Skocz do zawartości

yod

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Sprawdź God of War z 2018, dawno nie wciągnął mnie tak żaden świat, fabuła i relacje między bohaterami. Polecam grać na poziomie trudności God of War, każda walka jest wtedy niezłym wyzwaniem. Teraz gram w Far Cry 6, dobra gra żeby "pyknąć" od czasu do czasu - misje nie są długie, fabuła przewidywalna, grafika momentami kiepska - chociaż trafiają się fajne widoczki. Za to strzelanie daje niezłą satysfakcję i - co dziwne - rezygnacja z rozwoju bohatera wyszła tej serii na dobre. Moim zdaniem, lepsza część niż 5.
  2. yod dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Cześć wszystkim. Mało się tu udzielam, a w zasadzie to wcale. Postanowiłem się podzielić kilkoma pracami jakie sobie dłubię od czasu do czasu. Na pierwszy ogień idzie zestaw budynków zaprojektowanych na potrzeby filmu Warszawa 1935 - Wola. Dokładniej, są to budynki mieszczące się przy ulicy Wolskiej. Podczas pracy nad nimi korzystałem z archiwalnych zdjęć, których wiele nie ma oraz zdjęć budynków które przetrwały do naszych czasów a wpisują się w styl, który obowiązywał w latach 30. Projekt powstał jakieś 4 lata temu, ale niedawno postanowiłem wyrenderować budynki na potrzeby swojego portfolio. Soft: - 3D studio max - Vray - Photoshop Wolska 40 Wolska 47 Wolska 26 Wolska 28 Wolska 34
  3. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Dzięki za odpowiedźi, tam padło pytanie jaki soft: generalnie 3ds max i octan do tego. Rachunki za prąd w tym przypadku mnie nie interesują ;P
  4. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Tak wiem, dlatego właśnie jeszcze rozejrzę się za innymi kartami podobnymi w stosunku cena/jakość. Właśnie ten GTX 980Ti wydaje się wporządku, wystarczą mi takie dwa. Dzięki wszystkim za pomoc! Teraz kwestia płyty głównej, cokolwiek kupie to będzie ok, czy jednak lepiej zainwestować w jakąś dobrą? Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia jaką płytę główną pod taki zestaw kupić. Zależy mi, żeby móc w przyszłości zmieścić jeszcze jedną kartę i ile się da ramu.
  5. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → Hardware
    GTX 980 x3 to chyba lepsze rozwiązanie, co trzy karty to nie jedna ;) Tak więc: i7 i 3x GTX 980 - spokojnie to powinno dać radę na moje potrzeby i do realizacji własnego projektu. Dzięki! :)
  6. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Hej, dzięki wszystkim za odpowiedźi, jednak przemyślałem sprawę i zrezygnuję z zakupu laptopa na rzecz kompa stacjonarnego. Kupowanie lapotpa z boxem, niby jakieś rozwiązanie, ale biorąc pod uwagę że stacjonarny jest bardziej wydajny - bardziej to się dla mnie liczy. Tak więc, dzięki za odpowiedzi, nie wiem czy temat dobry, ale chciałbym zadać pytanie: jaki pc polecacie do 10 000zł ? :) Pozdrawiam!
  7. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Ja potrzebuje maszyny do renderowania krótkich animacji ewentualnie wizek, trochę wypadłem z rynku jeśli chodzi o karty graficzne dlatego potrzebuje waszej pomocy. Ktoś poleci dobra firmę która by złożyła takiego pyta? :)
  8. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Ok, to co byście polecili z blaszaków? Są jakieś sajty, gdzie można sobie takowy poskładać (wzorem Alienware, czy MSI)? Czy lepiej samemu to zrobić? Jaka konfiguracja byłaby najlepsza?
  9. yod dodał odpowiedź w temacie → w Hardware
    Witam, szukam jakiejś dobrej mobilnej stacji roboczej do renderignu na gpu do kwoty około 10 000zł (może być nieco ponad). Zależy mi żeby to był laptop, ponieważ często zmieniam miejsce pobytu i PC nie jest w tej sytuacji zbyt poręczny. Jeśli jeszcze ktoś mógłby mi doradzić czy nie lepiej jednak zainwestować w blaszaka (jeśli różnica w wydajności byłaby znaczna, zdecydowałbym się pewnie na PC), to byłoby cudownie! Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie! :)
  10. yod dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Hej, nie wiem czy dobry dział, ale chyba temat najbardziej pasuje tutaj. Krótko: chciałbym uzyskać podobny efekt: a dokładniej, mam do zrobienia scenkę gdzie łyżka nabiera kawy z pudełka i wsypuje do czajniczka. Chciałem to zrobić w RF, ale tam mam problem z zatrzymaniem cząsteczek po kolizji z obiektem, co powoduje że podczas animacji łyżki z kawą, ta zachowuje się bardziej jak galareta, a dalej zapewne podczas wsypywania do czajniczka zachowa się jak przeciętna woda ewentualnie błotko. Tak więc, chciałbym się dowiedzieć jak zasymulować efekt podobny do tego z filmiku z użyciem RF. Dzięki i pozdro!
  11. yod dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, mam dziwny problem z maxem 2013. Nie znalazłem w sieci pomocy więc piszę tutaj. Otóż, mam sobie scenę w której mam ustawioną kamerę, tła, światło i particle i do tej sceny chciałbym zaciągnąć obiekty które robiłem kiedyś w maxie 2012. Udało mi się wciągnąć dwa bez problemu, ale przy kolejnym pojawił się problem. Max pokazuje okienko z informacją odnośnie materiału i jak kliknę tam "auto-rename" wisi i nic się nie dzieje. Próbowałem na różne sposoby i czasami wieszał się tuż po zatwierdzeniu "OK" podczas mergowania. Dodam, że obiekty nie są skomplikowane i jak otworzy się je normalnie wszystko działa. Próbowałem czyścić moją scenę ze zbędnych śmieci różnymi skryptami ale też nic to nie pomaga. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  12. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    #Juzwa, Zapomniałem dodać, że używam do tego maxa 2012, a tam tego nie ma :(
  13. yod dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Próbowałem już wszystkiego i nic. Mam do zrobienia liście które sobie swobodnie spadają na grunt, problem w tym, w momencie dotknięcia ziemi (deflektor) zatrzymują się w dziwnej pozycji. Całość sprawia wrażenie jakby wbijały się w ten deflektor sztylety a nie liście. Potrzebuję zrobić w momencie zderzenia delikatny obrót, tak żeby te liście wróciły do pozycji początkowej (tylko rotacja). Mam nadzieję że ktoś zrozumie co napisałem :P Pozdrawiam
  14. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Całość wygląda tak: Mam cuba, który prorusza się po splinie, ma on w klatce 50 rozpadać się na konkretne obiekty (np. sphery), które to mają kontynuować swoją podróż po splinie do samego końca aż ich nie zatrzymam.
  15. yod odpowiedział yod → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Chodzi mi o bardziej płynną animację, tj tak żeby obiekt który przesuwam po splinie mniej więcej w 50 klatce zaczął się rozpadać na cząsteczki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności