Skocz do zawartości

ozi_ns

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ozi_ns odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    fakt udało się to właśnie chciałem osiągnąć... dzięki:) hehe trochę ciężko było wytłumaczyć:p
  2. ozi_ns odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    właśnie chce rzeźbić symetrycznie ale z jakiegoś powodu nie działa jak należy ..... czyli powiedzmy ze środek obiektu znajduje się w pozycji 0,0 (układ współrzędnych 2d dla uproszczenia ) robię oko na 40,0 to odbicie symetrii powinno mi zrobić to samo w -40,0 ale z jakiegoś powodu robi mi oko w pozycji -20,0 ;/ czyli punkt symetrii jest względem punktu 10,0 a ja chce zmienić by był tam gdzie środek obiektu czyli w tym 0,0
  3. ozi_ns odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    widok itd to wiem, a chodzi mi o rzeźbienie... czyli dłubie jedno ucho, a drugie się w tym samym czasie robi poprzez symetrie. Chodzi o wyśrodkowanie pivot pointu danego obiektu w jego centrum, bądź ustawienie punktu symetrii względem którego odbija mi to co aktualnie sobie dłubie z jednej strony.
  4. ozi_ns odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    kolejne pytanko czy przy sculpt mode jest możliwość ustawienia punktu symetrii w danym miejscu ? czy jedynym sposobem jest ustawienie obiektu w środku układu współrzędnych. kursor 3D niestety znika w tym trybie.
  5. ozi_ns odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Wielkie dzięki, nie miałem pojęcia pod jaką frazą szukać:)
  6. ozi_ns odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Mam takie pytanie wstawiam "surface sphere" i jak teraz przerobić go na zwykły obiekt taki jak "cube" ? Chodzi o to bym mógł tą kule edytować/modelować
  7. ozi_ns odpowiedział ozi_ns → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    W końcu powróciłem do świata 3d :D oto i efekty: co o tym sądzicie modelować jeszcze czy brać się za materiały?
  8. ozi_ns odpowiedział zbyszko → na odpowiedź w temacie → Game Art
    popieram Uriziela chociaż tylko liznąłem gameart, ale przypuszczam że jest parę miejsc gdzie można by zaoszczędzić. Powiem tylko że obracająca się siatka trochę utrudnia sprawę:)
  9. ozi_ns odpowiedział ozi_ns → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Będę wdzięczny bo kadłub czeka już tylko na wycięcie tych otworów, a wtedy będę mógł brać się za tekturki
  10. ozi_ns odpowiedział flamaster69 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hehe ja mam 4 gb i aktualnie jak dla mnie jest wystarczająco. Często miewałem taki problem gdy używałem 32 bitowy win7, ale na szczęście po wgraniu 64 mam jak dotąd spokój. Co do silnika moim zdaniem całkiem spoko (oczywiście w zależności od przeznaczenia animacji). Mam lekkie wrażenie że otwór rury ma coś z smoothing grupami. Poprawił bym jeszcze tą zakrętkę (czy co tam to jest) od tego kwadratowego pojemnika. Jako osobny obiekt nie będzie znacznej różnicy poli, a z resztą fizycznie jest to osobny element.
  11. ozi_ns odpowiedział flamaster69 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    wrzuć większe lub zbliżenie na silnik i gąski
  12. ozi_ns odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    A nie łatwiej tobie zrobić mirrora jednej z brył względem wspólnej ściany ściany bo bryły są chyba identyczne. stwyż na tej ścianie boxa używając AutoGrid, następnie stwórz z niego oś współrzędnych (pick i wybierz tego boxa) wybierz transform coordinate center, a na koniec kliknij mirrora
  13. ozi_ns odpowiedział odpowiedź w temacie → V-Ray
    o tuż sprawa prosta on używa v-ray który można do naszego 3ds maxa doinstalować osobno p.s. jeśli już go zainstalowałeś to tak jak post wyżej
  14. ozi_ns odpowiedział ozi_ns → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    chwilowo tyłu nie pokarze bo cały kadłub poszedł pod siekierę, zauważyłem że zrypałem sprawę z włazem kierowcy oraz w kilku miejscach topologia. Rozkładanie siatki z kiepską topologią nie fajna sprawa:(. Zdecydowałem się poniszczyć z prostej przyczyny podnoszenie skila:) flamaster69 farbę wzorowałem na tym http://www.brdm2.estranky.cz/img/original/28948/09..jpg ale mniejsza o to bo będę niszczył czyli matowy itd. Mam jedno pytanie odnośnie włazów czy są one tej samej średnicy i czy właz kierowcy jest bliżej krawędzi ?
  15. ozi_ns odpowiedział zjadarka → na odpowiedź w temacie → Modeling
    musisz ustawić punkt według którego jest robiona symetria. Rozwiń zakładkę modyfikatora tym plusikiem i zaznacz mirror (wtedy wyświetli ci się oś symetrii) następnie przesuń tą oś niżej, najlepiej gdy użyjesz snapa do verteksów. p.s. pisałem to w przypadku modyfikatora symetry, jeżeli chodzi o mirror to tak jak w poście poniżej.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności