Witam. Ja byłem odpowiedzialny za działanie gry więc odpowiem ;)
Zgodzę się z Tobą. Też chciałem żeby skok był taki płynny jak w większości platformówek. Niestety wtedy zdarzały się problemy z celnością małpy. Testerom grało się gorzej z takim skakaniem (nie potrafili dać konkretniejszych powodów).
Nie bardzo rozumiem "obsługiwanie dwóch przycisków wykonujących akcję dwoma różnymi rękoma". Grę obsługuje się tak samo jak np. Quake (AWSD - sterowanie, spacja - skakanie, LPM - strzał, PPM lub scroll - zmiana broni).
Swoją drogą dużo zabawy dawało mi samo skakanie po różnych terenach. Wcześniej teren nie generował się tylko do dołu ale również na boki. Powstawały osobne wyspy itp.
Tu zgadzam się w 100% i wiemy to. Jedynie co mogę napisać na swoją obronę to brak umiejętności programistycznych. To moją pierwsza gra, a na co dzień jestem grafikiem ;)