-
odbijanie kolorów
Używanie do redukcji color beedingu Vray OverrideMaterial jest ok, ale to takie trochę maskowanie problemu, a nie jego usuwanie. Inną metodą z tej samej szkoły jest zmniejszenie saturacji GI. Lepiej jednak zmodyfikować shadery, prawdopodobnie kolory mają zbyt silną saturację, tekstury są przesaturowane itd. Przy normalnych ustawieniach renderingu i dobrze ustawionych materiałach bleeding nie powinien być za mocny (choć oczywiście powinien występować.). Dobrze wyjaśnił to Chris Nichols w tym tutku.
-
Oświetlenie w viewport'ach
ctrl+L, albo wejdź w Vieport Configuration i tam masz zakladke Lighting and Shadows, mozesz sobie poprzestawiac.
-
Animacja, kamery, renderowanie
2. Prawdopodobnie w rendering-> Common-> Common Parameters-> Time Output masz zaznaczone Single. Musisz zaznaczyc Active Time Segment, albo Range, ewentualnie Frames
-
vray problem z tekstura i oswietleniem
Wygląda na to, że masz podwójne, nachodzące na siebie poligony na dywanie.
-
Pro Scores - Już jest !
mozartowska Carmine Burana ? ze co?
-
Scena 3d: Stare Schody
to byl bardzo krotki weekend :) mt: no przeciez napisalem, ze idziemy na piwo, wiec o co Ci chodzi z tymi gwozdziami? Dzieki za wszystkie komentarze.
-
Pojazd 3D: Land Rover DEFENDER
fajny model, niezle tesktury, ale ziewac sie chce jak sie oglada...
-
Nowy serwer, drobne zmiany ...
Niech nie bedzie osob z 1 rekomendacja, albo niech beda wszyscy. Pomysl dobry, ale kryterium doboru dziwne.
-
Scena 3d: Stare Schody
Tzw. weekendowa pracka, czyli cos malego na rozruszanie. Takie sobie schodki, proste po oporach, prosciej sie nie da juz chyba. Max 2009, mental, photoshop. wersja w wyzszej rozdzielczosci:
-
Scena 3D: Cold Planet
W sumie to nawet dosc ladne, ale tak jak juz pisano wczesniej jakos nie widze tu miejsca dla 3d, mozna to samo w photoshopie zrobic. przenies do WIP, dorob troche stateczkow kosmicznych i bedzie piknie.
-
Model 3d : New look at World
Nie podoba mi sie. ja rozumiem, ze to mialo byc proste, ale ale slabawo to wyglada. Model: nic sie nie da powiedziec, poza tym, ze jakos krzywo to wyglada, materialy bieda, swiatlo sie jakos broni na tle reszty. Koncepcja tez do mnie nie trafia, ale to juz inna sprawa...
-
Wiz : klub golfowy
dzien zywych trupow? poza tym schludnie, ujecia troche ciasnawe i klaustrofobiczne.
-
Nowy serwer, drobne zmiany ...
w statystykach rekomendacji nie ma nawet osob, ktore obecnie wisza w rekomendacjach
-
scena 3d: chatka
mt: ja ciebie tez... ja rozumiem, ze to pracka weekendowa itd, jeszcze jestem w stanie zniesc moze te tekstury itd, ale do swiatla mnie nie przekonasz niestety. Na piwo wole pojsc, bo sie boje o rodzine. oltarz: Twoja wersja najlepsza, faktycznie troche brakuje jamnika. Nudzi Ci sie w pracy, co? moze bys sie zajal, wiesz no sam czym... ;)
-
scena 3d: chatka
Szczerze mowiac, to tak nie za bardzo mi sie to podoba, ale to kwestia gustu pewnie. Najbardziej podoba mi sie siatka, najmniej ta ostatnia pomazana wersja. Troche to wyglada jak screen z gry, jakies takie niezbyt czytelne, rozpikslowane, poszarpane i niewyrazne miejscami. Oswietlenie mi zupelnie nie podchodzi: ani to oswietlone sloncem, ani jakos inaczej, brak kontrastu. Dobrze, ze Quadysz podpowiedzial, ze to cos to wolumetryki, faktycznie cos z nimi nie tak. Czyli moim zdaniem oswietlenie i rendering oraz niektore tekstury sa fuj. Spodziewalbym sie po Tobie czegos lepszego. Co mi sie podoba: model, ogolny pomysl, czesc tekstur tez wyglada fajnie.
Chalek
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta