Skocz do zawartości

ZZar

Members
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

ZZar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ZZar

    speed painting

    Miała wyjść zwykla chmura ale jak zwykle znowu coś poknociłem... [Wyedytowany dnia 14-7-2004 > ZZar]
  2. z profilu wygląda jakby miała wytrzeszcz gałki ocznej, ale przodu już tego nie widać, całkiem fajnie skóra wyszła. Ogólnie przyjemnie się na to patrzy. Szkoda że tła nie ma.
  3. Modeling: 40 min Rendering:10 min (Mój komp to złom.) texturing & Lighting: 10 min Soft: Maya 6, Rhinoceros 3 Renderer: Mental Ray Moja wizja : hyhy edit:zapomniałem opisu. [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > ZZar]
  4. Fajna ciężarówka. No trzeba przyznać, że ten rhino jest fajny, ma parę bajerów , których w maya mi brakuje, ale pewnie są do tego skrypty, a pokaż siateczkę po imporcie do maxa :)
  5. Minutę po swoim poście ,znalazłem fajne to .
  6. Rascal --> Hmm, to chyba jakaś nowa funkcja w Maya 6 ,boolean na polygonach?! W Maya 5 tego nie ma. Głośnik wygląda ładnie, import eps, dwg , jest super używałem tego nieraz, wystarczy sobie w corelu, albo autocadzie coś z krzywych zrobić, wyeksoprtować do .dwg , albo .eps i importować w Maya, świetne to.
  7. Taak Królowa Śniegu ,cudna pracka, miód dla moich oczu.
  8. Ciężko by się takim mini gunem strzelało do góry lub do dołu.
  9. Ja bym zrobił dolną powiekę, przynajmniej jedną fałdkę na powiekach, jeszcze nosek minimalnie bym powiększył i zrobił szerszy i troche przedłużył w kierunku oka, daj może widok z boku. To może być niezła pracka, jak zrobisz ładnego bumpa i teksturki ,a przedewszystkim śliczną teksturkę oczka.
  10. ZZar

    Mimika twarzy

    Po pierwsze w jakim programie, po drugie pokaż siatkę.
  11. dorób może jeszcze obok leżący terminator hehe.
  12. Nom przystępuję do teksturowania, bump daje fajny efekt, narysowany w corel painter 8. Kanał color i diffuse to procedurale do wymiany niedługo. I pamiętajcie, krem przeciw zmarszczkom mimicznym i chirurgia poczeka , łecheeheheh.
  13. Fotony wygasają zanim zdążą się odbić od czegokolwiek, może scena jest zbyt duża, tzn jej skala?
  14. Może do teksturowania i kompozycji potrzeba czegoś więcej niż wprawnego oka?
  15. Tył ufoludka:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności