Może zaraz Tomek się pojawi i coś dopowie :) Jakoś tak Netflixa nie widzę jako producenta. Bardziej ich widziałem do takich fabularno-dramatów ale zobaczymy.
Cześć.
Ostatni rok to znów branża grzejnikowa, dlatego też większość wnętrz była robiona po to, aby zaproponować takowy przedmiot.
Soft to 3ds+vray. Powstało kilka panoram 360 pod FB i YT.
Niektóre trochę lepsze, niektóre gorsze ale wrzucam :) .
Więcej też na behance : https://www.behance.net/WASZKA
Szczerze - Pierwsze takie panoramy robiłem w 2011 roku :) i do tej pory robię na domowym sprzęcie gdzie mam 8 wątków. Co prawda robię w 4K i nie w godzinę , ale 8k to żaden problem.
Gdyby ktoś potrzebował modele dość ciekawych grzejników żeliwnych to zapraszam. Na moim Behance są do pobrania za darmo.
https://www.behance.net/gallery/45527095/Terma-radiators-3d-models-to-download - gdyby coś nie działało , albo czegoś brakowało to dajcie znać.
[/img]
Mnie brak cieni nie przeszkadza, ale kadry. Począwszy od zbyt szerokiego kontu na pierwszym renderze , do zwężonych kadrów na kolejnych. Jakoś za bardzo pościskane to wszystko, ale ogólnie scena i wnętrze git.
Nie podobają mi się 3 rzeczy :
- elementy ozdobne w obrębie kominka - wazony i te z kwiatami i bez i drewno obok i sam płomień - wg. mocno pogarsza odbiór całego renderu,
- widok za oknem - może jeszcze coś bym pokombinował,
- a te deski na ścianie nie są za duże ? , może bym je lekko zagęścił i dodał trochę refleksu do tych marmurków przy kominku.
A tak to super. Bardzo fajne ciepłe wnętrze :) Mieszkałbym
Problem jest w niektórych materiałach na pewno i możliwe , że oświetlenie by poprawiło trochę. Powiedz - świecisz HDRKa ? Dodaj może odbić trochę - np kubek zrób bardziej glossy , dużo elementów przechwytuje niebieski kolor - ściągnij go może. Kartka papieru wygląda na taką ciężką jak z metalu - nie widać w niej lekkości kartki i właśnie ten niebieski. Ogólnie scenę bym doświetlił trochę - fajnie się dzieje tutaj na rancie stołu i pod nim , a dalej jest za ciemno. Może daj jakąś lampkę nocną ?
Cześć.
Jest nieźle.
Pierwsze co mi się rzuciło - to skala - czy jesteś pewien , że kubki, uchwyty , szafki mają zachowaną skalę ? Jakoś proporcje się mocno gubią.
Ustawienia trochę podkręcić bo robią Ci się plamy i ziarno.
Czemu te dwa słupki pionowe wyjechały do przodu ?
Roślinka mocno psuje efekt.
Może trochę rozjaśnij - dodaj życia do tej kuchni.
Ehh szkoda , że jesteś taki uparty i nie bierzesz sobie porad do serca - mógłby to być naprawdę fajny render , ale to co jest w finalnym rezultacie niestety nie urywa niczego. Na Twoim miejscu bym usunął z finished i zaczął po kolei z materiałami - mniej na odczepne.
Tak jeszcze jak na to patrzę to wszystko jest super od dołu do momentu tego stworka w kabinie. Jakoś co powyżej mi do końca nie siedzi. Może pokombinuj coś z tym hełmem jeszcze - jakiś inny kolor - bardziej metaliczny ? i może coś ze światełkami w tych reflektorach ?