WacomX
Members-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
WacomX's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
A i z niecierpliwością czekam na kolejne filmy spod znaku GW i tak jak peter_f mam nadzieje że to będzie trylogia Zahna'a
-
Beny mylisz że źle mnie zrozumiałeś chodziło mi o to że ilekroć wchodzę na newsa z jakimś filmem to 99% komentarzy jest krytycznych i miejscami przypomina to wyścig kto bardziej zmiesza twórców z błotem. A dlaczego napisałem stare baby ? :D do mojej babci przychodziły zawsze koleżanki i narzekały na wszystko choć w zasadzie nie było na co :P ale to narzekanie najwyraźniej sprawiało im przyjemność zawsze mnie to dziwiło :D bo tak wiele miały szczęścia wokół siebie o którym mogły by pogadać a wolały gadać o tym co smutne ;/. Kto się poczuł urażony starą babą to niech już nie będzie :) przepraszam :)
-
Bagigins nie rozumiem twojej wzgardy Carterem jak dla mnie to był świetny może nie wybitny ale taki który może obejrzeć cała rodzina i każdy znajdzie coś fajnego dla siebie :) co do reszty komentarzy to mam wrażenie że zamieniacie się w bandę starych bab które tylko narzekają na wszystko i nie potrafią się już niczym cieszyć ;/
-
Witam Zacznę od tego że rzadko publikuje swoje pracę ( pewnie dla tego że nie uważam je za godne upubliczniania ) ale tą postanowiłem wrzucić z racji tego że był to prezent imieninowy dla mojego kolegi. Grafika powstała prawie w całości w PS+Wacom jedynie strzykawka i piła zostały stworzone w 3ds max z racji braku czasu. A i zapomniał bym :) grafika powędrowała na koszulkę i teraz szczęśliwy właściciel obnosi ją po mieście :). Słowa krytyki mile widziane
-
Genialne textury !! zwłaszcza wiking do którego mam małe pytanie, mianowicie jak zrobiłeś że w unity wąsy są ładnie wycięte ? jakiego używasz do tego materiału ?
-
Też mi się podoba tylko ten bluszcz który zaplata się o daszek jakoś tak odstaje
-
plutko Dzięki nareszcie jakaś konkretna krytyka :) Nie będę sie tu zapierał że nie jest tak jak napisałeś bo jest :) Tak jak już wcześniej pisałem mieliśmy mało czasu ale takie było założenie projektu że gra ma być prosta do bólu :) i z prostym przesłaniem i taka też jest :) Poza tym to był projekt w którym testowaliśmy różne rozwiązania i poznawaliśmy silnik i już teraz mogę zapowiedzieć że planujemy kolejny projekt który będzie zdecydowanie bardziej rozwinięty i dopracowany jak wszystko się uda wypuścimy go przed świętami Bożego Narodzenia.
-
Zrobiliśmy mały update który znacznie przyśpiesza i utrudnia rozgrywkę jeżeli macie jakieś sugestie to śmiało :)
-
ola-f to jeszcze żeby cię pocieszyć dodam że słyszałem że podobno w kwietniu ma wyjść nowy flash cs16 który będzie miał zaimplementowany edytor Unity natomiast unity pro będzie miało opcje ex portu do flash z tego co wiem to tak wersja unity pro będzie kosztowała 3000 USD
-
kosi,Lucek dzięki ola-f jutro będzie mały up który zwiększy szybkość rozgrywki herm Niestety trzeba zainstalować mała wtyczkę unity Playera to jest coś jak flash Player ściąga się dosłownie chwile i nic więcej ci nie trzeba Swoją drogą podobno unity zostało kupione przez Adobe i wkrótce aplikacje unity nie będą potrzebowały już swojego Playera po prostu będą się otwierały we flash Playerze
-
ola-f dzięki :) Alojzy Bombelek Wypatrujemy ich od wczoraj :) upiekliśmy nawet ciasteczka na przywitanie :P
-
Witam wszystkich Zacznę od tego że pierwszy raz publikuje pracę na łamach forum :) ( zżera mnie tu trema debiutanta ) ale to wcale nie oznacza że jestem tu nowy wręcz przeciwnie max3d to pierwsza strona jaką otwieram codziennie po przyjściu do pracy ( tak wiem wazelina ale to prawda). Wiele się tu nauczyłem i tu kolejny raz wyjadę z wazeliną ale dzięki pomocy jaką tu znalazłem powstała ta gra. Była wazelina więc przechodzę do konkretów. Gra powstała w nie cały miesiąc a więc czasu jak można się domyśleć było bardzo mała a dodam tylko że na co dzień pracujemy w agencji reklamowej więc często musieliśmy odrywać się od pracy i skupiać na czymś innym. W projekcie wykorzystaliśmy silnik unity 3d, modele rig i animacje powstały w 3ds max a texturki w Photoshopie. Jeżeli macie jakieś pytania albo chwielibyście po prostu zjechać niemiłosiernie projekt to zapraszam do komentowania :) Link do gry: http://wyborydokoryta2011.pl/ Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości nie sponsoruje nas żadna partia i nie jesteśmy związani z żadnym ugrupowaniem, w grze nie ma faworyzowania każdy ma równe szanse! Pod koniec przyszłego tygodnia będzie do pobrania za darmo wersja gry na Iphona Ipada i urządzenia z androidem. Założenie gry: Gra WYBORY do koryta 2011 to rodzaj terapii. Powstała dla rozrywki i śmiechu. Bo kiedy czujemy się bezsilni, śmiech jest najlepszym lekarstwem. Tu, w przeciwieństwie do prawdziwych wyborów, możesz mieć BEZPOŚREDNI wpływ na to, kto zasługuje na koryto. Przyjrzyj się więc kandydatom i dobrze się zastanów. A potem wyklucz tych, którzy nie są warci Twojego głosu. Zrób to z uśmiechem na ustach. Życzymy dobrej zabawy! Twórcy: Grafika animacje głupie pomysły :P : Łukasz Juńczyk ( WacomX ) Programowanie: Michał Bagiński Muzyka: Łukasz Wasilewski Specjalne podziękowania: Dla Dariusza klukowskiego za umożliwienie nam pracy nad grą oraz wydanie gry. Dla Tomasza Popielucha za pomoc techniczną.
-
Poszukujemy osoby programującej, która sprawnie napisze nam elementy tworzonej przez nas gry. Więcej o grze i projekcie na stronie sw-extreme.com. Szukamy osoby, która stworzy kolejne części systemu działające po stronie klienta. Używane technologie to HTML, CSS, Javascript/AJAX, Python i ich znajomość jest wymagana. Mile widziana także znajomość MooTools, JxLib, Django (głównie język szablonów), MySQL, git, Mantis. Forma - umowa o dzieło. Do wykonania jest kilka względnie rozłącznych części strony i każda z nich będzie rozliczana oddzielnie. Zainteresowanych proszę o kontakt z Panem Piotrem Szydełko ([email protected]), przysłanie mu CV, informacji o dyspozycyjności czasowej, przykładach dotychczasowych prac i kawałka kodu napisanego w JS lub adres wykonanej przez siebie strony. W przypadku pytań dotyczących umów proszę o kontakt ze mną. [email protected]
-
Poszukujemy osoby programującej, która sprawnie napisze nam elementy tworzonej przez nas gry. Więcej o grze i projekcie na stronie sw-extreme.com. Szukamy osoby, która stworzy kolejne części systemu działające po stronie klienta. Używane technologie to HTML, CSS, Javascript/AJAX, Python i ich znajomość jest wymagana. Mile widziana także znajomość MooTools, JxLib, Django (głównie język szablonów), MySQL, git, Mantis. Forma - umowa o dzieło. Do wykonania jest kilka względnie rozłącznych części strony i każda z nich będzie rozliczana oddzielnie. Zainteresowanych proszę o kontakt z Panem Piotrem Szydełko ([email protected]), przysłanie mu CV, informacji o dyspozycyjności czasowej, przykładach dotychczasowych prac i kawałka kodu napisanego w JS lub adres wykonanej przez siebie strony. W przypadku pytań dotyczących umów proszę o kontakt ze mną. [email protected]