Jump to content

PonurySzatniarz

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About PonurySzatniarz

  • Rank
    Member
  1. Wymodelowałem sobie i oszkieletowałem model który chce wykorzystać w grze. Jak mam operować na warstwach animacji i jak je prawidłowo wywołać aby móc podczas grania wywołać poszczególne animacje i w razie konieczności łączyć je np szczelać podczas biegu? Z góry dziękuje za pomoc
  2. Siłownik działa mi już prawie idealnie tylko mam teraz problem z poszczególnymi fragmentami siłownika (widać to po kwadratowych częściach mechanizmu) Mianowicie podczas pracy obracają mi się. Jak temu zaradzić? Poniżej zamieszczam screeny: http://imageshack.us/photo/my-images/713/83510606.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/31/34388925.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/41/72629541.png/ Ok poradziłem sobie. Miałem źle ustawione lookAtConstance. Dziękuje za pomoc :)
  3. @jacob Jeśli to będzie wspołpracowalo ze szkieletem ramienia to to jest właśnie to:)
  4. Witam. Mam następujący problem wymodelowałem sobie mechanicznego pająka i chce się zabrał za jego modelowanie. Jednak nie mam pojęcia jak zrobić aby siłowniki łączące poszczególne element ramienia zachowywały się naturalnie. Czy dla siłowników utworzyć osobne kości, czy jakoś za pomocą pomocniczych pointow i jeżeli tak to jak? W załączniku przesyłam screena prowizorycznego ramienia do rozkmin jakie prowadze aby pokazać o co mi chodzi. Z góry dziękuje. http://zapodaj.net/aa9685e3514d.png.html
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy