Jump to content

alys

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Excellent

About alys

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/24/1992

City (optional)

  • Miasto
    Kraków
  1. Przypomniałeś mi dlaczego się nie udzielam na tym forum - już po raz kolejny pozbawiacie mnie tutaj kobiecości ;d a teraz jeszcze w dodatku poczułam się staro. Jeśli umiesz mało, dostajesz mało i żyjesz skromnie. Jak chcesz więcej to spinasz poślady, uczysz się, szlifujesz, a w następstwie umiesz więcej, robisz więcej i dostajesz więcej. Przecież nie mówimy o stawkach na całe życie a o początkach!
  2. Ja nie mówię, że nie należy się wynagrodzenie! Ale tutaj padają stawki trzykrotnie wyższe niż ja w liceum dostawałam za roznoszenie ulotek i jeszcze marudzą... Warto zauważyć i docenić to, że ktoś ma chęci i poświęca chwilkę czasu, żeby dać takiemu świeżakowi instrukcje i uwagi do jego pracy. A to jest tutaj najcenniejsze. A zadania powierza się zawsze o stopień wyżej niż umiejętności, po to właśnie, żeby człowiek z każdym projektem się czegoś nauczył. Bo jeśli klepiesz codziennie to samo, to jest to już korposzczurstwo.
  3. Wiem, że jest już 2 tygodnie od zakończenia dyskusji, ale dopiero teraz na nią natrafiłam i nie darowałabym sobie jakbym tego nie skomentowała. Do wszystkich hejtujących "pracę" za darmo: przyjdzie wam kiedyś w przyszłości pracować z taką początkującą osobą, dostaniecie od niej model i będziecie stali przed decyzją, czy tłumaczyć gościowi przez 3 godziny co jest nie tak i jak się powinno robić (po czym dostać poprawkę nadal źle wykonaną), poprawić model samemu w 2 h czy może zrobić to w pół godziny od nowa. Nie ma w tym kraju frajera, który by użerał się ze świeżakami, dawał szansę rozwoju w branży i jeszcze za to płacił krocie. Jak to już ktoś tutaj napisał: więcej pokory. Przerobiliście 2 tutoriale, udało wam się zrobić kilka renderków i wydaje wam się, że jesteście pro-masterzy-3D. Nie jesteście. Naprawdę myślicie, że można w pół roku nauczyć się 3D i zarabiać 3-5k? Chcesz przerobić tutorial i później do końca życia nap******ać to do usranej śmierci? To składaj długopisy.
  4. Tak tak tak tak! Tego właśnie potrzebowałam! Dzięki! ;)
  5. Hej. Czy zna ktoś sposób na osiągnięcie takiego efektu: w VRayu? Najchętniej na osobnym passie. Próbowałam już VRayLensEffect, ale bez żadnego skutku.. Pod koniec renderingu obrazek "błyśnie" ale nie widzę efektu. Jeśli jest ktoś kto to ogarnia i mógłby mi w tym pomóc, to bardzo proszę o odzew. Pracuję w 3Ds Max 2015 + VRay 3.0
  6. @jaceks dzięki za odpowiedź, ale to jednak nie to. :p Problem rozwiązany, duże kropelki mają metaballa, który miał ustawiony parametr subdv rendera znacznie większy niż edytora, dlatego mi te kropelki przy renderze znikały. Temat do zamknięcia. Byłoby najlepiej, jakby admin go usunął, bo nie ma sensu żeby tu leżał. ;)
  7. Dzieje mi się dziwna rzecz w C4D i nie mogę zrozumieć dlaczego... Kiedy robię szybki render w podglądzie wszystko jest ok, ale kiedy chcę już zrenderować ostatecznie to znikają mi duże kropelki, tak jak na screenie poniżej. (te krople to sfera + cloner + metaball) Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? (przepraszam, że nie umieszczam w dziale "pomoc", ale liczę, że tutaj jest więcej użytkowników c4d i może ktoś coś poradzi..)
  8. @Reynevan, tak, wiem, robiłam tak dotychczas. Po prostu chciałam spróbować czegoś nowego :)
  9. Dorzucam nowe ujęcia. @Dynamico tak, na pewno nie zaznaczyłam "motion blur". Spróbowałam z tym ujęciem raz jeszcze, wyłączyłam "blades" w bokeh effect i zmniejszyłam fnumber z 2 do 5, ale chyba nadal wygląda to niedobrze... edit: dorzucam ustawienia kamery z ostatniego ujęcia, ktoś może odgadnie co sprawia, że ten DOF nie wygląda jak powinien ? ;)
  10. No nie jestem zadowolona z tego DOFa... W scenie są jeszcze inne meble, ale na razie zrobiłam ujęcia na część do spania ;)
  11. 3Ds Max 2012 + VRay 2.0 + Photoshop Wreszcie odważyłam się wrzucić coś do galerii! Krytyka mile widziana ;) Ostatnie dwa rendery to moje początki z DOFem i z efektem "bokeh".
  12. subdv w światłach był defautowy, poprawiłam. i trochę pozmieniałam te materiały.
  13. Porcja nowych renderów. Uwagi mile widziane :)
  14. dziękuję! Akurat o ten pierwszy render się obawiałam, bo wydawało mi się, że jest za dużo odbić. Mnie aż oczy bolały, ale to pewnie dlatego że spędzam za dużo czasu przed komputerem :p Co do DOFa to wiem tyle, że kiedy robimy go w photoshopie z mapy zdepth mamy dużo gorszą jakość - na brzegach między kontrastującymi poziomami głębi mogą pojawić się jakieś niespodzianki i nierówności... Z DOFem, którego mamy już od razu na renderze, nie bardzo możemy już nic zrobić, to prawda, ale jednak z tego co wiem to właśnie tą metodę używa się najczęściej przy animacjach ( do których malutkimi kroczkami zmierzam ;) )
  15. Chyba po prostu za bardzo lubię wszystko co jest gładkie, się świeci i błyszczy i trochę przesadziłam... Wrzucam jeden mały render z poprawionymi materiałami i GI, który w sumie to nic nie pokazuje, ale chciałam tutaj wypróbować efekt DOFa już od razu na renderze, a nie renderując maskę zdepth jak do tej pory. Jutro będzie więcej ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy