Skocz do zawartości

ZZar

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ZZar odpowiedział biglebowsky → na odpowiedź w temacie → Warsztat
    Miała wyjść zwykla chmura ale jak zwykle znowu coś poknociłem... [Wyedytowany dnia 14-7-2004 > ZZar]
  2. ZZar odpowiedział lobohome → na odpowiedź w temacie → Bitwa 06 - Anioł/Archanioł/Postac eteryczna
    z profilu wygląda jakby miała wytrzeszcz gałki ocznej, ale przodu już tego nie widać, całkiem fajnie skóra wyszła. Ogólnie przyjemnie się na to patrzy. Szkoda że tła nie ma.
  3. Modeling: 40 min Rendering:10 min (Mój komp to złom.) texturing & Lighting: 10 min Soft: Maya 6, Rhinoceros 3 Renderer: Mental Ray Moja wizja : hyhy edit:zapomniałem opisu. [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > ZZar]
  4. ZZar odpowiedział MF → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Fajna ciężarówka. No trzeba przyznać, że ten rhino jest fajny, ma parę bajerów , których w maya mi brakuje, ale pewnie są do tego skrypty, a pokaż siateczkę po imporcie do maxa :)
  5. ZZar odpowiedział Rascal → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Minutę po swoim poście ,znalazłem fajne to .
  6. ZZar odpowiedział Rascal → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Rascal --> Hmm, to chyba jakaś nowa funkcja w Maya 6 ,boolean na polygonach?! W Maya 5 tego nie ma. Głośnik wygląda ładnie, import eps, dwg , jest super używałem tego nieraz, wystarczy sobie w corelu, albo autocadzie coś z krzywych zrobić, wyeksoprtować do .dwg , albo .eps i importować w Maya, świetne to.
  7. ZZar odpowiedział Cpt.Obvious → na odpowiedź w temacie → Bitwa2D 04
    Taak Królowa Śniegu ,cudna pracka, miód dla moich oczu.
  8. ZZar odpowiedział Big Foot → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ciężko by się takim mini gunem strzelało do góry lub do dołu.
  9. ZZar odpowiedział Polik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ja bym zrobił dolną powiekę, przynajmniej jedną fałdkę na powiekach, jeszcze nosek minimalnie bym powiększył i zrobił szerszy i troche przedłużył w kierunku oka, daj może widok z boku. To może być niezła pracka, jak zrobisz ładnego bumpa i teksturki ,a przedewszystkim śliczną teksturkę oczka.
  10. ZZar odpowiedział MagicMarcus → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Po pierwsze w jakim programie, po drugie pokaż siatkę.
  11. ZZar odpowiedział p_e_t_e_r → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dorób może jeszcze obok leżący terminator hehe.
  12. ZZar odpowiedział ZZar → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nom przystępuję do teksturowania, bump daje fajny efekt, narysowany w corel painter 8. Kanał color i diffuse to procedurale do wymiany niedługo. I pamiętajcie, krem przeciw zmarszczkom mimicznym i chirurgia poczeka , łecheeheheh.
  13. ZZar odpowiedział kru → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    Fotony wygasają zanim zdążą się odbić od czegokolwiek, może scena jest zbyt duża, tzn jej skala?
  14. ZZar odpowiedział neXen → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Może do teksturowania i kompozycji potrzeba czegoś więcej niż wprawnego oka?
  15. ZZar odpowiedział ZZar → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tył ufoludka:

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności