Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

3Dee

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Działa Ziomal xD dzięki, najpierw trzeba było zrobić link to wordl potem link do obiektu i przy odłączeniu samo link to world ponownie :D F-16 wypuszcza teraz rakiety 8) projekt na zaliczenie. Jeszcze podłoże muze z top guna 8)
  2. Witam, w jaki sposób można zrobić animację na początku połączonych obiektów, które w pewnym momencie powinno każde pójść inną ściężką i w innym tempie? Chcę wykonać wystrzał rakiety samolotu podczas lotu ... Pozdrawiam 3dee
  3. Witam, proszę o radę jak wykonać animację rotacji przypuśćmy boxu względem osi pod delikatnym kątem. Gdy mam ściężkę ruchu pod kątem 30 stopni i chcę zrotować obiekt prostopadle względem tej ścieżki muszę zaznaczyć View - Local zeby była możliwość rotacji prostopadle do tej ścieżki ale po zanimowaniu efekt jest nie taki jaki oczekiwałem bo obiekt obraca się w różnych kierunkach tak jakby nie brał pod uwagę ustawienia widoku na local tylko screen ( myśle, ze to przez ustawienie pivotu ale nie wiem jak go ustawić w taki sposób aby było ok- bo i tak jest wycentrowany na obiekcie.) Pozdrawiam Dee
  4. Witam, proszę o pomoc w instalacji pluginów FumeFX i Thinking Particle. Wiem, że pierwszy plugin nie działa bez tego drugiego. Próbowałem znaleźć instalkę dla mojej wersji maxa 2009 ale nie udało mi się, podobnie z thinking particle. Proszę o pomoc. Pozdrawiam 3Dee
  5. Witam, proszę o pomoc ponieważ moim celem jest wykonać efekt falującej wody w miejscu gdzie spadnie kropla tak jak w rzeczywistości. Zrobiłem deszcz sprayem i wodę z teksturą z noise ładnie się wszystko animuje ale brak mi tego efektu. Proszę o pomoc specjalistów :) Pozdrawiam 3Dee
  6. Ahh V-RayMtl ;) dziękuje za pomoc :) Tutaj znalazłem dobry opis większości opcji potrzebnych do stworzenia odbić róznymi ustawieniami: http://adrianbienias.pl/v-ray-material-tutorial-dla-poczatkujacych/
  7. Wiesz, gdzie mogę ustawić te opcje Fresnel? bo gdy wchodzę przez Maps->Reflection-> None-> w tej liśnie nie wiem co wybrać następnie :( proszę o radę Gdy ustawiam na kuli reflection to robi mi z kuli lustro, które odbija 100% promieni ;/ Pozdrawiam 3Dee
  8. Uzywałem dotychczas standardowego rendera od 3ds maxa ale na necie widziałem, że inni używają V-raya z tym że ma więcej opcji i trudniej zrozumieć co do czego.... poczytam o fresnalu :)
  9. 3Dee odpowiedział 3Dee → na temat → Modeling
    Aha czyli w materials w miejscu glossines i opacity wrzucić bitmapy ? to powinien byc gradient jakiś czy kolorowa apla w jpg?
  10. 3Dee odpowiedział 3Dee → na temat → Modeling
    A może zna ktoś łatwy i przejrzysty tutorial jak zrobić efekt szkła na obiekcie? Na youtube są zawile opisane ;(
  11. Witam, mam do wykonania kulę billardową tak żeby odbijała odbicie sąsiedniej kuli, podobno trzeba użyć composite ale tak czy siak dodaję bitmapę jako texturę i nie wiem jak ustawić połysk z odbiciem światła aby wyglądała jak nawoskowana.... Proszę o pomoc. Pozdrawiam 3Dee
  12. 3Dee odpowiedział 3Dee → na temat → Modeling
    Dzięki ale czy idę w dobrym kierunku zeby ustawić takie tekstury na przezroczystość i połysk aby otrzymać efekt szyby auta?
  13. Witam, potrzebna mi pomoc z tworzenia okien samochodu. Zrobiłem kaloserie auta ale stanąłem przy tworzeniu okien i świateł. Są jakieś dobre sposoby żeby zrobić łatwo okno z lekką przezroczystością i jednocześnie odbiciem światła/połyskiem? . Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to wyciągnięnie z krawędzi kaloserii polygonów na okna i nadanie im wyżej opisanych cech przy oteksturowaniu z tym, że nie wiem dokładnie jak nadawać pod każdy polygon innej tekstury niż kaloserii. https://dl.dropboxusercontent.com/u/3816625/3DSmax/car.jpg Proszę o pomoc specjalistów 3ds maxa :) Pozdrawiam! Reav
  14. W ostatnim linku był użyty editable mesh bez modyfikatora surface a ten kolor to tylko zaznaczenie, wcześniej był splain z samych linii i vertexów a surface nie ukazywał żadnej bryły po zastosowaniu i w tym problem... gdzieś tu jest ukryty mój błąd i przez to nie można nałożyć bitmapy. może jak ktoś otworzy plik to sam zauważy gdzie jest ten błąd https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/SKOCZEK3.max
  15. Ok, ale tutaj nawet surface nie działa a powinno bo wygląda na to, że każde wierzchołki się stykają. Jak zamienię siatkę na Editable Mesh i zrobię podgląd na "element" to obiekt jest cały czerwony i nie widać żadnych dziur w siatce. https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/Nowy%20obraz.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.