Jump to content

Mocnek

Members
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Excellent

About Mocnek

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rysunkowo bardzo fajna ta ostatnia wrzuta, zwlaszcza wzgledem poprzednich, czuc progres, pierwsze dwie postaci bardzo zgrabnie machniete (dziewczyna juz mniej, bez charakteru niestety).
  2. Piekne rzeczy, swietny styl! Przychylam sie jednak do opinii Olafa, ze +5 do czytelnosci automatycznie daloby +50 do fajnosci. Miejscami ciezko rozczytac jak dana postac jest 'zbudowana' - szczegolnie widac to na misku, gdzie to ugiete ramie zlewa sie idealnie z cielskiej, a pazury kolorem ze skala. Takich 'tangentow' troszke jest, ladne, czyste sylwetki, gdzie nie nakladalyby sie na siebie poszczegolne partie ciala / obiekty, sporo by pomogly. Ale poza tym - mi sie te charaktery podobaja bardzo!
  3. Podoba mi sie kierunek w jakim to idzie, bo a) jest juz calkiem sporo zrobione i mniej wiecej widac final, b) pomysl jest spoko, c) zmiany, ktore sie pojawiaja, popychaja to w dobra strone. Z mojej strony jednak praca ma potezny minus w tej kwestii.. ze poki nie przeczyta sie opisu, raczej nie ma szans na wywnioskowanie, ze dzieciak przesluchuje pluszaka (jesli ta idea wciaz jest aktualna) - poki co wyglada jak po prostu stworek / jakis tam 'wonsz'. Mysle, ze paroma prostymi srodkami (np. guzik zamiast oka, szycia, laty itd. sugerujace, ze faktycznie jest pluszowy) wyraznie pokazujac, ze to tylko zabawka, obrazek moooocno poleci do przodu z klarownoscia przekazu / pomyslu.
  4. Wydaje mi sie, ze podstawowy problem w tej pracce, to.. juz sama refka. 'Fashion' fota to raczej kiepski material do studiowania i malowania czyjejs glowy, zwlaszcza gdy jest ona ucieta i zlewa sie z tlem, nie ma naturalnych zrodel swiatla itd. Celowalbym raczej w prostsze zdjecia, gdzie latwo zlokalizujesz swiatlo, cienie, uchwycisz potrzebne Ci informacje i postac i to zaowocuje duzo lepszymi pracami juz od samego poczatku.
  5. Fajnie widziec nowy stos Twoich rysunkow, stylistyka wciaz super! i tylko lepsza, a przy okazji ilosc zamienia sie w coraz lepsza jakosc kreski, linie sa lekkie i pewne, kreskowanie czyste itd., wszystko sie to zgrabnie scala. Generalnie teraz mocno skupilbym sie na tym jak ten Twoj styl ladnie poszyć z kolorem, niekoniecznie jednak z takim cg / renderowanym, bardziej tez czyms stylizowanym, ilustratorskim - to znaczy, lepszym zrodlem pomyslow wydaje mi sie dla Ciebie np. Behance niz cghub :). Mysle, ze duzo odwaznego eksperymentowania w tym temacie dooobrze zrobi, bo rysunek w olowku i wlasny charakter masz juz ladnie dograny. Trzymam kciuki:)
  6. W ramach noworocznych postanowien chcialem nieco pozbyc sie kurzu z teczki, ktorej nie aktualizowalem.. huh, ponad rok. Troche obrazkow przez ten czas sie nazbieralo, "pracowe" rzeczy pozostaja jednak wciaz w produkcji / nieujawniowne, wiec zostaja mi pokazanie paru prywatnych obrazkow: Pare miesiecy temu powzialem postanowienie by codziennie po rysowaniu w pracy.. narysowac cos wiecej! a przynajmniej skromny szkic jednej czy dwoch postaci. Jak na razie udalo mi sie dotrzymac tego zamierzenia w zasadzie bez opuszczania chocby dnia, i bardzo polecam innym, choc sam pewnie niebawem zmienie temat, bo trooooche juz tych charakterow sie namachalem przez te tygodnie. Ponizej drobny przekroj z tego: Ciuf! Chyba tyle na dzis, mam nadzieje, ze nastepnym razem trafia sie do pokazania tez jakies envirki i inne klimaty.
  7. Fajnie widziec obrazki ze Sketchbooka (jestem fanem i od czasu do czasu probuje kogos przekonac, najczesciej bezskutecznie bo malo kto rysuje digitalowo ;)), ladnie, zadziwiajaco "niesztywno" wyszly te mirrory, oba mi sie bardzo podobaja. Plus dzieki za backstory w ktoryms z postow co do CA, zawsze milo sie dowiedziec cos wiecej o innych studiach growych:)
  8. Ostatni swietna robota, widzialem wipa, rzeczy, ktore mi w wipie wydaly sie niedopelnione, w finale bardzo ladne:) Super obrazek / kierunek, dzialaj wiecej. Ahaaa, no i z racji tego, ze w spitpaintowej grupie lajkowac nie moge - masa fajnych pomyslow w nich, podoba sie!
  9. Alez swietny ten pierwszy portret! Strasznie fajna robota, gratz! Drugi tez swietny, dolaczam do grona fanow Twoich portretow:) Co do Horusa mam podobne problemy co Rotcore - malo fortunny jest ten stroj, ciezko znalezc w nim stopy i dlonie i przez to postac wyglada malo przekonujaco. Plus, ja wiem, ze 90% concept artu jest supergeneric i ciezko od tego uciec, ale mam wrazenie troche jakby to byla wkladka do ostatnich obrazkow Macka Kuciary. Helmy jak z jego ostatnich obrazkow, patent z milion celowniczkow na ciele postaci jak z doslownie ostatniej jego pracy.. jesli to ma byc faktycznie Twoj prywatny projekt, to celowalbym w to by faktycznie byl w nim jakis "Twoj" pierwiastek i mialo mniej fanartowy / generic charakter. Umiejetnosci masz, podepnij je tylko pod jakis wlasny temat, jak np. fajnie to zrobiles z portretami.
  10. Bardzo mi sie podoba ta wrzuta! Zwlaszcza kolorystycznie, i te bardziej oszczedne, stonowane, i te z drugiej manki bardziej dosaturowane / "kolorowe", jedne i drugie wychodza bardzo fajnie. Moja ulubiona pracka z tej wrzuty to chyba nr2, dziewczyna na drzewie, fajnie wyszla ta stylowa rysunkowo-malowana. Lubie, czekam na rome:)
  11. fajnie wyszly te drzewa, jak dla mnie level up, zwlaszcza jesli chodzi o czytelnosc / ogolna czystosc calej pracki. Imo, jakbys chcial to podbic dalej, to wyciagnalbym ogolna bryle kazdego drzewka, by nie byly tak regularnie i jednolicie oswietlone - przy okazji fajniej to wyciagnie fakture, miejscami bedzie widoczna, miejscami mniej. Jakby jeszcze nieco rozbudowac plany (akurat masz zamglony las, wiec te drzewa w tle mozna by jeszcze bardziej uproscic, a te z przodu przyciemnic) i dodac koloru to tez by dodalo mocy:)
  12. Koncept do Haunted Memories mnostwo okej! Podoba sie, ladny ten bash. Co do szamanina - tez mi sie podoba, ale duzo fajniej oglada sie ten obrazek bez zooma. Pewnie przy tym obrazku juz nie bedzie Ci sie chcialo nic ruszac, ale przy kolejnych pilnowalbym edzy - to juz jest ktoras pracka, ktora imo bardzo duzo traci na tym na balaganie w kwestii krawedzi. Czesto masz sytuacje, ze rzeczy, ktore sa gdzies daleko daleko w tle sa uberostre, a na postaciach krawedzie sa plywajace. Pozerkaj dokladnie na obrazki Jaimego i zobacz jak ostre jak zyleta sa krawedzie na kluczowych elementach;)
  13. To enviro wyzej mogloby sporo zyskac, gdybys rozbudowal je o wiecej zrodel swiatla - niebo / atmosfera, swiatlo odbite od powierzchni, nawet z przodu masz jakas medzik mgielke, ale swiatlem specjalnie nie rzuca, a moglaby :] To dodaloby sporo koloru i moooocno wyciagnelo te skalki. A z konceptow assetow wyzej najbardziej podoba mi sie skrzydlotarcza, tylko przy takich konceptach raczej unikalbym rozpraszajacego tla, raczej cus prostego byloby przyjemniejsze:)
  14. Whoa, swietne te postaci, plus swietne namalowane! Moj jedyny problem, to dokladnie ten, ktory wskazala telthona - tez mam wrazenie, ze zdecydowanie bardziej laczy je technika wykonania niz spojnosc designu / proporcji / ksztaltow. Bo pod tym wzgledem jest totalny dysonans, niektore maja w miare realistyczne proporcje, niektore totalnie przegiete, czesc z nich jest kanciata, inne z kolei organiczne, czesc ma drobne oczy, inne maja kocie-kreskowkowe. Gdybym nie wiedzial, ze to do jednego projektu, to raczej bym podejrzewal, ze to combo bardzo wielu bardzo roznych projektow - no chyba, ze takie bylo zalozenie.
  15. Strasznie fajne te ostatnia studia, i dziewczyna w piorach i dziewczyna-luba, chyba ten drugi portret nawet bardziej mi sie podoba. Zazdroszcze render-skillu i tempa rozwoju! Teraz tylko polecam isc za rada / presja Telthony ;))
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy