Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kajzer

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dav -> wiem, że rendery są nie najlepsze (czyste z Max'a bez "makijażu" to już w ogóle dramat :P), zwłaszcza materiały i oświetlenie są kiepskie. Jest jeszcze kilka innych rzeczy, może nawet za dużo ich jest. W każdym razie wydaje mi się, że jestem coraz bliżej poznania odpowiedzi na nurtujące mnie pytania i może coś lepszego się z tego "urodzi" niedługo, a może nie :) Chociaż mam nadzieję, ze jakiś mały postęp w stosunku do prac z początku tematu jest... NightAnasazi -> Odpowiedź poszła na PW.
  2. I jeszcze jeden: EDIT: nieco zmodyfikowana wersja (myślę, że na lepsze...):
  3. Nie siedziałem ostatnio dużo nad projektem, ale udało mi się wydłubać coś takiego: Będzie co najmniej jeszcze jedna scena z myśliwcem. Komentarze jak zwykle mile widziane :)
  4. Oooo! Poprosze, poprosze! Zakładam, że poziom będzie tak samo fantastyczny, więc przygotowuję się na porządne palpitacje... :) Też miałem Orła w wersji "kartonowej", zresztą bardzo ładny OP.
  5. Piękna praca! Nic więcej nie mam do dodania. Szacun!
  6. Jak zawsze rewelacja. Do tego naprawdę świetne ujęcie - wygląda jakby miał zaraz wypłynąć z monitora :) Pięknie!
  7. Coś w tym stylu :) Co do rys, to faktycznie może troche za bardzo wyraźne są, ale chciałem uzyskać efekt "mocnego zużycia" - w końcu w kosmosie, może dużo śmieci latać - ale nie byłem to nie wiem :)
  8. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że myśliwiec może "działać" także w atmosferze ziemskiej :) Po za tym, ziemski kamuflaż i futuryzm niekoniecznie muszą się wykluczać...
  9. Tekstury myśliwca: Jestem ciekaw Waszych opinii :)
  10. Update: - praktycznie gotowy model myśliwca, teraz "tylko" tekstury i będzie finito: - projekt kolejnego okrętu do sceny: ciężki niszczyciel :)
  11. Kajzer odpowiedział Andrzej1964 → na temat → Work in progress (WIP)
    Zgadzam się! Zresztą nie tylko okręty... :) Hmm... http://www.wrecksite.eu/img/wrecks/mogami_trials.jpg Nie mam dokładnych planów Takao ale już na "pierwszy rzut oka" widać, że to ta ślicznotka :)
  12. Kajzer odpowiedział Andrzej1964 → na temat → Work in progress (WIP)
    Piękny! Wspaniały! Nic więcej nie trzeba dodawać. Generalnie dziękuje za wybór :) bo moim zdaniem to najpiękniejszy japoński ciężki krążownik. Naprawdę ogromny szacun! Niesamowita robota! Co do finalnego renderu to Twój pomysł można np. wykorzystać do przedstawienia objęcia dowództwa przez nowego dowódcę. W 1937 chyba Daigo Tadashige obejmował nad nim dowództwo (?).
  13. Mały update myśliwca. Idzie powoli ale drobny postęp jest, chociaż jeszcze bardzo dużo do zrobienia:
  14. Piękny myśliwiec, życzę powodzenia i wytrwałości, bo baardzo chciałbym go zobaczyć w "wersji bojowej" :)
  15. Kajzer odpowiedział Logos → na temat → Work in progress (WIP)
    Mój ulubiony radziecki czołg :) Na razie jest bardzo ładnie, czekam na update'y z niecierpliwością. Zamierzasz może jakąś scenkę zrobić z tym potworem?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.