Skocz do zawartości

zeto88

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. zeto88 odpowiedział zeto88 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki :) Może faktycznie niepotrzebnie walczyłem z dwoma / trzema lampami a później z samym HDR. Niestety nie mam jakiegoś mocarnego komputera więc jeśli chodzi o ustawienia sceny pod render to idzie to dość topornie czasami. Niestety cierpię na zupełny brak czasu w ostatnim miesiącu ale update będzie. Jeszcze sporo zabawy mnie przy tej scenie czeka. Co do faceta, jest on tam tylko tymczasowo. Lubię go sobie wrzucić na scenę by zachować proporcje mniej więcej ;)
  2. zeto88 odpowiedział kontas → na odpowiedź w temacie → Architektura
    A ja tak z innej beczki. Nie stawia się torebki na ziemi bo piniondze uciekają :P Ogólnie scena super, jak dla mnie zbyt jasno, daje po oczach jak cholera.
  3. zeto88 dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam serdecznie wszystkich zgromadzonych W ramach nauki Blendera i ogólnie 3D postanowiłem zrobić tę oto scenę. Próbowałem scenę oświetlić HDR ale coś mi to nie idzie lub nie posiadam odpowiednich. Teraz scena jest oświetlona dwoma lampami typu SUN. Nie mam pomysłu jak doświetlić pomieszczenie za drzwiami. Trzecie słońce? Scena ogólnie jest zbyt ciemna, mam problem z oświetleniem ogólnie. Zwiększając siłę słońc scena się "wypala" a kiedy zwiększam natężenie światła otoczenia to tracę szczegóły cieni itp Muszę nad tym jeszcze popracować. Zostało jeszcze mnóstwo do modelowania i texturowania ale ogólna kompozycja już jest. Soft: Blender 2.76 + Cycles Zdjęcie wykonane przez Stengchen (http://stengchen.deviantart.com) Wszelka krytyka, sugestie i porady mile widziane.
  4. zeto88 odpowiedział gutekfiutek → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ja również dziękuję za RS no i oczywiście za tutki.
  5. zeto88 odpowiedział Oleksiak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Pewnie chodzi o szwy na kanapach, łączenia kawałków skóry. Też jestem ciekaw jak to wykonałeś. Ps. świetne prace
  6. zeto88 odpowiedział g0me2z → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kierunek normali jest zalezny od tego jak uzywasz narzedzi. Co do znikajacych polygonow to tak, bug ktory niestety czesto sie zdarza. Maya ma sporo takich bledow. Ja osobiscie teraz sie ucze maxa i jestem usatysfakcjonowany jak do tej pory.
  7. zeto88 odpowiedział g0me2z → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    upewnij się, że w tym miejscu nie masz podwójnych vertexów. Jeśli są to merge. inne co przychodzi mi do głowy to możliwość odwróconych normali
  8. zeto88 odpowiedział g0me2z → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    g0me2z, tak jak mowi Sebazx6r, kiedy masz taki problem to zaznacz i odznacz wszystkie edge / vertexy itd w zaleznosci z czym masz problem. Bardzo czesto wystepowal u mnie ten bug. Sebazx6r: W majce 2011 i 12 jest nowe narzedzie interactive split tool jak i stare split polygonal tool, tyle, ze do tego drugiego trzeba wchodzic z drop menu. Tylko tam jest dostepne, niestety.
  9. zeto88 odpowiedział Razer → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    super tutek. nie wiedzialem, ze takie cos jest mozliwe. dzieki wielkie!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności