Skocz do zawartości

Dagonet,

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dagonet, odpowiedział PietiaX → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    1. Najpierw zadbaj o dobrą formę porób sobie loopy na oczy, nos, usta, uszy będziesz miał więcej poly przy dłubaniu oczywiście to nie jest konieczne ale często się przydaje. Dopiero potem sobie przechodź na wyższe podziały. 2. Jeśli robisz baze w Zbrushu to powinieneś sobie powyciągać palce ZSpherami. 3.Nie ma określonego schematu ile trzeba mieć detalu żeby robić retopo. Generalnie idea jest taka, że retopo tworzysz po to żeby mieć model low poly, który powiedzmy potem posłuży gdzieś w game devie
  2. Dagonet, odpowiedział rice → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Fajna chatka :) może narzuć na tex jakiegoś sharpena w ps. Myślę, że będzie ciut lepiej wyglądać.
  3. Dagonet, odpowiedział Sebazx6r → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tak chyba tak się to nazywa w tych okolicach jakoś forma mi nie leży. No nic polecam spróbować czegoś nowego może panna z włosami albo jakiegoś chesta. Jakaś odmiana od głów ;)
  4. Dagonet, odpowiedział Sebazx6r → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Popracuj nad miejscem gdzie przebiega krtań nie wychodzi ci to trochę szczególnie z profilu widać. Pzdr :)
  5. Dagonet, odpowiedział Sebazx6r → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Druga jest najlepsza ze wszystkich trzech. Staraj sie zbudowac dobra forme na base bedzie ci sie potem duzo lepiej pracowac nad detalem. Form>detal.
  6. Dagonet, odpowiedział Adrian.S → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Na początek zbierz jak najwięcej referencji danego budynku. Szczególnie zwróć uwagę na proporcje głównej bryły całą resztą ozdóbek zajmij się już na końcu jak będziesz miał dobrą bryłę. W sumie to masz git zdjęcia akurat część z nich nadaje się, żeby sobie ustawić na front i left w podglądzie jak będziesz modelował.
  7. Efekt ostatnich prac w ZB. Głowa demona. Obecnie jeszcze uczę sie Zbrusa ale zamieszczam moje wypociny. Dajcie znać na co mam bardziej uważać przy następnym modelu żeby był jeszcze lepszy. Czekam na konstruktywna krytykę pzdr ;)
  8. Dagonet, odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kurcze masakra mega wypas bardzo mi się podoba. Podłączam się do pytania kolegi wcześniej,, Ile potrzebujesz średnio czasu na jedną taką postać ? " ;)
  9. Dagonet, odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    wesołych świąt wszystkim ;)
  10. Dagonet, odpowiedział gutekfiutek → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Roślinki i drzewa miażdżą ;D
  11. Dagonet, odpowiedział AkkA → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    Miazga, lepszy niż z refki. Z ilu zdjęć korzystałeś przy modelowaniu ?
  12. Dagonet, odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Szkoda, że tylko 1GB miejsca na dysku
  13. Dagonet, odpowiedział Vega → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    Mi też ona nie pasuje, jakbyś miał czas to lepiej by było ją zamienić na coś innego
  14. Dagonet, odpowiedział AkkA → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    kozak jak na razie najlepsze HP, bardzo mi się podoba ;)
  15. Dagonet, odpowiedział Vega → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    jak poprawisz to co trzeba to będzie git, a tak to na razie mi się podoba ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności