Maciek Jutrzenka źle mnie zrozumiałeś. Ja znam Zbrusha w stopniu średniozaawansowanym, to nie tak, że mam zamiar uczyć się go od zera. Dłubię typowo postacie, a chciałabym zacząć modelować przedmioty. Co do pracy nie zgodę się - w infografikach jest niski próg wejścia, a zleceń z tego co widzę jest dużo. Przy Sculpt'cie trzeba mieć mocne portfolio na start. Z resztą przepraszam, ale nie tego dotyczy moje pytanie, ja mam już od dawna przemyślaną ścieżke kariery ;).
1pudel jeśli znam Zbrusha na poziomie organicznym, uważasz, że wystarczy mi on w zupełności do modelowania polygonowego? Trochę razi mnie brak 4 okien widokowych. Mój chłopak na początku dziubał w Zmodeler'ze, później bawił się w 3dsmax'ie i jednak było mu chyba wygodniej w tym drugim. Chętnie posłucham opini ludzi, którzy przesiadali się z innego softu na Zmodeler'a. :)