Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tomaszzero

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ok, mamy rozwiązanie. Noise występuje dalej, ale to jest już kwestia optymalizacji, złożoności sceny itp - nie ma takich głupich problematycznych miejsc jak poprzednio. Poniżej vraylight pass :)
  2. Tak,w żarówkach są vray spheres, szkło w żarówkach jest refrakcyjne w 99% a gloss jest 1.0. Caustics mam włączone obie opcje. ALe dobra, zobazcymy jeszcze jak sie wyrenderuje na vrayu 3.6, być mozę cos w tym nexcie było, bo dzisiaj mi się skończyla licencja tej bety nexta:)
  3. Tak jest, w tym setupie tak, ale miałem to włączone, mnożyłem sample itp i dalej to samo.. :(
  4. Wcześniej renderowałem sceny przez podbicie właśnie min. shading rate do wartości o jakiej mówisz, zawężając samples w zakresie 4-8 około i czas renderów był znośny, a jakość zadowalająca. Teraz prówałem różnych setupów, małę min shading rate, dużo sampli, na odwrót, mieszane, no przeróżne i nie ma większych różnic w jakości, oprócz tego, że potrafiłem czasami zabić render time :D I niestety, ale nie o sam dof tu chodzi, bo w innych ujęciach bez dofa, mam podobny problem - w miejscach, które nie są skomplikowane generuje noise, który nie chce zejść nawet po 10h renderowania... Obecnie nie mam czasu, ale spróbuję to za jakieś 2-3tyg (jeśli nie znajdę remedium) wyrenderować to na v-rayu 3.6.
  5. Witam, Renderuję scenę, nie jakąś super skomplikowaną, a nawet jeśli są jakieś bardziej skomplikowane elementy to problem ziarna pojawia się w miejscach, w których powinno raczej pójść gładko i nie mogę sobie z nim poradzić. Podbijałem subdivy odbić i światła do bardzo wysokich, renderowałem na przeróżnych ustawieniach sampli w v-rayu. Obecnie mam ustawiony setup według Granta Warwicka, screen poinizęj. Korzystam z V-raya Next. GI pass czysciutki, refraction też, reflection troche zaszumiony + w ujęciu niżej widać właśnie na froncie szafki problem i są takie fragmenty też w innych ujęciach często, tak po środku ujęcia po prostu jakiś zaszumiony kwadrat powstaje.Może ktoś pomóc rozwiązać problem? beauty pass: rawLight pass: rawReflection pass: Light pass: Settings:
  6. Ostatnie miesiące dłubania... Hi-poly model, prosty interior (za parę miesięcy do niego wrócę i zrobię pełną hi-poly wersję, na razie muszę odpocząć od tego projektu i zająć się czymś innym). Software: 3ds Max + Substance Painter + HDR Light Studio + V-ray + Photoshop.Wiecej ujec: https://www.behance.net/gallery/64277865/Mercedes-AMG-S63
  7. Witam,Mid-poly model lampy halogenowej. Model powstał z myślą o scenie, nad którą pracuje, chciałem trochę podszkolić Substance Paintera. Modelowane w Maxie, renderowane w V-rayu, textury 8k malowane w Substance Painterze, składane w PSie.
  8. Aaa ok. Na 2: korpus na jednej, reszta na drugiej.
  9. Dzięki! Na koncu masz MT viewera i podgląd poszczególnych map:) https://www.artstation.com/artwork/wVo0O
  10. Tak, wszystko w Marmosecie renderowane. Chciałem potestować. Za jakiś czas wyrenderuje to w Vrayu lub innym silniku, ale musze troche odpociząć od tego projektu:)
  11. Witam, Kolejna praca wykonana przy pomocy tutorialu, tym razem od Tima Bergholza. Chciałem się głównie nauczyć workflowu 3ds Max Hi Poly > Low Poly > Substance Painter oraz jak to wyrenderowac w Marmoset Toolbagu. Software used: 3DS Max Substance Painter Marmoset Toolbag Adobe Photoshop [video=youtube_share;pT4dhTGccbs] [video=youtube_share;7Mbrrmn8Yxs] [video=youtube_share;bDsvZUQElE0]
  12. Czołem, dawno mnie tu nie było. Poniżej kilka renderków działka wykonanego na podstawie tutorialu Simona Fuchsa z portalu Gumroad. Jest to wersja hipoly, przed mapowaniem, optymalizacja i teksturowaniem. Soft użyty to: 3ds max Zbrush Modo Vray Photoshop
  13. Witam, Chciałem wykorzystać do ostatniego projektu Vraya RT jako Active Shade, ale napotkałem problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Wszystko działa bez zarzutu, jak odpalam RT na CPU. Zależy mi jednak, żeby uruchomić go na CUDA, ale pojawiają się błędy w wyświetlaniu. Viewport: VrayRT CUDA: Próbowałem zmieniać przeróżne ustawienia i nic. Najdziwniejsze jest to, że jak zaznaczę poszczególny element wyizoluję go i na niego przybliżę problem występuje, jeśli jednak wyłączę i włącze render ponownie to znika i wszystko wyświetla się normalnie. Po ponownym uruchomieniu RT na CUDA: Jak ponownie pokażę cały obiekt to te błędy pojawiają się nadal (te czarne plamy na obiekcie), a na tym pojedynczym elemencie wszystko jest ok: Moje gpu to GTX 980 Ti. Spotkał się ktoś z czymś takim? Moze cała scena być za ciężka na RT (ponad 23mln poly, to etap przed retopo, teksturowaniem itp), lub moze na active shade? Bo renderująć w production mode jest ok.
  14. Ktoś, coś...? :confused:
  15. Witam, Mam problem z wyeksportowaniem filmu turntable z Zbrusha. Jedyną opcją jest *.MPG, a wyeksportowane video trwa 3s. Odtwarzanie w Zbrushu itp działa bez zarzutu. Nie mam po prostu opcji konwersji i formatu pliku przy zapisie. W czym może być problem...? Dodam, że jakieś 2 miesiące temu ten sam projekt udało mi się wyeksportować do innego formatu, długość filmiku również była odpowiednia. Korzystam z Zbrusha 4R7 (nie pamiętam czy poprzedni eksport byl z 4R6 czy już z 4r7, jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie). Help anyone?:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.