PonurySzatniarz Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Witam. Mam następujący problem wymodelowałem sobie mechanicznego pająka i chce się zabrał za jego modelowanie. Jednak nie mam pojęcia jak zrobić aby siłowniki łączące poszczególne element ramienia zachowywały się naturalnie. Czy dla siłowników utworzyć osobne kości, czy jakoś za pomocą pomocniczych pointow i jeżeli tak to jak? W załączniku przesyłam screena prowizorycznego ramienia do rozkmin jakie prowadze aby pokazać o co mi chodzi. Z góry dziękuje. http://zapodaj.net/aa9685e3514d.png.html
PonurySzatniarz Posted March 20, 2012 Author Posted March 20, 2012 @jacob Jeśli to będzie wspołpracowalo ze szkieletem ramienia to to jest właśnie to:)
jacob Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 a co ma nie współpracować? linkujesz do kości albo tych zielonych boxów i śmiga;)
PonurySzatniarz Posted March 21, 2012 Author Posted March 21, 2012 (edited) Siłownik działa mi już prawie idealnie tylko mam teraz problem z poszczególnymi fragmentami siłownika (widać to po kwadratowych częściach mechanizmu) Mianowicie podczas pracy obracają mi się. Jak temu zaradzić? Poniżej zamieszczam screeny: http://imageshack.us/photo/my-images/713/83510606.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/31/34388925.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/41/72629541.png/ Ok poradziłem sobie. Miałem źle ustawione lookAtConstance. Dziękuje za pomoc :) Edited March 21, 2012 by PonurySzatniarz
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now