Skocz do zawartości

FlexiZ

Members
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

FlexiZ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hmm w majce jest cos takiego juz od dawna i nazywa sie scene time warp/ zakładka animate. Tylko własnie to działa na całą scenę. Ale w 2012 jest juz time warp na oddzielne obiekty kazdy mozna z osobna spowolnić przyspieszyć. Tutaj najgorszy jest ten skok, ale penie mozna go jakos wysmoothować ze spowolnienia w normalna prędkość. Mozna tez bawić sie w retimigingowanie w Maya trax edytorze.
  2. Witam,

    chciała bym Cię spytać o to czy Drimagine to dobra szkoła? Mam straszny dylemat, ponieważ czytałam zróżnicowane opinie o tej szkole. A w tym roku miałam zamiar zacząć naukę. W każdym razie postanowiłam napisać do Ciebie, widać że jesteś bardzo dobrym grafikiem i wyglądasz na miłą osobę. Czy mogła byś trochę opowiedzieć o tej szkole? Bardzo byś mi w ten sposób pomogła.

  3. FlexiZ

    Animacja Netia

    bomba i tylko 3 dni! gratulacje
  4. FlexiZ

    netia konkurs animacja

    Mi sie tez bardzo podoba, moze nie spodobało im sie ze sie wyginaja, jednak moga patrzec na to jako na ich produkt a to czesto jest swietsze od zasad animacji :), ale bardzo przyjemny spot, gratulacje!
  5. Wow duzo ciezkiej pracy tu widze, ciekawie to wyszło, nie znam sie na mocap...nie wiem jaki czas mieliscie na to, czasem troche kanciasto,a czasem całkiem fajnie. Pozdrawiam
  6. FlexiZ

    iAnimate progress reels

    Bravo, lipsynki sa bardzo miekko zanimowane,bardzo mi sie podobaja, no i ten dance video, mistrzowski podskok!
  7. Dzieki wielkie, Asblaze ukłony za wszelkie wskazówki :)
  8. Hey, Chłopaki wielkie dzięki, powiem tylko że jestem na poczatku drogi jako animator, doswiadczenie niecały rok..chyba bede się dalej kształcić juz raczej internetowo :) Samochody możńa w całości obejrzec na vimeo :)
  9. Hey, Chciałam tu umieścić swojego reela plus pełną wersję z wspaniałaym udźwiękowieniem - naszego shorta drimaginowego - Patryk Scelina ukończył nam własnie dzwięk wiec jest okazja pokazać go w całosci. Bo wczesniej pokazaliśmy tutaj tylko trailer. Moj reel animacyjny - produkcja z małpką i człowieczkiem to moj prywatny projekt użyłam w nim rigow z creativecrash samochody i envirke zbudowałam sama,rig samochodów równiez zrobiłam, produkcja mocno inspirowana francuską animacja :) w srodku pojawia sie także reklama w której animowałam samochody projekt robiony w televisorze, oraz fragmenty FaceBuge które również animowałam. http://vimeo.com/28116583 Short - FaceBug http://vimeo.com/25596760 Short CG animation made by 5 person team Marta Zdunek (GroupLead/animator/post), Tomasz Szarszewski (modeler/animator), Mathias Zamęcki (concepts/texturing), Łukasz Bieńko (modeler/animator/post), Ola Kołakowska (rigger/modeler/animator) Muzyka filmowa Patryk Scelina - www.muzykafilmowa.com.pl To jeszcze wkleje the Chase jak pisałam wyzej rigi są z creativecrasha reszte wykonałam samemu. Dzieki mam nadzieje ze sie spodoba Pozdrawiam
  10. FlexiZ

    Animacja: Ormie

    to fakt, mistrzoska animacja!
  11. jak zwykle Sławku na tip top, 120% pozdrawiam
  12. Jesli tez mozna napomknąc fragment naszej animacji FaceBug załapał sie do showreela :)) autodeskowego
  13. Wspaniałe, ciesze się ze moglam zobaczyc choc czesc tego filmu! Wspaniała animacja kamery! Gratulacje!
  14. Dzieki Traitor zgadzam sie w 100%, mam paru znjaomych zajmujących sie grafiką, jak im mowiłam ze zaczynamy shorta mowili jak cieżko jest ogranać grupe ludzi i wspołpracować ze sami zaczynali 5 shortów z róznym ludzmi ukoczony został 1
  15. Co do GI nie włączamy, bo nie mogliśmy sobie pozwolić na jakieś długie czasy na masterze. To jest animacja 4700 klatek i trzeba wyrenderować troche pasów do tego render layery. Renderfarmy nie ma, mamy 3 sale z pojedyńczymi stanowiskami zajętymi w ciągu dnia przez inych uczestników, tak wiec wyglądało to tak że odpalaliśmy jedna scene na 20 kompach w jednej sali. Ale uwierz mi mieszkam w polsce nie od dziś, ta szkoła jest i tak dobrze wyposarzona. Bedzie płatna, beda pewnie lepsze kompy licencje sieciowe MR etc. Nie zwalam wszystkiego na sprzęt, wiadomo liczą sie umiejętność, opanowanie softu. Oświetlenie z fikusnym guzikiem jak ktos powiedział - został zbudowany rig: bouncy nieba, bouncy z podłogi, key light i kilka rimów na głowna postać, drobne rimy na rury. Wszystko MR bez FG. Czas na klatke od 10-16 min na masterze. Chyba najdłuzej renderował sie peryskop room kiedy gosc pada na kolana jest tam okło 49 swiateł. Na pozostałych zewnetrznych uzyty został GI Joe. Dzięki za komenty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności