Skocz do zawartości

camils14

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

camils14's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, nie wiem jak połączyć face'y, tak żeby obiekt z modyfikatorem smooth, był normalnie wygładzony, a nie żeby niektóre krawędzi się zapadały do środka. Nie wiem też, jak oddzielić jeden obiekt od drugiego, gdy są w jednej grupie, ani jak przyczepić jeden obiekt do drugiego. Proszę o pomoc.
  2. Widocznie nie wiem jak zaimportować, bo ja zawsze w tym okienku mam napis:open, a nie import. Napiszecie mi jak to zrobić?
  3. Może mi ktoś pomóc?
  4. No to dobrze dla ciebie, ale ja mam z tym wielki problem, bo ten chromowany materiał mi się sprzyda.
  5. Witam. Ściągnąłem materiały, które były podane w linku w pierwszym poście. Ściągnąłem też ten materiał:http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1750. Ale gdy popatrzyłem na nie w folderze gdzie go wkleiłem, on nie ma rozszerzenia .mat, tylko "Matlab Audio Format". Tak więc, w maxie go nie mogę otworzyć. Czy da się jakoś inaczej go otworzyć? Czy może da się zmienić rozszerzenie pliku na .mat?
  6. Witam. Jestem bardzo początkującym użytkownikiem 3ds Max(2009) i wymodelowałem swój pierwszy nóż. Dodałem jakiś materiał na nóż i dodałem światło od góry. Ale nóż nie wygląda tak, jakbym chciał żeby wyglądał. I właśnie chciałbym się spytać, co muszę zrobić żeby nóż wyglądał jak np. ten: A mój nóż to ten:http://img707.imageshack.us/gal.php?g=14372826.jpg
  7. camils14

    Shadery-pomoc

    Witam. Od niedawna modeluje pokój. Chciałem sprawdzić jak to narazie wygląda. Otóż brakuje mi shaderów(chyba) w odpowiednich miejscach. 1:Ramka z obrazkiem. Chciałbym żeby był taki "szklany" odblask. Na obrazku trochę większy ten odblask, a na ramce mniejszy. 2:Panele. Chciałbym żeby był taki błysk, jak od prawdziwych wypastowanych paneli. 3:Poduszki. Chciałbym żeby były one matowe, takie szorstkie, żeby miały jednolity kolor z bardzo lekkimi odbłyskami i cieniami. Bardzo proszę o pomoc i nie wiem też czy te shadery muszę skądś ściągnąć, czy trzeba coś w 3ds max zrobić. EDIT@ I proszę jeszcze o shader do piłki, żeby było widać że jest gumowa.
  8. Oj dzięki za pomoc. Że też nie pomyślałem o vertexach :) A ten tryb o którym piszesz, to jest chyba coś takiego jak "Hide unselected" ? Bo akurat tego zacząłem już używać, a "siolated mode" jeszcze nie znam.
  9. Witam. Modeluje swój pokój, przyszło mi na modelowanie łóżka. Prawie skończyłem, tylko przy "chamferowaniu" mam problem: jakieś krawędzie wystają ponad ściany pokoju. http://img210.imageshack.us/gal.php?g=beztytuumij.png Jak się tego pozbyć?
  10. Witam. Jestem początkujący w modelowaniu i szukam odpowiedniej metody wymodelowania pokoju. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć/poradzić jak mam wymodelować np. narzutę na łóżko, firankę, ubrania i jak to zrobić żeby poszczególne krawędzie nie były takie "kanciaste"? Z góry dziękuje.
  11. Dzięki. Pomogło. :)
  12. Witam. Mam problem z teksturowaniem obiektu, otóż nie wiem jak nałożyć teksturę na obiekt. Wiem że trzeba coś zrobić w edytorze materiałów, ale nie wiem co i nie wiem jak w ogóle zaimportować teksturę. Problem dotyczy 3ds max 2009
  13. Witam. Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max. Chciałbym oteksturować pewien obiekt z utworzonego przeze mnie obrazka, ale nie wiem jak. Proszę o pomoc jak mogę zamienić ten obrazek na teksturę i jak wgrać to na obiekt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności