Skocz do zawartości

Chalek

Members
  • Liczba zawartości

    1 363
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Chalek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

39

Reputacja

  1. Chalek

    odbijanie kolorów

    Używanie do redukcji color beedingu Vray OverrideMaterial jest ok, ale to takie trochę maskowanie problemu, a nie jego usuwanie. Inną metodą z tej samej szkoły jest zmniejszenie saturacji GI. Lepiej jednak zmodyfikować shadery, prawdopodobnie kolory mają zbyt silną saturację, tekstury są przesaturowane itd. Przy normalnych ustawieniach renderingu i dobrze ustawionych materiałach bleeding nie powinien być za mocny (choć oczywiście powinien występować.). Dobrze wyjaśnił to Chris Nichols w tym tutku.
  2. ctrl+L, albo wejdź w Vieport Configuration i tam masz zakladke Lighting and Shadows, mozesz sobie poprzestawiac.
  3. 2. Prawdopodobnie w rendering-> Common-> Common Parameters-> Time Output masz zaznaczone Single. Musisz zaznaczyc Active Time Segment, albo Range, ewentualnie Frames
  4. Wygląda na to, że masz podwójne, nachodzące na siebie poligony na dywanie.
  5. mozartowska Carmine Burana ? ze co?
  6. to byl bardzo krotki weekend :) mt: no przeciez napisalem, ze idziemy na piwo, wiec o co Ci chodzi z tymi gwozdziami? Dzieki za wszystkie komentarze.
  7. fajny model, niezle tesktury, ale ziewac sie chce jak sie oglada...
  8. Niech nie bedzie osob z 1 rekomendacja, albo niech beda wszyscy. Pomysl dobry, ale kryterium doboru dziwne.
  9. Tzw. weekendowa pracka, czyli cos malego na rozruszanie. Takie sobie schodki, proste po oporach, prosciej sie nie da juz chyba. Max 2009, mental, photoshop. wersja w wyzszej rozdzielczosci:
  10. W sumie to nawet dosc ladne, ale tak jak juz pisano wczesniej jakos nie widze tu miejsca dla 3d, mozna to samo w photoshopie zrobic. przenies do WIP, dorob troche stateczkow kosmicznych i bedzie piknie.
  11. Nie podoba mi sie. ja rozumiem, ze to mialo byc proste, ale ale slabawo to wyglada. Model: nic sie nie da powiedziec, poza tym, ze jakos krzywo to wyglada, materialy bieda, swiatlo sie jakos broni na tle reszty. Koncepcja tez do mnie nie trafia, ale to juz inna sprawa...
  12. dzien zywych trupow? poza tym schludnie, ujecia troche ciasnawe i klaustrofobiczne.
  13. w statystykach rekomendacji nie ma nawet osob, ktore obecnie wisza w rekomendacjach
  14. mt: ja ciebie tez... ja rozumiem, ze to pracka weekendowa itd, jeszcze jestem w stanie zniesc moze te tekstury itd, ale do swiatla mnie nie przekonasz niestety. Na piwo wole pojsc, bo sie boje o rodzine. oltarz: Twoja wersja najlepsza, faktycznie troche brakuje jamnika. Nudzi Ci sie w pracy, co? moze bys sie zajal, wiesz no sam czym... ;)
  15. Szczerze mowiac, to tak nie za bardzo mi sie to podoba, ale to kwestia gustu pewnie. Najbardziej podoba mi sie siatka, najmniej ta ostatnia pomazana wersja. Troche to wyglada jak screen z gry, jakies takie niezbyt czytelne, rozpikslowane, poszarpane i niewyrazne miejscami. Oswietlenie mi zupelnie nie podchodzi: ani to oswietlone sloncem, ani jakos inaczej, brak kontrastu. Dobrze, ze Quadysz podpowiedzial, ze to cos to wolumetryki, faktycznie cos z nimi nie tak. Czyli moim zdaniem oswietlenie i rendering oraz niektore tekstury sa fuj. Spodziewalbym sie po Tobie czegos lepszego. Co mi sie podoba: model, ogolny pomysl, czesc tekstur tez wyglada fajnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności