Skocz do zawartości

martez

Members
  • Liczba zawartości

    187
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    whitestock

martez's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. chyba bardzo zależało ci na szybkim renderingu, ja bym jednak zwiększył próbkowanie GI bo cienie są słabem, mało szczegułowe ;), ale ogólnie bardzo pozytwna pracka...
  2. gdyby nie ten robaczek to by mi sie nie podobało..a tak bardzo fajnie :)
  3. hmm you can use lighttracer to produce light bounces...btw nice image.
  4. coś jakby z klawiszami na fortepianie było nie tak jak nalezy...poza tym bardzło ładnie. Czy obekty były modelowane również w blenderze ? 2 minuty powiadasz ? szok !
  5. No napewno dzewucha sie ucieszy...pobaw sie jeszcze kaustyką, może wyjść coś ciekawego.
  6. Widać, że nie lubisz pająków...nieciekawy żywot mu zmalowałas...ale fajnie ci to wyszło, plastelinowo, komicznie...
  7. Pracka przyjemna według mnie, ma jakiś klimacik...przydało by sie poprawić kontrast w B&W.
  8. taki troche dino mutant...ale podoba mi sie
  9. martez

    VRaySpawner50.exe nie startuje

    Jeśli w większości swoich prac korzystasz z GI to zapomnij o netrenderingu w Vrayu. Przed końcowym renderingiem każdy komp musi przeliczyć osobno irrmape, więc nawet mając dwa kompy jeden ślimak drugi błyskawica, to ten drugi bedzie musiał czekać aż ten pierwszy przekalkuluje irrmape. Poza tym DR Vraya ponoć nie był najlepiej wykonany, występują problemy na niektórych konfiguracjach. Poczekaj na Vray 1.5 ponoc ta opcja ma być znacznie poprawiona. pozdrawiam
  10. martez

    pojazd 3D: Mech

    Dlaczego ma sie przewrócić ? Może ma wbudowany system utrzymywania równowagi !!! :)
  11. martez

    Zapisywanie final gatheringu

    - Informacje o fotonach są dla całej sceny więc wystarczy raz zrobić dobra mape fotonów i renderować z różnych ujeć. - Po wybraniu pliku zapisywanie FG jest automatyczne dlatego nie ma opcji save. Mapa FG jest tworzona tylko dla ujęcia, nie dla całej sceny jak w przypatku fotonów. - Musisz ustawić optymalne wartości FG, by był odpowiedni stosunek czasu do jakości renderingu. A robisz to własnie poprzez samples i max/min radius. Automatyczne ustawienie max/min przez mentala z reguły nie daje zadowalających rezultatów z tąd konieczność eksperymentowania.
  12. A u mnie pierwsze skojarzenie ze Splinter Cell, przyjemna praca ;)
  13. O ile mi wiadomo to nie. Ale dlaczego ten post jest w tym temacie ? A jeśli chodzi o animacje interaktywne to może zainteresuj sie Blenderem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności