Skocz do zawartości

robert09

Members
  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana robert09 w dniu 1 Grudzień 2019

Użytkownicy przyznają robert09 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

robert09's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

40

Reputacja

  1. Dzięki :) Poniżej dwa rendery z siatką wykonane przez Pecet'a I żeby nie było, że wciskam kit - screeny siatki z viewportu blendera ;): Nie wszędzie jest idealnie. Kłopotliwe było zwłaszcza stworzenie siatki wokoło tych trzech wgłębień na tylnej części auta. Dlatego w tym miejscu wygląda to trochę chaotycznie.
  2. Witam :) Pierwszy raz dodaję tutaj coś skończonego i jest to model Suzuki Ignis w wersji z 2017 roku. Model wykonałem w Blenderze 2.78a. Tekstury wnętrza oraz bumpmapy kilku elementów (lampy przednie oraz SHVS) w Ps. Materiały widoczne na poniższych renderach (plus bump'y kilku elementów) oraz same rendery zostały wykonane przez Pecet'a (3ds max - vray). Pozdrawiam! I kilka czystych renderów z blendera:
  3. Lotus e21 Lotus F1 Team. W przypływie chęci i wolnego czasu po maturach...zacząłem tworzyć model. Padło na auto klasy F1. Wiadomo...model nie jest idealnie taki jak w rzeczywistości. Poszczególne elementy nie koniecznie pokrywają się z tym co jest stosowane obecnie...bo - F1 i auta bardzo szybko się zmieniają. Mimo to ja uważam że model jak na moje umiejętności jest ok. Soft: Blender 2.6 i Ps.
  4. Witam. Tworzę już jakiś czas dla zabawy Lotusa E21. Zdaję sobie sprawę że nie jest idealnie i pewnie nie będzie :D Modeluje i renderuje w Blenderze 2.6x i Internalu. Postpro w Ps. Wrzucam już prace z pewnym postępem więc to co jest na tych renderach nie koniecznie w 100% pokrywa się z tym co jest na tym dużym :) Test opony i felgi itd. Testowy render...z pierwszymi teksturami kadłuba.
  5. Koło lotusa E21. Render w blenderowym internalu.
  6. Pierwsza ukończona praca na tym forum ;). Nie wiem czy w dobrym dziale...ale to obiekt 3d, więc. Praca stworzona na konkurs zespołu Linkin Park który dotyczył grafiki na koszulkę inspirowanej piosenką "Castle Of Glass". Soft: Blender 2.56 i Photoshop cs4. Renderowane w Internalu z Blendera. Uploaded with ImageShack.us
  7. Mój projekt. Ponieważ dobre chłodzenie to podstawa prezentuje obudowę z centralnie zamontowaną turbiną chłodzącą i radiatorem z rurek docelowo do cieczy chłodzącej wnętrze. Aby cyrkulacja była Ok obudowa nie jest zamknięta lecz obudowana. Jej cechom jest lekkości stabilność konstrukcji. Idealna dla graczy. Ciężko było ją ładnie pokazać dlatego kilka renderów.
  8. wydaje mi sie ze jest pewnien sposób - nagrać proceś tworzenia i wrzucic na Youtube....ale niestety wtedy trzeba robi model bez przerw
  9. ja widziałem tą prace w W.I.P na blenderowni ...
  10. Kolega chyba w Blenderze modeluje. Świetnie ci idzie.. brawo
  11. heh Gumen SUPER praca!! ale siatka to masakra :D :D
  12. a oto moja propozycja :D
  13. @Slide - dzięki za głos :D
  14. A oto moja giwera :D:D lipa bo lipa ale jest
  15. Mi osobiście lakier się podoba. Trochę za jasne studio mi się wydaje...bo refleksy na przedniej klapie trochę się zlewają z tłem...chodzi mi o lewy górny róg ...dziwnie wygląda oczywiście moim skromnym zdaniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności