Jump to content

WacomX

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About WacomX

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. A i z niecierpliwością czekam na kolejne filmy spod znaku GW i tak jak peter_f mam nadzieje że to będzie trylogia Zahna'a
  2. Beny mylisz że źle mnie zrozumiałeś chodziło mi o to że ilekroć wchodzę na newsa z jakimś filmem to 99% komentarzy jest krytycznych i miejscami przypomina to wyścig kto bardziej zmiesza twórców z błotem. A dlaczego napisałem stare baby ? :D do mojej babci przychodziły zawsze koleżanki i narzekały na wszystko choć w zasadzie nie było na co :P ale to narzekanie najwyraźniej sprawiało im przyjemność zawsze mnie to dziwiło :D bo tak wiele miały szczęścia wokół siebie o którym mogły by pogadać a wolały gadać o tym co smutne ;/. Kto się poczuł urażony starą babą to niech już nie będzie :) przepraszam :)
  3. Bagigins nie rozumiem twojej wzgardy Carterem jak dla mnie to był świetny może nie wybitny ale taki który może obejrzeć cała rodzina i każdy znajdzie coś fajnego dla siebie :) co do reszty komentarzy to mam wrażenie że zamieniacie się w bandę starych bab które tylko narzekają na wszystko i nie potrafią się już niczym cieszyć ;/
  4. Witam Zacznę od tego że rzadko publikuje swoje pracę ( pewnie dla tego że nie uważam je za godne upubliczniania ) ale tą postanowiłem wrzucić z racji tego że był to prezent imieninowy dla mojego kolegi. Grafika powstała prawie w całości w PS+Wacom jedynie strzykawka i piła zostały stworzone w 3ds max z racji braku czasu. A i zapomniał bym :) grafika powędrowała na koszulkę i teraz szczęśliwy właściciel obnosi ją po mieście :). Słowa krytyki mile widziane
  5. Genialne textury !! zwłaszcza wiking do którego mam małe pytanie, mianowicie jak zrobiłeś że w unity wąsy są ładnie wycięte ? jakiego używasz do tego materiału ?
  6. Też mi się podoba tylko ten bluszcz który zaplata się o daszek jakoś tak odstaje
  7. plutko Dzięki nareszcie jakaś konkretna krytyka :) Nie będę sie tu zapierał że nie jest tak jak napisałeś bo jest :) Tak jak już wcześniej pisałem mieliśmy mało czasu ale takie było założenie projektu że gra ma być prosta do bólu :) i z prostym przesłaniem i taka też jest :) Poza tym to był projekt w którym testowaliśmy różne rozwiązania i poznawaliśmy silnik i już teraz mogę zapowiedzieć że planujemy kolejny projekt który będzie zdecydowanie bardziej rozwinięty i dopracowany jak wszystko się uda wypuścimy go przed świętami Bożego Narodzenia.
  8. Zrobiliśmy mały update który znacznie przyśpiesza i utrudnia rozgrywkę jeżeli macie jakieś sugestie to śmiało :)
  9. ola-f to jeszcze żeby cię pocieszyć dodam że słyszałem że podobno w kwietniu ma wyjść nowy flash cs16 który będzie miał zaimplementowany edytor Unity natomiast unity pro będzie miało opcje ex portu do flash z tego co wiem to tak wersja unity pro będzie kosztowała 3000 USD
  10. kosi,Lucek dzięki ola-f jutro będzie mały up który zwiększy szybkość rozgrywki herm Niestety trzeba zainstalować mała wtyczkę unity Playera to jest coś jak flash Player ściąga się dosłownie chwile i nic więcej ci nie trzeba Swoją drogą podobno unity zostało kupione przez Adobe i wkrótce aplikacje unity nie będą potrzebowały już swojego Playera po prostu będą się otwierały we flash Playerze
  11. ola-f dzięki :) Alojzy Bombelek Wypatrujemy ich od wczoraj :) upiekliśmy nawet ciasteczka na przywitanie :P
  12. Witam wszystkich Zacznę od tego że pierwszy raz publikuje pracę na łamach forum :) ( zżera mnie tu trema debiutanta ) ale to wcale nie oznacza że jestem tu nowy wręcz przeciwnie max3d to pierwsza strona jaką otwieram codziennie po przyjściu do pracy ( tak wiem wazelina ale to prawda). Wiele się tu nauczyłem i tu kolejny raz wyjadę z wazeliną ale dzięki pomocy jaką tu znalazłem powstała ta gra. Była wazelina więc przechodzę do konkretów. Gra powstała w nie cały miesiąc a więc czasu jak można się domyśleć było bardzo mała a dodam tylko że na co dzień pracujemy w agencji reklamowej więc często musieliśmy odrywać się od pracy i skupiać na czymś innym. W projekcie wykorzystaliśmy silnik unity 3d, modele rig i animacje powstały w 3ds max a texturki w Photoshopie. Jeżeli macie jakieś pytania albo chwielibyście po prostu zjechać niemiłosiernie projekt to zapraszam do komentowania :) Link do gry: http://wyborydokoryta2011.pl/ Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości nie sponsoruje nas żadna partia i nie jesteśmy związani z żadnym ugrupowaniem, w grze nie ma faworyzowania każdy ma równe szanse! Pod koniec przyszłego tygodnia będzie do pobrania za darmo wersja gry na Iphona Ipada i urządzenia z androidem. Założenie gry: Gra WYBORY do koryta 2011 to rodzaj terapii. Powstała dla rozrywki i śmiechu. Bo kiedy czujemy się bezsilni, śmiech jest najlepszym lekarstwem. Tu, w przeciwieństwie do prawdziwych wyborów, możesz mieć BEZPOŚREDNI wpływ na to, kto zasługuje na koryto. Przyjrzyj się więc kandydatom i dobrze się zastanów. A potem wyklucz tych, którzy nie są warci Twojego głosu. Zrób to z uśmiechem na ustach. Życzymy dobrej zabawy! Twórcy: Grafika animacje głupie pomysły :P : Łukasz Juńczyk ( WacomX ) Programowanie: Michał Bagiński Muzyka: Łukasz Wasilewski Specjalne podziękowania: Dla Dariusza klukowskiego za umożliwienie nam pracy nad grą oraz wydanie gry. Dla Tomasza Popielucha za pomoc techniczną.
  13. Poszukujemy osoby programującej, która sprawnie napisze nam elementy tworzonej przez nas gry. Więcej o grze i projekcie na stronie sw-extreme.com. Szukamy osoby, która stworzy kolejne części systemu działające po stronie klienta. Używane technologie to HTML, CSS, Javascript/AJAX, Python i ich znajomość jest wymagana. Mile widziana także znajomość MooTools, JxLib, Django (głównie język szablonów), MySQL, git, Mantis. Forma - umowa o dzieło. Do wykonania jest kilka względnie rozłącznych części strony i każda z nich będzie rozliczana oddzielnie. Zainteresowanych proszę o kontakt z Panem Piotrem Szydełko ([email protected]), przysłanie mu CV, informacji o dyspozycyjności czasowej, przykładach dotychczasowych prac i kawałka kodu napisanego w JS lub adres wykonanej przez siebie strony. W przypadku pytań dotyczących umów proszę o kontakt ze mną. [email protected]
  14. WacomX

    Unity3d

    Poszukujemy osoby programującej, która sprawnie napisze nam elementy tworzonej przez nas gry. Więcej o grze i projekcie na stronie sw-extreme.com. Szukamy osoby, która stworzy kolejne części systemu działające po stronie klienta. Używane technologie to HTML, CSS, Javascript/AJAX, Python i ich znajomość jest wymagana. Mile widziana także znajomość MooTools, JxLib, Django (głównie język szablonów), MySQL, git, Mantis. Forma - umowa o dzieło. Do wykonania jest kilka względnie rozłącznych części strony i każda z nich będzie rozliczana oddzielnie. Zainteresowanych proszę o kontakt z Panem Piotrem Szydełko ([email protected]), przysłanie mu CV, informacji o dyspozycyjności czasowej, przykładach dotychczasowych prac i kawałka kodu napisanego w JS lub adres wykonanej przez siebie strony. W przypadku pytań dotyczących umów proszę o kontakt ze mną. [email protected]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy