Ostatnio mam sporo pracy przy 2D projektach i w efekcie już od 2 lat chyba nie tknąłem niczego 3D : /
Zakładam wątek żeby od czasu do czasu zrobić jakieś 3D animacyjne ćwiczenie żebym nie zapomniał jak używa się Maya.
Dla odświeżenia po latach zanimowałem model robocika z Digital Tutors
Ostatnio pracowałem dla Tomka Wacławka jako grafik/animator do gierki o nazwie RONIN. store.steampowered.com/app/274230
Pomyślałem że pochwalę się paroma postaciami i animacjami które zrobiłem dla tego projektu ; )
początek mi się nie podoba za bardzo, trochę galareta wyszła. Ale za to te siadanie na koniec jest super. Niby takie nienaturalnie płynne ale efekt wygląda elegancko.
@telthona
1. ha, coś tak czułem że mogło być za głośno. Dzięki, następnym razem będę uważał żeby się żaden dźwięk nie wychylał.
2. Mam konto na YT ale nic ciekawego tam nie ma.
@n-pigeon
Hehe, dzięki! Poszedłem za Twoją namową i założyłem sobie konto jak zaczynałem się uczyć animowania w 3d ; )
@CzAk1
Rysowałem sobie wszystkie warianty części ciała i twarze jakie będą mi potrzebne w danej scenie a potem je animowałem.
Całkiem podobnie jak ten koleś
z tym że ja wole najpierw zrobić najważniejsze pozy a potem animować przejścia między nimi.
Mi tam będzie brakowało Dziadka3d. Jestem tu w sumie od niedawna ale dziadek zdążył urosnąć w moich oczach do rangi ikony max3d. Coś co wyróżniało nas w tłumie innych cg stron.
A teraz zostaniemy kolejną szarą stronką zamieszkałą przez głuptaków..............:)))))))))))))
Jestem ciekaw czy tylko mi się to rzuci ale obraz zdaje się kiepsko współgrać z tekstem. Zamiast działać wspólnie zwalczają się na wzajem. Mogę albo obejrzeć cały klip ignorując tekst, albo czytać tekst ignorując obraz.