Jump to content

vmagic

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About vmagic

  • Rank
    Member
  1. Ja tam ze wzruszeniem będę go wspominał:) Wyrenderowaliśmy na nim całe "Złote Krople" ;) A co prądu zjadł:)
  2. A tutaj jeśli ktoś jeszcze nie widział link do piosenki promującej "Złote Krople":) Klip zawiera fragmenty filmu.
  3. Z radością informujemy, że animacja "Złote Krople" wrocławskiego studia Virtual Magic zdobyła kolejną nagrodę. Tym razem na festiwalu New Media Film Festival w Los Angeles, polska animacji zwyciężyła w kategorii BEST ANIMATION. Jest to jeden z największych festiwali na świecie, a również wydarzenie poświęcone tematyce nowych mediów, promocji i dystrybucji.
  4. A ile Wam zajmuję czasu pocieniowanie jednej sekundy z jedną postacią w dynamicznym ruchu tą techniką?
  5. Rewelacja! Gratuluję wyczucia estetyki:) P.s. Pozdrawiam Olaf z jego bevelem ;)
  6. W ramach trwającego właśnie III Ogólnopolskiego Festiwalu Polskiej Animacji O!PLA, dnia 28 maja (czwartek) odbędzie się II KONFERENCJA "O! PoLskiej Animacji". Gościem specjalnym konferencji będzie Daniel Zduńczyk odpowiedzialny za produkcję "Złotych Kropli". Zapraszamy do ŁODZI gdzie Daniel krok po korku opisze proces produkcji naszej animacji. Wykład odbędzie się o godz.12.30 w Kinie BODO (ul. Rewolucji 1905r., 78/80). Prezentowane będzie wiele materiałów produkcyjnych oraz nowy zwiastun i obszerny fragment filmu:) Więcej informacji na: https://polskaanimacja.wordpress.com/
  7. Skoro zmienił się scenariusz, zmieniły się projekty postaci to jak mogła zostać stara animacją? :) Grave, czytaj dokładniej dyskusję:) Tak sobie czytam i widzę, że co niektórzy nie przyjmują, że film może wyglądać inaczej stylistycznie niż PIXAR i reszta zza Oceanu. No cóż, my nie staramy się kopiować tylko tworzyć coś innego i autorskiego:)
  8. Połączenie 3d i 2d ma jedno podstawowe zadanie. Wyróżnić nas na tle innych produkcji. To w dzisiejszych czasach podstawa. Inspiracją był film "Kto wrobił Królika Rogera". Robiliśmy badania czy dla dzieci ta technika ma znaczenie. Okazało się, że nie. Liczy się bohater sam w sobie. Tak więc mamy oryginalną formę i coś nowego plastycznie:) A wracając do kwestii wpływu budżetu na jakość. Przy produkcji pełnometrażowej ma znaczenie efekt skali. Czym nas więcej do pieczenia chleba tym lepiej. Można zadania rozłożyć na więcej osób i wtedy jednostki się tak nie przegrzewają;) Nie da się z samej pasji 4 lata pracować bez pieniędzy. To zdaje egzamin tylko w krótkich metrażach robionych po godzinach. W naszym filmie mamy 148 scen i ponad 100 scenografii, film trwa 98 min. Bez finansowania nie da się czegoś takiego dokonać. My od siebie mogliśmy tylko dorzucić lepszą jakość ale i tak w pewnych granicach bo doba ma tylko 24 godziny. Zresztą produkcja filmu to nie tylko czynnik ludzki. Ogrom kasy idzie na utrzymanie produkcji czy software. To tak samo jak z budowlanką. Spróbuj za 10.000 zł wybudować dom z basenem, najnormalniej się nie da i tu mamy identyczną sytuację. Podsumowując, więcej kasy, lepszy efekt. Nasz film miał budżet 6 mln. zł. Uważam, że osiągnęliśmy i tak bardzo dużo i mam nadzieję że w końcu masz film otworzy nowe możliwości nie tylko dla nas ale dla całej polskiej animacji:) Najtrudniej jest namówić kogoś do wyłożenia pieniędzy. Żadna polska pełnometrażowa animacja nie zarobiła pieniędzy na świecie. Jeśli ZK zarobią to kolejni twórcy może nie będą przechodzić takiej gehenny jaką ja przeszedłem. Ukończenie filmu to dwa sukcesy, techniczny i ludzki. Potrzebny nam jeszcze sukces trzeci, zysk z dystrybucji międzynarodowej i już będzie dobrze:)
  9. Olaf, bevel nie zdaje egzaminu. Testowaliśmy to na samy początku. Bevel robi z postaci button'a :) Musieliśmy zastosować całkiem inne podejście do cieniowania postacie. Chcesz to podeślę Ci tło i postać to sobie potrenujesz i zobaczymy jak Ci pójdzie w praktyce;)
  10. Hej:) Dzięki za Wasze wszystkie za i przeciw:) Tak aby ukrócić pewne domniemania:) Film w obecnej wersji robimy od 2010 roku. Stary scenariusz został całkowicie napisany od nowa. Pozostała tylko idea i bohaterowie. Zostały na nowo zaprojektowane postacie i wymodelowane scenografie. Z racji sentymentalnych zostawiliśmy w filmie tylko małe smaczki z wersji z 2001 roku. Tak więc to co oglądacie teraz to całkiem nowe podejście do tematy. A tytuł z premedytacją został ten sam;) a jak zapada w pamięć;) Szkoda, że nie byliście na VAFie, pokazywałem cały proces produkcji, myślę że przeszliśmy sami siebie dobijając do szczęśliwego finału bo pracy było ogrom. Ekipa dała z siebie wszystko, co będzie oczywiście widać na ekranie. Film pełnometrażowy to nie 30 sekundowa reklamówka, to niesamowicie trudne logistycznie wyzwanie. Przy reklamówkach i krótkich metrażach nie da się zdobyć takiej wiedzy, trzeba to przejść i poczuć na skórze. Sami sobie dzień po dniu podnosiliśmy poprzeczkę. Film jest do kina a duży ekran ma swoje wymagania, drożyliśmy detal do 5-tego planu. Jesteśmy już po testowych projekcjach i opinie są bardzo dobre:) Cały czas pada tylko pytanie jak osiągnęliśmy taką jakość mieszcząc się w budżecie jaki w produkcjach amerykańskich idzie na catering? :) Odpowiadam: ambitni i utalentowani ludzie, krew, pot i łzy. Najważniejszy był efekt końcowy a każdy dążył do maksymalnej jakości. To samo tyczy się animatorów rysunkowych. Dopiero przy produkcji filmu zrozumiałem jak jest to trudne i czasochłonne. Cały film w 4 lata narysowało 4 animatorów !!! Niewiele więcej czyściło i kolorował animacje. Poszukajcie ilu animatorów pracuje u Disney'a :) Tam animator robi (dopieszcza) średnio 7 sekund miesięcznie. U nas animator musiał zrobić ponad minutę! Ogólnie każdy z nas pracował za 5-ciu ale w Polsce to już standard;) Ale się rozpisałem:) Jeśli interesuje Was historia produkcji to zapraszam też na fejsa. Historia tej produkcji dobra by była na książkę:) http://www.facebook.com/zlotekrople Już niebawem zapraszam do kin, jeszcze w tym roku, sami ocenicie:)
  11. BRAWO!!! :) Bardzo fajna stylistyka i praca kamerą. Życzę powodzenia :)
  12. Zapraszamy do obejrzenia naszego nowego demo reel'a. Specjalnie dla posiadaczy monitorów 3D przygotowaliśmy także wersję stereoskopową:) Drugi link.
  13. Witam Poszukujemy grafika z perfekcyjną znajomością programu After Effects do pracy przy compositing'u filmu animowanego. Wymagana znajomość grading'u kolorystycznego oraz doświadczenie w compositing'u efektów cyfrowych w filmie lub wideoklipach. Oczekujemy też dyspozycyjności oraz terminowości. Praca może się odbywać na miejscu w firmie lub zdalnie ale poszukujemy osób tylko z Wrocławia lub okolic, ze względu na częste spotkania w sprawie konsultacji. CV i linki z przykładami prac proszę przesyłać na adres [email protected] VIRTUAL MAGIC
  14. Witam Poszukujemy grafika z perfekcyjną znajomością programu After Effects do pracy przy compositing'u filmu animowanego. Wymagana znajomość grading'u kolorystycznego oraz doświadczenie w compositing'u efektów cyfrowych w filmie lub wideoklipach. Oczekujemy też dyspozycyjności oraz terminowości. Praca może się odbywać na miejscu w firmie lub zdalnie ale poszukujemy osób tylko z Wrocławia lub okolic, ze względu na częste spotkania w sprawie konsultacji. CV i linki z przykładami prac proszę przesyłać na adres [email protected] VIRTUAL MAGIC
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy