ailambert
Members-
Liczba zawartości
98 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Polska
ailambert's Achievements
Newbie (1/14)
22
Reputacja
-
Poprawione. Dawno na tym forum pisałem, także dzięki za wskazówki.
-
Tak jak w temacie mojego posta, po renderingu wspomniane wyżej elementy nie są renderowane, po prostu cały render jest czarny. Rozwiązanie tego pewnie jest proste jednak moja wiedza tutaj jest mocno ograniczona. Reszta elementów działa poprawnie, a przynajmniej te, które sprawdziłem. Vray: 3.20.02, 3ds Max 2014 Za jakąkolwiek podpowiedź z góry wielkie dzięki.
-
Genialna wizka, gratuluje warsztatu.
-
Wszystko wygląda super, wizki też:) Będziesz się potem męczyć na tej architekturze choć życzę Tobie żeby nie. Pozdrawiam
-
Lucasfilm zastosuje silniki z gier w swoich filmach
ailambert odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
- tutaj jest trochę o Dream Engine, chyba jednym z lepszych, jak nie najlepszym enginie realtimowym, przeznaczonym do gier i nie tylko, pod względem fotorealistyczności. -
Lucasfilm zastosuje silniki z gier w swoich filmach
ailambert odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Spodziewałem się tego od pewnego czasu, choć z drugiej strony dziwię się, że jeszcze nie powstał żaden film z prawdziwego zdarzenia oparty na tej technologii. -
Z tego co widzę to jest tam jakiś klinkier elewacyjny, a to jest dosyć gładka i połyskliwa powierzchnia jak na cegłę oczywiście. Kręcenie reflectem w v-ray'u ( lub innym rendererze którego używasz ) nic Tobie nie da. Ponieważ, aby uzyskać podobny efekt musisz przygotować sobie wcześniej w Ps kilka map, które przyporządkujesz do rożnych slotów w max-ie. Na twoim miejscu zobaczył bym jak to powinno być zrobione w gotowym materiale ściągniętym np. z Vray-materials.de
-
@deshu Czy chodzi Tobie o to filtrowanie: [ATTACH=CONFIG]91424[/ATTACH] Tutaj moje ogólne ustawienia V-Ray'a. Raczej są one dość niskie: [ATTACH=CONFIG]91425[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91426[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91427[/ATTACH]
-
@VoNd Ustawienia są identyczne co w niższej rozdzielczości, do ustawień V-Raya nie używałem żadnego dodatkowego oprogramowania. W scenie jednak jest sporo zieleni "multiscatterowanej" i klika proxy jednak w niższej rozdziałce też było wszystko tak samo. @deshu No właśnie nie ma tego komunikatu, a czas jest tak samo długi przy 2000 i 10000gb dynamic memory. Być może to jest wina tych drzew na pierwszym planie, zrobię kilka testowych renderów w dużej rozdzielczości innych obszarów obrazka, a wtedy będę miał pewność.
-
@Dynamico Jasna sprawa, aż tak głupi nie jestem;) Domyślam się, że czas potem powinien spaść. Jednak skoro render mieli się już 14 godzin to jednak marne szanse aby wyrobił się w tych 16 godzinach czy nawet 26. Fragment, który tak długo się renderuje był przeze mnie renderowany także w niższej rozdziałce, i zajmowało to jakieś 40 minut. Teraz po 14 godzinach jest może zrenderowana 1/3 tego fragmentu, także tak czy inaczej jest coś tutaj chyba nie tak.
-
@DraB Dzięki za radę, spróbuje z tą mapą opacity.
-
@Kramon No tak, ale z tego co wiem, choć mogę się mylić, czas renderingu powinien wzrastać proporcjonalnie do wzrostu ilości pikseli w obrazie. Tymczasem u mnie przyrost czasu renderingu jest jakiś horrendalny. Dodam jeszcze, że nigdy wcześniej to mi się ni zdarzało, bo i owszem czasem coś się długo renderowało, ale nie aż tyle. W kompie mam 20GB RAM'u więc z tym raczej też nie powinno być problemów. Cały czas jeszcze mielę ten render, który ciągle jeszcze liczy te drzewka na pierwszym planie, bo mam nadzieję, że potem pójdzie szybciej, choć to i tak będzie trwało bardzo dłuuuugo.
-
Ostatnio miałem do zrenderowania obrazek w rozdzielczości 4k. W czasie renderów próbnych z ostatecznymi ustawieniami V-ray'a, rendering w rozdzielczości 1000x650 zajmował ok. 45-50 minut. Kiedy włączyłem render w rozdziałce 4000x2250 ten czas urósł nieproporcjonalnie do 150 godzin. Spodziewałem się czasu rzędu ok 16 godzin, tymczasem jest on 10 razu dłuższy. Czym to może być spowodowane, zbyt małą ilością RAM-u, dynamic memory a może czymś innym? Tak jak już wspomniałem w obydwu rozdzielczościach ustawienia V-ray'a były takie same. W scenie jest kilka drzewek i tak się składa, że akurat to od nich zaczyna się rendering, więc to może one tak zamulają V-ray'a? Tak czy inaczej coś jest nie tak skoro czas renderingu rozdzielczości 4k jest 160 razy dłuższy niż w rozdzielczości 1k, jeśli ma ktoś z szanownych forumowiczów pomysł co tak może mulić scenę z góry wielkie dzięki.
-
Architektura: Czy De Max ver. Analogowa (makiety)
ailambert odpowiedział gnacik → na temat → Architektura
Tak z ciekawości się zapytam, ten ostatni obiekt, jakiś zameczek z tego co się domyślam, to jest nowo projektowany obiekt, historyczna rekonstrukcja czy też istniejący zabytek? -
Folio masz po japońsku...