@breja - w weekend będę walczył dalej, postaram się rozkminić kwestię antycypacji, z wygaszaniem ruchów pójdzie łatwiej bo wiem ocb tylko nie wiem jeszcze jak to się robi ;)
@juzwa - korzystam z innej refki ale też Asafa :)
@sunedge, michu - myślałem na początku żeby nadać im mało płynny ruch ale w tych czasach ludziom robot już się tak nie kojarzy ze sztywnymi ruchami tylko silnie rozwiniętą SI, a sam robot bardziej przypomina człowieka np. terminator - niby robot a zwinny :)
Witam,
Jestem na etapie tworzenia animacji na potrzeby pracy magisterskiej. W animacji będą ścigać się dwa roboty. Na razie mam pierwsze testowe 5 sekund. Potrzebuję waszych rad co robię źle i co powinienem poprawić, żeby osiągnąć "realizm" :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZOANtSvyeAY
z góry dzięki za posty :)
Pomysł dobry ale da się go za bardzo wykonać :( dokładnie to opcja wyglada w ten sposób, że masz dach budynku - pada śnieg na cały dach i nie tylko. Po dachu jeździ dmuchawa i zdmuc***e śnieg w polu rażenia - gdyby dmuchawa była statyczna dałoby radę zrobić tak jak powiedziałaś ale jeździ po dachu więc chyba dupa :/ bo ten śnieg który spadnie i zatrzyma się na dachu to ja dmuchcha do niego dojedzie musi go zdmuchnąć więc nie może by nie wrażliwy na wiatr :(
Witam, mam spory problem a mianowicie w systemie particle flow kiedy używam "wind" nie mogę sterować jak ma oddziałowywać na cząsteczki. Przykładowo muszę zrobić "suszarkę" która ma zdmuchnąć np. kurz z telewizora i teraz postaje problem dlatego że nie mogę tak zamanipulować wiatrem żeby tylko część cząsteczek było zdmuchiwanych. Natomiast są zdmuchiwane wszystkie cząsteczki które są po stronie obiektu "wind". Wiecie jak można to zrobić albo jakoś zastąpić "wind" czymś sensownym co by dało zamierzony efekt?
Pracuje na maxie 2011
To ile tam jest poly, że to tak się długo liczy?? a już jakieś materiały są? Kurde strasznie mi sie podoba Twój pomysł aż pluje sobie w brodę że sam na to nie wpadłem :D modelik wypas straszny. Mam nadzieję że zrobisz jakąś animację z otwierania się wrót? szkoda takie dobrej roboty żeby została tylko obrazkiem.
Jak coś będzie potrzeba żeby wyrenderować to możesz mi podesłać plik to ci przerenderuje ja mam quada 2,5 GHz (no chyba że masz lepszego kompa a ta scenka jest taka wypaśna i tak długo sie po prostu liczy:))
jaram sie pomysłem :) ale wydaje mi się że masz problem ze skalą, "dziura" jest za mała w porównaniu do szerokości krawędzi. Z tego co patrzyłem na refki to średnica "dziury" jest jakieś 9 razy dłuższa niż szerokość krawędzi.
to cała ryba tylko materiał nie jest dwustronny i dlatego takie wrażenie :) korzystałem z tutka bo z modelowanie jestem noga ale następnym razem wymodeluje już bez XD
Witam,
podobał mi się urywek z robotem, który jeździł po czerwonej planecie, fajnie zrobiłeś teren, woda już niespecjalnie przykuwa uwagę. Podrasuj też satelitę bo psuje efekt.
Mars ma cienka atmosferę, Twoja jest według mnie jest za mocna.
Ogólnie fajnie czekam na więcej :)
hehe ogólnie śmiechawe:) moim zdanie fajniej by wyglądy misie gdyby głowy było proporcjonalne do reszty ciała ale to jest moje zdanie. Czekam na dalsze wyniki, mam nadzieję że trochę scenę rozbudujesz.