Skocz do zawartości

4th_hokage

Members
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdańsk

4th_hokage's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. '...w polsce ukazał się pod nazwą Rewolwer i melonik.'
  2. Dość słabo był obsadzony Film animowany w tym roku, ale Rango napewno nie był najlepszy... bardzo mnie cieszy Oscar dla krótkometrażowych filmów animowanych, bo książeczki były cudowne i zrobione z pomysłem. A za efekty wizualne dał bym Transformersom, tak za całokrztalt, bo o ile filmy jako filmy były beznadziejne... to jednak zrobili najlepsze bijące się po twarzy roboty w historii kina.
  3. Iron sky, Abraham Lincoln Vampire Hunter, Snow White & the Huntsman. Jeśli choć dwa z tych trzech filmów udźwigną moje oczekiwania to to będzie najlepszy filmowo rok za mojego życia:) Bo Dark Knight Rises i The Avengers zadowolą mnie na pewno^^
  4. w mordę... świetne:) scena operacji mnie zniszczyła^^
  5. A mi się tam muzyka podoba:) bardzo fajnie się to ogląda:)
  6. Witam, korzystam z Blender 2.58 i robię krótką animacje w której masa kulek zasypuje hotelowy korytarz. I natrafiłem na problem, kiedy chciałem żeby z otwierającej się windy wysypywały się kulki. Mianowicie nie wiem jak w Blender Game wywołać ruch drzwi od windy... Kiedy dodaje klatki kluczowe to nie odtwarza się to w Blender Game, szukałem i znalazłem tylko tyle, że nie tędy droga... Proszę o pomoc i z góry dziękuje
  7. Witam, mam taki problem, że zrobiłem model postaci, mam rigging i skining zrobiony i chciałbym do tego dodać jeszcze pistolet który będzie w kaburze na udzie. Chciałbym, żeby pistolet był jako osobny obiekt bo będę go wykorzystywał w animacji i teraz nie wiem jak zrobić żeby pistolet pozostawał tam gdzie jest w czasie chodu czy biegu... Próbował przypisać go do kości, do obiektu, ale albo zupełnie nie jest to to czego oczekuje, albo dzieją się rożne dziwne rzeczy z siatką postaci. Proszę o jakąś rade:(
  8. Heh, dzieki wielkie:) wiedziałem, że to jak zwykle jakiś drobiazg. DZieki za pomoc
  9. Tak, ten przyłączony obiekt rusza się razem z resztą, zostają same włosy. http://rapidshare.com/#!download|652tg|436484025|kapitan_armature_skin_-_Kopia.blend|5991 daje link do pliku jak byś mogła obejrzeć. Pewno znów gdzieś czegoś nie włączyłem...
  10. Znaczy zrobiłem na osobnej 'kosteczce' na innym obiekcie po czym przyłączyłem ten obiekt do reszty ciała, ale rozumiem że powinnienem zrobić od razu na całości? A robie chyba w miare normalnie, efekty cząsteczkowe, hair, rózne pratmetry i kolorek. OK to bez convertowanie, bede walczył, a jak po zrobieniu bez posrednio na ciele nie bedzie działaś to bede dalej pytał.
  11. Witam, korzystam z blendera 2.49 i wymodelowałem sobie postać do animacji i wygląda to tak: http://img205.imageshack.us/img205/3374/rendertest.jpg , zrobiłem rigging i skinning. Przy próbnej animacji okazało się, że postać się rusza, ale włosy zostają nie ruchome tam gdzie były. W modifiers znalazłem opcję convert(to mesh) i próbowałem połączyć to z resztą, ale wtedy włosy nie są widoczne po renderingu... Myslałem, czy może nie zepsułem czegoś po drodze i nie powinnienem spróbować zrobic tych włosów jeszcze raz z gotowym modelem(wcześniej robiłem je na osobnej warstwie i próbowałem łączyć z ciałem). Bardzo proszę o radę.
  12. dobra, bede czytał o wszystkim co podpowiedzieliście, a jak coś to będe walczył z tym ręcznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności