z profilu wygląda jakby miała wytrzeszcz gałki ocznej, ale przodu już tego nie widać, całkiem fajnie skóra wyszła. Ogólnie przyjemnie się na to patrzy. Szkoda że tła nie ma.
Modeling: 40 min
Rendering:10 min (Mój komp to złom.)
texturing & Lighting: 10 min
Soft: Maya 6, Rhinoceros 3
Renderer: Mental Ray
Moja wizja :
hyhy
edit:zapomniałem opisu.
[Wyedytowany dnia 11-7-2004 > ZZar]
Fajna ciężarówka. No trzeba przyznać, że ten rhino jest fajny, ma parę bajerów , których w maya mi brakuje, ale pewnie są do tego skrypty, a pokaż siateczkę po imporcie do maxa :)
Rascal --> Hmm, to chyba jakaś nowa funkcja w Maya 6 ,boolean na polygonach?! W Maya 5 tego nie ma. Głośnik wygląda ładnie, import eps, dwg , jest super używałem tego nieraz, wystarczy sobie w corelu, albo autocadzie coś z krzywych zrobić, wyeksoprtować do .dwg , albo .eps i importować w Maya, świetne to.
Ja bym zrobił dolną powiekę, przynajmniej jedną fałdkę na powiekach, jeszcze nosek minimalnie bym powiększył i zrobił szerszy i troche przedłużył w kierunku oka, daj może widok z boku. To może być niezła pracka, jak zrobisz ładnego bumpa i teksturki ,a przedewszystkim śliczną teksturkę oczka.
Nom przystępuję do teksturowania, bump daje fajny efekt, narysowany w corel painter 8. Kanał color i diffuse to procedurale do wymiany niedługo.
I pamiętajcie, krem przeciw zmarszczkom mimicznym i chirurgia poczeka , łecheeheheh.