-
Pytanie dot. retopologii
Każdy subdiv dzieli Ci poligon na 4. Przypuśćmy Twoja baza z Zsphere ma 1000 polygonów, na 5 subdivie objekt będzie miał 1.024.000 polygonów. Przerzucasz na pierwszy subdiv, eksportujesz go przez GoZ, robisz retopologię, która ma przypuśćmy 359 polys. Chcesz ją wrzucić podmieniając bazę. Zbrush spróbuje Ci to zrobić dostosowując high detal z pierwotnego obiektu na Twój... ale ten proces generuje mase błedów, ponieważ Twoj nowy obiekt ma 367.616 polys na 5tym subdivie. Pozatym dobrze jest robić projectAll na każdym nowym subdivie, co Zbrush omija w tym procesie. Tak jak powiedział mafida. Generalnie trzymaj sie zasady: robisz high poly, robisz na tym retopologie, nowy low poly importujesz jako nowy subtool, subdiv>projectAll, subdiv>projectAll... kontrolując możliwe błędy. k.
-
problem z zbrushem ...
A -preview Adaptive Skin
-
Rozmiar Subtoola
Transpose Masterem lub mergeAll z zachowanymi polygrupami > Groups Split lub przez GoZ/All. Jeżeli masz mało subtooli można tez przez ReplayLast. Najszybszy 2 sposób -jednak jak chcesz zachować layery, pozostaje tylko Transpose Master. k.
-
problem z zbrushem ...
MaxPolyPerMesh masz 1.76, Powieksz do 10-20. k.
-
SONDA TSP #139 – Pieśń lodu i ognia
Kim muszę być aby przedstawić swoją opinie? "Wyszło jak zawsze." -miałem na myśli _polskie fora_ Nie bierz tego personalnie do siebie. Sytuacja jest prosta. Przynajmniej 3 osoby przekroczyły czas a jedna dostaje po głowie... mimo, że nie nalegała na umieszczenie jej pracy w sondzie. Zgadzam się aby trzymać się zasad, tylko wyszło tak jakby byli 'równi' i "równiejsi". k.
-
SONDA TSP #139 – Pieśń lodu i ognia
Miałeś się nie spinać. Wyszło jak zawsze. Przypominam, że jeszcze 2 osoby 'przyznały' się do przedłużenia czasu. Ile się nie przyznaje? To znaczy ile? Wg mnie zmieściła się w czasie -siedzimy metr od siebie. Z reguły olewam takie sytuacje, w tym wypadku głupio wyszło, ponieważ zaproponowałem jej to forum i branie udziału w eventach. Ileż to roboty zaproponować tryb pracy: Piątek, godzina 17:55 -podaje temat prac, 19:35 -zamykam wątek. Czysto i przejrzyście. k.
-
karbowana rura
Mozesz ukryc co druga polygrupe, zamaskowac, inflate. k.
-
Retopology
Czekalem od zawsze na takie rozwiazania, ktore przyniosl modo 601. Dla mnie idealne podejscie do tematu.
-
karbowana rura
Hiya Maska na co trzeci/czwarty loop, inflate. Zeby bylo latwiej -store MT>wyprostuj z Shiftem ZSphery>podglad adaptive skin>maskowanie/inflate>wylacz podglad>switch MT>make polymesh. k.
-
Trudności z obrotem modelu w trybie Edit Topology
F -fit to frame, najszybciej. k.
-
Scena 3d : Grim Messenger
obecny! Trochę się zeszło, miałem nadzieję na szybsze wyniki konkursu. Dzięki za wszystkie komentarze i fronta. Motywuje to w jakiś sposób do dalszej pracy. mafida, Sebazx6r, Miłosz3ds, simonhc, blomd, Robertus, pressenter, Kuciel, breja, Touch, natas, Leru, Kusanagi, peter_f, jaras -dziekuje. @illusion -90% czasu zajmuje mi rzeźba, 9% textury, 1% ustawienia renderera... także Zbrush>decimation master>octane, nie ma tu nic szczególnie skomplikowanego. Z chęcią odpowiem, sprecyzuj co Cie interesuje. @Monio -'trochę tak jakby' -lekkie połączenie AO i cavity z Zetki. Trzeba to poprawić (tak dla siebie). @Alul -jakże prawdziwe ;] Brute force siatka. @Zbychowaty -koncept miał polegać na szerokim kadrze, bardziej pasował mi szeroki kadr filmowy, pion nie zdawał egzaminu. Miało być coś w stylu Book of Eli. Szkoda że nie zdecydowałem się na postprodukcje, miała być niedozwolona, nikt się nie dostosował -wylądowałem na lodzie. @Reanimator -u Ciebie zdaje się że wykonuje skok do przodu -chciałem pokazać coś innego "stawanie dęba" w trójkątnej kompozycji, podkreślającą dynamikę pozy. Nici z konkursu, wygrały vizki mieszkań :/, trudno, lecę dalej z tym koksem. Grim Messengera mam zamiar poprawić: pysk konia, textury, inne otoczenie +post-pro, wsadzam do teczki (_szukam pracy stałej_) i biorę się za następny projekt. Pozdrawiam k.
-
Scena 3d : Grim Messenger
Praca na konkurs Octana, Apokalipsa, Dzień Sądu, Koniec Świata 2012... i tym podobne. Ponury posłaniec zwieszczający nadejście nieuniknionego... Praca wydłubana w Zbrushu, tekstury Zbrush/PS, pod wplywem Daft Punk, Manowar, Rammstein, Korn, Eluveitie i duzej ilosci kawy. Inspiracje armoru: Skyrim. Czysty render +dodany podpis. Dzięki. k.
-
Nagranie filmu bez menu
Zakładka Movie, aktywny Doc- nagrywa tylko obszar roboczy, aktywny Window- nagrywa całość Zbrusha. k.
-
Problem skali przy imporcie
Hiya, ZBrush nie posiada logicznego podejścia do skali. Zaznacz subtool, wciśnij F. Jeżeli nie pomaga, w zakładce Tool/Deformation>wybierz Unify. k.
-
postać 3D: spZombie
Dzięki wszystkim za komentarze. Pozdrawiam. k.
kazube
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta