Jump to content

HYDRA

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About HYDRA

  • Rank
    Member
  1. [h=2]HYDRA jest studiem robiącym animacje i arty dla gier. Nasza strona: http://www.hydrawarszawa.pl Szukam osoby, która chciałaby pomóc przy robieniu trailerków takich jak This War of Mine: Praca polega na budowie scen w 3d na podstawie konceptów i storyboardu, wraz z pracą kamery. Budowanie brył pod camera mapping, importowanie animacji, modeli. Setup i ciosanie filmu animowanego od animatika do sceny pod render. - zajawka na pracę przy animacjach nie cisnących na realizm - znajomość pracy kamery, kadrowania itp - inwencję i pomysłowość, dbałość o szczegóły - znajmomość środowiska Cinemy 4D (np Projection Man) na plus - umiejętność robienia Fx’ów (np w Turbulence FD) na plus - znajomość compositingu (AE) na plus Praca kontraktowa, czyli per projekt / film (umowa o dzieło/faktura). Na miejscu, w Warszawie. Portfolio proszę przesyłać na adres: [email protected] [/h]
  2. HYDRA jest studiem robiącym projekty i animacje dla gier. Nasza strona: http://www.hydrawarszawa.pl Szukam osoby, która chciałaby pomóc przy robieniu trailerków takich jak This War of Mine: Praca polega na budowie scen w 3d na podstawie konceptów i storyboardu, wraz z pracą kamery. Budowanie brył pod camera mapping, importowanie animacji, modeli. Setup i ciosanie filmu animowanego od animatika do sceny pod render. - zajawka na pracę przy animacjach nie cisnących na realizm - znajomość pracy kamery, kadrowania itp - inwencję i pomysłowość, dbałość o szczegóły - znajmomość środowiska Cinemy 4D (np Projection Man) na plus - umiejętność robienia Fx’ów (np w Turbulence FD) na plus - znajomość compositingu (AE) na plus Praca kontraktowa, czyli per projekt / film (umowa o dzieło/faktura). Na miejscu, w Warszawie. Portfolio proszę przesyłać na adres: [email protected]
  3. Jasne. Cały projekt od 10.02 do 12.03. Całość robiły 3 osoby (ja, animator i kompozytor AE/FX), więc pomimo sztywnego planu siedziałem po nocach przez 2 tygodnie. Główne tło zajęło 2 dni szkic + 3 dni kolor, drugie tło 2 dni. Kompo zrobiliśmy w 1 dzień, bo musieliśmy. Z braku czasu modele żołnierzy byly kupione, animator poprawił skin tu i ówdzie. Głównym problemem bylo to, że wszystkie rzeczy mogliśmy zrobić - z braku czasu - tylko raz. A drugim ciasne gardło sprzętowe. Mimo to przesiadka na Full HD przy malowanych tłach to był dobry pomysł.
  4. @jose - dzieki, nie używam tekstur, wszystko jest narysowane i wstawione na plainach z alfą, ewentualnie zmapowane @olaf - brzmi dobrze!
  5. Tak, jest trochę skrótów i bugów, czas był szalony. Dzieki za miłe słowa.
  6. Cześć, Właśnie wyszedł premierowy trailer gry This War of Mine, który zrobiliśmy dla studia 11 Bit Studios. Realizacja: HYDRA Warszawa. Mam nadzieję, że Wam się sposoba.
  7. Dzięki. To jest jakaś próba kierunku, w którym chcemy iść. Dzięki za wyrozumiałość.
  8. Dzięki. Co do ciężarówki i motoru - nie ma wytłumaczenia. Wstydliwie spisalismy je na straty w tym ujęciu.
  9. Hej, @uncle - Jeden animator, jeden od compositingu i FX, jeden tła + concepty, oświetlenie i rendering. Pełne creditsy tu: http://vimeo.com/65047171. Całość zajęła nam 3 miesiące. @Dzięki, zgadzam się, czasami jest szyte grubo.
  10. Cześć, Jesteśmy Studio BX z Warszawy. Zrobiliśmy animowane intro do gry Anomaly 2 studia 11 Bit Studios. pozdro! Vimeo: Behance: http://www.behance.net/gallery/Anomaly-2-Cinematic-Intro/8573283
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy