Jump to content

Gra Wybory do koryta 2011


WacomX
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich

Zacznę od tego że pierwszy raz publikuje pracę na łamach forum :) ( zżera mnie tu trema debiutanta ) ale to wcale nie oznacza że jestem tu nowy wręcz przeciwnie max3d to pierwsza strona jaką otwieram codziennie po przyjściu do pracy ( tak wiem wazelina ale to prawda). Wiele się tu nauczyłem i tu kolejny raz wyjadę z wazeliną ale dzięki pomocy jaką tu znalazłem powstała ta gra. Była wazelina więc przechodzę do konkretów.

Gra powstała w nie cały miesiąc a więc czasu jak można się domyśleć było bardzo mała a dodam tylko że na co dzień pracujemy w agencji reklamowej więc często musieliśmy odrywać się od pracy i skupiać na czymś innym. W projekcie wykorzystaliśmy silnik unity 3d, modele rig i animacje powstały w 3ds max a texturki w Photoshopie. Jeżeli macie jakieś pytania albo chwielibyście po prostu zjechać niemiłosiernie projekt to zapraszam do komentowania :)

 

Link do gry: http://wyborydokoryta2011.pl/

 

Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości nie sponsoruje nas żadna partia i nie jesteśmy związani z żadnym ugrupowaniem, w grze nie ma faworyzowania każdy ma równe szanse!

 

Pod koniec przyszłego tygodnia będzie do pobrania za darmo wersja gry na Iphona Ipada i urządzenia z androidem.

 

tap1min.th.jpg

tap2min.th.jpg

 

Założenie gry:

Gra WYBORY do koryta 2011 to rodzaj terapii. Powstała dla rozrywki i śmiechu.

Bo kiedy czujemy się bezsilni, śmiech jest najlepszym lekarstwem.

Tu, w przeciwieństwie do prawdziwych wyborów, możesz mieć BEZPOŚREDNI

wpływ na to, kto zasługuje na koryto. Przyjrzyj się więc kandydatom i dobrze

się zastanów. A potem wyklucz tych, którzy nie są warci Twojego głosu.

Zrób to z uśmiechem na ustach. Życzymy dobrej zabawy!

 

Twórcy:

Grafika animacje głupie pomysły :P : Łukasz Juńczyk ( WacomX )

Programowanie: Michał Bagiński

Muzyka: Łukasz Wasilewski

 

Specjalne podziękowania:

Dla Dariusza klukowskiego za umożliwienie nam pracy nad grą oraz wydanie gry.

Dla Tomasza Popielucha za pomoc techniczną.

Edited by WacomX
Link to comment
Share on other sites

o teraz zagrałem. szkoda ze taka łatwa. chyba miałem stara wersje unity bo celownik nie pokrywal sie w ogole z tym gdzie postac strzelala. Niemniej troche za latwa moznaby grac bez konca, dalem spokoj na 314 gdy nikt nie doszedl do koryta. mysle ze spokojnie mozna 2-3 razy wiecej świn dac ze wszystkich okręgów wyborczych.

Link to comment
Share on other sites

kosi,Lucek dzięki

ola-f jutro będzie mały up który zwiększy szybkość rozgrywki

herm Niestety trzeba zainstalować mała wtyczkę unity Playera to jest coś jak flash Player ściąga się dosłownie chwile i nic więcej ci nie trzeba

Swoją drogą podobno unity zostało kupione przez Adobe i wkrótce aplikacje unity nie będą potrzebowały już swojego Playera po prostu będą się otwierały we flash Playerze

Link to comment
Share on other sites

ola-f to jeszcze żeby cię pocieszyć dodam że słyszałem że podobno w kwietniu ma wyjść nowy flash cs16 który będzie miał zaimplementowany edytor Unity natomiast unity pro będzie miało opcje ex portu do flash z tego co wiem to tak wersja unity pro będzie kosztowała 3000 USD

Link to comment
Share on other sites

Graficznie bardzo ladne. Brawa za szybko skonczony i w sumie udany projekt.

Szkoda, ze lezy i kwiczy ;) od strony gameplayu i ogolnej funkcjonalnosci.

Wyniki sie nie updatuja. Trzeba odswiezyc strone.

Tez mi sie celownik nie pokrywa z oddawanym strzalem.

Najlatwiej zdobywa sie punkty stojac w srodku i dzgajac, a nie o to chyba chodzilo.

W paru miejscach upierdliwe kolizje, bron zmienia sie na widly a nie inna lepsza po wyczerpaniu amunicji.

Mozna bylo podpiac pauze pod Esc, bronie pod przyciski numeryczne, a nie jakies B, N czy M ;)

Ten krotki loop muzyczny zbyt szybko sie zapetla i staje mocno upierdliwy.

A ogolnie malo w tym grywalnosci i funu. I drugi zarzut to brak tresci, wiem politycy to swinie rwace sie do koryta, ale ta gra reprezentuje podobny poziom :) Wolalbym odrobine bardziej wyrafinowany humor.

Link to comment
Share on other sites

plutko Dzięki nareszcie jakaś konkretna krytyka :) Nie będę sie tu zapierał że nie jest tak jak napisałeś bo jest :) Tak jak już wcześniej pisałem mieliśmy mało czasu ale takie było założenie projektu że gra ma być prosta do bólu :) i z prostym przesłaniem i taka też jest :) Poza tym to był projekt w którym testowaliśmy różne rozwiązania i poznawaliśmy silnik i już teraz mogę zapowiedzieć że planujemy kolejny projekt który będzie zdecydowanie bardziej rozwinięty i dopracowany jak wszystko się uda wypuścimy go przed świętami Bożego Narodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy