Skocz do zawartości

matik

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. matik odpowiedział rice → na odpowiedź w temacie → Archiwum - Speed Modeling
    Cały czas wykorzystany. Musiałem dwukrotnie renderować i składać do kupy bo kompresja i zmniejszenie rozdzielczości najnowszego painta zrobiła sieczkę z obrazu.
  2. matik odpowiedział kazikdolny → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Nie ma płyty obsługującej po 2 procesory sandy bridge. Co najwyżej możesz złożyć 2 oddzielne komputery i rendering sieciowy. Wydajność na pewno takich dwóch 2600k będzie sporo większa niż jeden 970.
  3. matik odpowiedział odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Trzeba zmienić mode na surface albo volume aby mieć kontrolę nad liczbą klonów.
  4. matik odpowiedział żółty → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Aplikacja wymaga dx11 więc normalne że na xp nie uruchomimy go. Dodatkowo wymagana jest karta z obsługą tego dx11.
  5. matik odpowiedział Qrli → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Z takim napięciem daleko nie zajedziesz. No chyba że to tylko do testów.
  6. Wystarczy popatrzyć na testy w sieci. Wiadomo że quadro jest dużo razy szybsze niż zwykłe geforce właśnie przez specjalne sterowniki open gl. A open GL używa viewport, czyli wyświetlanie scenki bez renderingu. http://www.tomshardware.com/reviews/quadro-fx-4800,2258-10.html Tu np Quadro fx 4800 jest 4 razy szybsze w 3ds max od geforca gtx 280. Oznacza to na przykład że gdy na geforce 280 scenka będzie muliła przy 1 mln poligonów to na quadro problemy się zaczną dopiero przy 4 mln poligonów.
  7. matik odpowiedział GustavJoseph → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak by zakryć dolną połowę rendera to wygląda naprawdę dobrze, ale dolna część sprawia u mnie wrażenie domku dla lalek. Może przez ten blur albo rowerek.
  8. matik odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Takie sobie, ciekawostka. Gry na tym silniku pewnie i tak nie ujrzymy.
  9. Kolumna głośnikowa na potrzeby wizualizacji.
  10. matik odpowiedział odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Producenci mało wspierają technologię renderowania na GPU a szkoda. Jak by ATI/AMD / NVIDIA zapłaciło za stworzenie porządnego dobrego silnika renderującego wspierającego najpopularniejsze softy to stacje wieloprocesorowe i renderfarmy odeszły by do lamusa. Przykład renderingu real time na karcie za jedyne 300zł Szkoda że nic z tym się dalej nie dzieje.
  11. No możliwe że jest troszkę ciemniej niż wskazuje na to hdr-ka, tak to brązowe to ziemia.
  12. Test teksturowania trawy. Jak zwykle cinema 4d + AR3.
  13. Drzewo (1) to zwykłe darmowe znalezione w sieci rozsadzone, zróżnicowane i sklonowane (15 000) mographem i na to co wyszło tekstura lasu.
  14. Szybki test lasu + dorzuciłem 4 wiatraki niedawno wymodelowane żeby nie było smutno. Cinema 4d + AR3.
  15. Fakt, akurat takie zdjęcie w dobrej jakości znalazłem na szybko, w finalnym zmienię na inne.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności