Witam. Postanowiłem założyć teczke gameartową. Zamieszczam swoje prace. Modele powstawały w maxie, normal mapy i AO też były tam wypalane. Teksturowanie w photoshopie. Render w Marmoset.
Na razie wrzucam RPG które ostatnio robiłem. Jutro wrzucę reszte rzeczy które dłubałem.
Granatnik to 7493 trisów, pocisk ma 740.
Mapy PBR Albedo,Normal,Glossiness i Metalness 2k i 512 pocisk.
HP:
Mam jedno pytanie do bardziej doświadczonych o workflow. Chodzi mi o to że jak mam gotowe modele HP i LP to sobie je rozstrzelam żeby wypalić normal mape. Rozsunięcie robie za pomogą animacji. Następnie robie cage i wypalam. Ale jak przyjdzie mi coś zmienić w modelu LP to po zmianie czegoś w edit poly szlag trafia moją animacje, no i cage trzeba robić od nowa. Jest jakiś sposób na wygodniejsze wypalanie?