego pojęcia jak się jej pozbyć. Tzn mógłbym zmniejszyć liczbę poligonów ale to nie wchodzi w grę. Miałby ktoś jakiś pomysł? wygląda to tak:
  4. Harpoon odpowiedział Harpoon → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Ok, tym razem bez animacji. Poprawiony model jednego z 'mechów z nowymi teksturami. Co o nim teraz sadzicie?
  5. Harpoon odpowiedział AwakenDemon → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Pomysł ciekawy, chociaż ostatnio nie w moim guście.
  6. Harpoon odpowiedział Qbikster → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Czyli zgadzamy się w 100%. :)
  7. Harpoon odpowiedział Qbikster → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Nie wiem, ale ja tam bym akurat wolał, żeby m o ktoś każdy taki drobiazg wypomniał. Może nawet potem bym automatycznie starał się tych samych błędów nie popełniać.
  8. Harpoon odpowiedział Qbikster → na odpowiedź w temacie → Animacje
    A czemu ta pani ma tylko połowę stanika? Nie no teaser świetny. Do niczego się nie mogę doczepić.
  9. Harpoon odpowiedział Scatmax → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Hehe, napisz, że nie ma odzewu a wszyscy zaczną pisać :P A żeby było na temat, ja "sztuki z przesłaniem" w ogóle nie rozumiem więc w kwestii tematyki się i tak nie wypowiem, ale jakoś dziwnie mi się podoba.
  10. Harpoon odpowiedział Harpoon → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Hmm.. nieco balansuje, z tej kamery tego nie widać ale jakby była z przodu to byś zobaczył. Ale niezbyt wiele, bo z czysto technicznego punktu widzenia 'mech nie musi aż tak balansować. Każdy 'mech posiada serię urządzeń zwanych gyro. Składają się one z dość ciężkiego "pierścienia"... A z resztą, tu jest wszystko: W takim wypadku wcale nie trzeba by 'mech specjalnie kiwał się na boki. Wystarczy, że przy pierwszym kroku (czy paru pierwszych) komputer zatrzyma odpowiednie dyski a reszta to już siłą pędu.
  11. Harpoon odpowiedział Harpoon → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Powiem krótko: nowa animacja chodzenia. Co do komentarzy, to jak wyżej ;)
  12. Harpoon odpowiedział Harpoon → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Cóż, po paru komentarzach z różnych stron postanowiłem zrobić film od nowa, tym razem zgodnie z powszechnie panującymi zasadami, jak np. scenariusz :P Na początek zabrałem się za przerabianie pierwszego modelu 'mecha. W związku z tym pokazuję nową wersję kokpitu: Póki co nie ma jeszcze tekstur, ale za jakiś czas się znajdą. Przy okazji tez krótkie animacje katapulty: Oraz film tak jak wyglądał w momencie, gdy skończyłem nad nim pracować: Komentarze/opinie/cokolwiek mile widziane.
  13. Cóż, dużo nie dodam, poza tym, że trochę mniej mi się rzeczy nie spodobało. Tylko zastanawia mnie jedno. Dlaczego w prawie każdym s-f mimo zaawansowanej technologii myśliwce nadal strzelają do siebie z działek?
  14. Harpoon odpowiedział Harpoon → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Krótki sekundowy klip. Żeby pokazać coś więcej, niż półsekundowe urywki. Co o nim sądzicie?
  15. Harpoon dodał odpowiedź w temacie → w Rendering / Lighting / Shading
    Mam problem ze zblurowaniem fumefx'a. Teoretycznie wszystko jest ustawione jak powinno. W fusionworks Image Motion Blur zaznaczony, w Effects Fusionworks i motion blur są, Fumefx i simple source mają włączony image motion blur, zwykłe obiekty bluruje, a ognia i dymu nie chce. Ten sam problem mam z Afterburnem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności