-
Tygodniowy Speed Modeling #36: Kusza
Cały czas wykorzystany. Musiałem dwukrotnie renderować i składać do kupy bo kompresja i zmniejszenie rozdzielczości najnowszego painta zrobiła sieczkę z obrazu.
-
Dwa procki na płycie...
Nie ma płyty obsługującej po 2 procesory sandy bridge. Co najwyżej możesz złożyć 2 oddzielne komputery i rendering sieciowy. Wydajność na pewno takich dwóch 2600k będzie sporo większa niż jeden 970.
-
Klonowanie - obiekt
Trzeba zmienić mode na surface albo volume aby mieć kontrolę nad liczbą klonów.
-
Mach Studio Pro Free download
Aplikacja wymaga dx11 więc normalne że na xp nie uruchomimy go. Dodatkowo wymagana jest karta z obsługą tego dx11.
-
AMD X6 1055T vs. Intel Core i7 2600K ?
Z takim napięciem daleko nie zajedziesz. No chyba że to tylko do testów.
-
Quadro FX są lepsze od zwykłych w autocadzie i 3d studio max?
Wystarczy popatrzyć na testy w sieci. Wiadomo że quadro jest dużo razy szybsze niż zwykłe geforce właśnie przez specjalne sterowniki open gl. A open GL używa viewport, czyli wyświetlanie scenki bez renderingu. http://www.tomshardware.com/reviews/quadro-fx-4800,2258-10.html Tu np Quadro fx 4800 jest 4 razy szybsze w 3ds max od geforca gtx 280. Oznacza to na przykład że gdy na geforce 280 scenka będzie muliła przy 1 mln poligonów to na quadro problemy się zaczną dopiero przy 4 mln poligonów.
- Pokój
-
tri-Ace - technologiczny demo-trailer 2011
Takie sobie, ciekawostka. Gry na tym silniku pewnie i tak nie ujrzymy.
-
Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe. - 2011
Kolumna głośnikowa na potrzeby wizualizacji.
-
RENDEROWANIE - CPU czy GPU ??
Producenci mało wspierają technologię renderowania na GPU a szkoda. Jak by ATI/AMD / NVIDIA zapłaciło za stworzenie porządnego dobrego silnika renderującego wspierającego najpopularniejsze softy to stacje wieloprocesorowe i renderfarmy odeszły by do lamusa. Przykład renderingu real time na karcie za jedyne 300zł Szkoda że nic z tym się dalej nie dzieje.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
No możliwe że jest troszkę ciemniej niż wskazuje na to hdr-ka, tak to brązowe to ziemia.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Test teksturowania trawy. Jak zwykle cinema 4d + AR3.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Drzewo (1) to zwykłe darmowe znalezione w sieci rozsadzone, zróżnicowane i sklonowane (15 000) mographem i na to co wyszło tekstura lasu.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Szybki test lasu + dorzuciłem 4 wiatraki niedawno wymodelowane żeby nie było smutno. Cinema 4d + AR3.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010
Fakt, akurat takie zdjęcie w dobrej jakości znalazłem na szybko, w finalnym zmienię na inne.
matik
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta