bober89
Members-
Liczba zawartości
75 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana bober89 w dniu 28 Styczeń 2012
Użytkownicy przyznają bober89 punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Nysa/Rzeszów
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
bober89's Achievements
-
pojazd Sdkfz 247 Ausf-b 4 Rad Krupp
bober89 odpowiedział PrzemaSS_POL1 → na temat → Work in progress (WIP)
Refki to największa bolączka. Trzeba molestować google i przewalić trochę stron, a co do instrukcji to nie ma co marzyć ;p Wygląda konkretnie, ale faktycznie trochę za mało światła :) -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Cały czas do przodu: Co do bebechów to faktycznie przyznaję troche mnie poniosło :D Muszę popracować jeszcze nad materiałami, i zabrać się za pokrywy zaworów i gaźniki maciek.m co do materiału na korbowodach to tylko bump z mapą speckle :) Pozdr -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
mam wizję renderingów silnika z odsłoniętą pokrywą, więc może gdzieś pokaże się to czego normalnie nie widać;p pozdr -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Wątek nadal żyje :) Znalazłem trochę wolnego czasu (kryzys w budownictwie ;p): prawie skończony blok silnika, następnie przyjdzie pora na koło zamachowe, rozruszniki, prądnice i chłodnice oleju. -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
niestety jeśli chciałbym wykonać kompletne i dokładne wnętrze to koniec nie nastąpi za szybko;p Sytuacji nie poprawia też największa bolączka czyli brak wyczerpującej dokumentacji :( (nie wspomnę o czasie) pozdrawiam :) -
Ładnie wyciągnąłeś detal z pudełkowej 'myszy' ;] No i co najważniejsze - jest dymek z fajki! model zamiata;]
-
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Jako że sam czołg nie pojedzie, więc o to powstaje Maybach HL120 TRM. na razie mała lekcja anatomii, czyli miska olejowa, z pokrywami pomp olejowych, pompkami paliwowymi + wał korbowy z korbowodami i tłokami -
ja bym obstawiał na niewłączonym Antialiasingu - spróbuj na Adaptive DMC
-
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Dzięki panowie za słowa uznania :) woda w koleinach to fakt dobry pomysł, w wolnej chwili się tym zajmę :) -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Potaplałem się trochę w błotku, z tej perspektywy wygląda najlepiej: Rzuciłem mu bumpa z mapką ziemi, główna wina leżała po stronie mapy reflect która była za mało kontrastowa -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Całe błoto to głównie disp + dodatkowo zagęszczona siatka i wymodelowane 'wały' :) Jeszcze muszę poprawić materiał tego błota - nie pasują mi refleksy -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Zakasałem więc rękawy i zrobiłem błotko Btw błoto na gąskach zamordowało mi kompa do reszty ;p -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Reanimacja wątku, 3 renderki próbne -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
polygonów niecałe 2,5mln mapy max 8000x8000 pix (na kadłubach) Komp: i5 M430 2,27GHz, 4GB DDR3, grafika mniej ważna Radeon HD5650M -
pojazd Panzerkampfwagen IV Ausf. G (SdKfz 161/1)
bober89 odpowiedział bober89 → na temat → Work in progress (WIP)
Swój czołg podzieliłem na kilka warstw np układ jezdny, podwozie, kadłub dolny itd. Efekt jest podobny do pracy na pojedynczych elementach, bez potrzeby importowania/mergowania obiektów. W moim przypadku na poziome samego modelu komputer dawał rade, gorzej już było w trakcie teksturowania. Pozdrawiam