Jump to content

Recommended Posts

więc zakładam moją drugą teczkę pierwszą wyrzuciłem żeby nie robić bajzlu wrzucę tu co na razie zrobiłem i będę starał sie wrzucać na bieżąco

no to jedziemy przodu

większa cześć moich szkiców...

szkicioryhn4.th.jpg

speedziory

speedzioryeo6.th.jpg

babeczki x2

babkasn1.th.jpg

zuzank6.th.jpg

robal speed

robalekak0.th.jpg

widoczek

landscpaeok5.th.jpg

potforas

potforasfinachybaqc9.th.jpg

coś nad czym aktualnie pracuje ^^

demoda2.th.jpg

trochę zabawy w światłocień

http://img175.imageshack.us/img175/8852/siwato2tv0.jpg

http://img165.imageshack.us/img165/9951/swiatlo3qt8.jpg

http://img175.imageshack.us/img175/903/iwato1ph3.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/2927/wiato5wv4.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/8620/wiato4ir1.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/2919/wiato6ie6.jpg http://img261.imageshack.us/img261/3392/wiato7eq8.jpg

 

i coś dla porówania rysuneczek z marca

ach ten brush trawy z fotosklepa

boskakomediaoo4.th.gif

 

Enjoy it ^^

pozdrawiam

Edited by Coyote
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

oo shaggi ;] my to się juz chyba skądś znamy? ^^ no widze ze przynajmniej nie tylko ja tu zaczynam zabawę z 2d. ale za to fajne pomysły :) ten wydoczek tez niezły za to ta babka suzank6.jpg wg mnie wyszła najlepiej :) . pozdro :)

Link to post
Share on other sites

;] Najwięcej problemów zauważyłem że masz z kolorami, wychodzą ci takie pastelkowe gdzieniegdzie i brakuje miejscami kontrastu, radzę poszukać sobie fajnych zestawień kolorystycznych i spróbować zrobić prackę wybierając sobie konkretną paletę barw, czasem lepiej w monochromie coś zrobić niż ma się gryźć ;P Najfajniej ci wyszły Panienki ;] Ogólnie trochę za dużo okrąglaków brushy i te miękkie czasem też nie tam gdzie powinny. Dawaj coś więcej ;]

 

...ciężko tu z komentami na początku co nie ;]

Link to post
Share on other sites

thx Grzybku ^^

 

 

 

 

20 minut

 

befreemb4.th.jpg

coś nowego czyli brushe od [email protected] powoli sie z nimi oswajam ^^

perspektywa siadła a moze skacze bokiem :P

 

widoczekjs6.th.jpg

 

 

 

sotryboard1oe9.th.jpg

speed2gu8.th.jpg

 

speed4kb5.jpg

 

 

kurde miałem wrzucić już wczoraj ale dostałem blue screena i cała praca poszłą sie...

 

speed5aq8.jpg

 

 

 

lekki kolorek :P

 

 

 

speed55rw9.jpg

Edited by Coyote
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Siema pomyślałem, że trzeba w końcu zajrzeć i do ciebie ;]. No tematy masz ciekawe szkoda, że tylko speedy prawie robisz. Chciałbym zobaczyć jakiś finish ;]. Nawet jak na speedy to Troszke za miękkie prace jak dla mnie no i jak ktoś już wspomniał kolory zbyt pastelowe. Możesz sprobówać robić prace w black & white i na końcu kolorować nawet na kilka wersji, aż w końcu coś dobierzesz. Ps. Niezłe szkice dobra ręka. Pozdrawiam ;].

Link to post
Share on other sites

Lekki flashback rysunki z 2005 roku :)

czyli jak miałem 14 lat :)

 

KONIK

http://img51.imageshack.us/img51/4987/konik9qq.jpg

Seria mieczy

http://img59.imageshack.us/img59/3295/miecz12fk.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/5107/miecz22hd.jpg

Ogr troche nie udany...

http://img59.imageshack.us/img59/867/orcberserker2xx.jpg

Orc

http://img51.imageshack.us/img51/8218/orc3eq.jpg

Wodny potwór z Kart Magic...(pastelami:P)

http://img63.imageshack.us/img63/4454/scan00018ct.jpg

Wiwern

http://img59.imageshack.us/img59/2144/smok3mx.jpg

Kilka toporów

http://img63.imageshack.us/img63/7466/topur13qb.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/42/topur25kg.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/8436/topur34sh.jpg

coś podobne do upiora pierscienia

http://img63.imageshack.us/img63/337/upiur4kk.jpg

no i wojownik z profilu

http://img63.imageshack.us/img63/3480/wojownik11ew.jpg

kolaż zrobiony na Ps'e

http://img506.imageshack.us/my.php?image=art1mt.jpg

leki zhiz mexicano android

http://img60.imageshack.us/my.php?image=buc3ei.jpg

typek w kapturze

http://img60.imageshack.us/my.php?image=kapturnik8mq.jpg

kraś twarz

http://img320.imageshack.us/my.php?image=krasnal0gd.jpg

coś

http://img210.imageshack.us/my.php?image=ololololo5ui.jpg

mexicano w kolorku (myśle ze ładnie mi to wyszło )

http://img338.imageshack.us/my.php?image=android8mc.jpg

tatuaż koledze

http://img239.imageshack.us/my.php?image=zdjecie19rs.jpg

tatuaż koleżance(troche sie rozmazał od spodni)

http://img91.imageshack.us/my.php?image=zdjecie1115ds.jpg

to tyle :D[

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Myślę ze na maxie nie podchodzą do człeka w takich kategoriach. To chyba jasne jest ze lepsi graficy maja więcej komentarzy niż ci mniej ukształtowani.Idzie Ci całkiem dobrze, Jóź wiesz jak sie poruszać w tej materii. myślę ze powinieneś częściej coś wrzucać do wątku speed painting :D

 

Widzę ze masz chyba tyle samo wiosen co ja. No i reggae słuchasz-bracie. :D

Niech Jah pomaga Ci tworzyć ;D:D :D Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Zamiast kombinować, wydziwiać i wymyślać nowe twory rysuj to co już jest, co jest proste w budowie i pospolite. Nie jest dobrym pomysłem katowanie w digitalu tego, co już na papierze się nie obroni, a nawet jeśli już zależy Tobie na dziobaniu w kolorze to, jak już pisałem, maluj to co możesz zobaczyć (nawet kopiuj), nic z głowy, dopóki nie zdobędziesz odpowiedniej wiedzy i obycia z tym, jak to "działa" w naturze. Tworzenie z głowy zostaw na później, pierw zdobądź podstawy.

Link to post
Share on other sites

hej shaggi,coz dokladnie to samo moge napisac co prrrszalony :)

Nie boj sie sprobowac rzetelnie przygotowanej nauki anatomii, ktora i tak cale zycie trzeba szlifowac, potrzeba do tego checi i mnostwo cwiczen/wylanych potow/godzin pracy z referkami/modelem/martwa nat itd ktore pozwola ci wyjasnic rozne zjawiska, zrozumiec kolory-przy ich uzyciu nalezy analizowac czemu i dlaczego tu sa takie a nie inne barwy itd) . pozdro

Link to post
Share on other sites

ooh man wlasnie... pamietaj ze gdy malujesz z refek to bron cie zebys nie uzywal pipety :p

tak wlasnie sie "cwiczy" oko to bardzo wazne, takie pobieranie kolorow na zywca nic wielkiego nei daje ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy