Jump to content

patataj

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About patataj

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Gdańsk
  1. Pierwsza zagraniczna minirecenzja (od 2:19): [video=youtube;Dmtyf-6GIQc] Chyba czas na wymyślenie jakiejś łatwiejszej nazwy ;)
  2. Witam. Ja byłem odpowiedzialny za działanie gry więc odpowiem ;) Zgodzę się z Tobą. Też chciałem żeby skok był taki płynny jak w większości platformówek. Niestety wtedy zdarzały się problemy z celnością małpy. Testerom grało się gorzej z takim skakaniem (nie potrafili dać konkretniejszych powodów). Nie bardzo rozumiem "obsługiwanie dwóch przycisków wykonujących akcję dwoma różnymi rękoma". Grę obsługuje się tak samo jak np. Quake (AWSD - sterowanie, spacja - skakanie, LPM - strzał, PPM lub scroll - zmiana broni). Swoją drogą dużo zabawy dawało mi samo skakanie po różnych terenach. Wcześniej teren nie generował się tylko do dołu ale również na boki. Powstawały osobne wyspy itp. Tu zgadzam się w 100% i wiemy to. Jedynie co mogę napisać na swoją obronę to brak umiejętności programistycznych. To moją pierwsza gra, a na co dzień jestem grafikiem ;)
  3. Dokładnie o to mi chodzi. Dziękuję działa świetnie :)
  4. Witam, mam problem jak w temacie. Czy istnieje jakiś magiczny sposób aby w 3ds max 2011 zmienić obszar renderingu. Dokładnie chodzi mi o to ze mam kamerę ustawioną tak, że obszar renderowania wynosi 100px na 100 px i wyrenderowany tak box ma wysokość 20 px. Co mam zmienić aby tą samą scenę wyrenderować w rozmiarach 500px na 500px tak aby box nadal miał wysokość 20p (taka zmiana Canvas Size z photoshopa).
  5. A mi się ten domek właśnie podoba :) dałbym za nim tylko cień jak za ikonka fb żeby go trochę oddalić od tła. Jeśli będzie to jeszcze zrobione w 3d ze zdjęciami w różnej odległości to będzie super. Ogólnie przyjemny laj. Nie podoba mi się natomiast przycisk start (nie zachęca w ogóle do kliknięcia), tło za menu jest za wąskie i napis nie jest wyrównany pionowo i ta przezroczystość elementów przy boksie inspiracje (nie pasuje do nieprzezroczystych przy zdjęciu i logo). Napisy po prawej są też bardzo ściśnięte. + za Salvadore ;)
  6. rzekłbym nawet, że bezkonkurencyjny :D
  7. Nie ważne. Najważniejsze, że masz największe szanse na wygraną. Pamiętaj jakie są nagrody :D uważałbym z takimi materiałami z chomika. ;) Ps. Zagłosuje właśnie na Ciebie :cool:
  8. Gratulacje dla zwycięzcy :) Szkoda, że tak mało ludzi zagłosowało. Może to się zmieni przy kolejnych "bitwach" ;)
  9. Ostatnia praca idzie do konkursu ;)
  10. Przez miesiąc nie zdążyłeś a chcesz co tydzień robić ? ;) Moim zdaniem 2 tygodnie to minimum żeby właśnie każdy znalazł chwilkę czasu. W innych działach jest chyba więcej osób. Tu jak 5 osób nie zdąży to będą 2 projekty...
  11. @torm: Poprzednia wersja wg mnie była ciekawsza. Logo lepsze poprzednie, dymek za bardzo widać, że był rozciągany i budynki w tle są za ciemne :) Zmieniłbym też miejsce w którym nogi się łączą z wodą. Z tej perspektywy powinny być chyba półkola takie. Teraz jest wersja z zanurzonymi płaskimi spodniami. Dodałbym tam też takie okręgi rozchodzące się po wodzie. Przydałby mu się jeszcze jakiś cień :) Roboty niewiele a urealni to bardziej prace. Nie masz skilla żeby coś zrobić, ale masz skilla żeby krytykować? Co zatem różni Cię od klienta, który jak sam piszesz gustu nie ma ? Poza tym to tylko zabawa :D
  12. Brawo [email protected]_ ! Oby więcej tak wartościowych komentarzy. Jesteś już na tym forum dobre 5 lat więc się znasz. Twoje prace i posty o czymś w końcu świadczą ;) :cool:
  13. fakt :) Dzięki, poprawiłem.
  14. Poprawiona wersja: Nie zmieniałem zbytnio układu. Poprawione kolory, typo i stopka. Poprawiłem też szerokość strony ;) Zapraszam do komentowania :) Miłego dnia!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy