3Dee
Members-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
3Dee's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Działa Ziomal xD dzięki, najpierw trzeba było zrobić link to wordl potem link do obiektu i przy odłączeniu samo link to world ponownie :D F-16 wypuszcza teraz rakiety 8) projekt na zaliczenie. Jeszcze podłoże muze z top guna 8)
-
Witam, w jaki sposób można zrobić animację na początku połączonych obiektów, które w pewnym momencie powinno każde pójść inną ściężką i w innym tempie? Chcę wykonać wystrzał rakiety samolotu podczas lotu ... Pozdrawiam 3dee
-
Witam, proszę o radę jak wykonać animację rotacji przypuśćmy boxu względem osi pod delikatnym kątem. Gdy mam ściężkę ruchu pod kątem 30 stopni i chcę zrotować obiekt prostopadle względem tej ścieżki muszę zaznaczyć View - Local zeby była możliwość rotacji prostopadle do tej ścieżki ale po zanimowaniu efekt jest nie taki jaki oczekiwałem bo obiekt obraca się w różnych kierunkach tak jakby nie brał pod uwagę ustawienia widoku na local tylko screen ( myśle, ze to przez ustawienie pivotu ale nie wiem jak go ustawić w taki sposób aby było ok- bo i tak jest wycentrowany na obiekcie.) Pozdrawiam Dee
-
Witam, proszę o pomoc w instalacji pluginów FumeFX i Thinking Particle. Wiem, że pierwszy plugin nie działa bez tego drugiego. Próbowałem znaleźć instalkę dla mojej wersji maxa 2009 ale nie udało mi się, podobnie z thinking particle. Proszę o pomoc. Pozdrawiam 3Dee
-
Witam, proszę o pomoc ponieważ moim celem jest wykonać efekt falującej wody w miejscu gdzie spadnie kropla tak jak w rzeczywistości. Zrobiłem deszcz sprayem i wodę z teksturą z noise ładnie się wszystko animuje ale brak mi tego efektu. Proszę o pomoc specjalistów :) Pozdrawiam 3Dee
-
Ahh V-RayMtl ;) dziękuje za pomoc :) Tutaj znalazłem dobry opis większości opcji potrzebnych do stworzenia odbić róznymi ustawieniami: http://adrianbienias.pl/v-ray-material-tutorial-dla-poczatkujacych/
- 5 odpowiedzi
-
Wiesz, gdzie mogę ustawić te opcje Fresnel? bo gdy wchodzę przez Maps->Reflection-> None-> w tej liśnie nie wiem co wybrać następnie :( proszę o radę Gdy ustawiam na kuli reflection to robi mi z kuli lustro, które odbija 100% promieni ;/ Pozdrawiam 3Dee
- 5 odpowiedzi
-
Uzywałem dotychczas standardowego rendera od 3ds maxa ale na necie widziałem, że inni używają V-raya z tym że ma więcej opcji i trudniej zrozumieć co do czego.... poczytam o fresnalu :)
- 5 odpowiedzi
-
Aha czyli w materials w miejscu glossines i opacity wrzucić bitmapy ? to powinien byc gradient jakiś czy kolorowa apla w jpg?
- 6 odpowiedzi
-
- car window
- ligths
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
A może zna ktoś łatwy i przejrzysty tutorial jak zrobić efekt szkła na obiekcie? Na youtube są zawile opisane ;(
- 6 odpowiedzi
-
- car window
- ligths
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, mam do wykonania kulę billardową tak żeby odbijała odbicie sąsiedniej kuli, podobno trzeba użyć composite ale tak czy siak dodaję bitmapę jako texturę i nie wiem jak ustawić połysk z odbiciem światła aby wyglądała jak nawoskowana.... Proszę o pomoc. Pozdrawiam 3Dee
- 5 odpowiedzi
-
Dzięki ale czy idę w dobrym kierunku zeby ustawić takie tekstury na przezroczystość i połysk aby otrzymać efekt szyby auta?
- 6 odpowiedzi
-
- car window
- ligths
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, potrzebna mi pomoc z tworzenia okien samochodu. Zrobiłem kaloserie auta ale stanąłem przy tworzeniu okien i świateł. Są jakieś dobre sposoby żeby zrobić łatwo okno z lekką przezroczystością i jednocześnie odbiciem światła/połyskiem? . Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to wyciągnięnie z krawędzi kaloserii polygonów na okna i nadanie im wyżej opisanych cech przy oteksturowaniu z tym, że nie wiem dokładnie jak nadawać pod każdy polygon innej tekstury niż kaloserii. https://dl.dropboxusercontent.com/u/3816625/3DSmax/car.jpg Proszę o pomoc specjalistów 3ds maxa :) Pozdrawiam! Reav
- 6 odpowiedzi
-
- car window
- ligths
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
W ostatnim linku był użyty editable mesh bez modyfikatora surface a ten kolor to tylko zaznaczenie, wcześniej był splain z samych linii i vertexów a surface nie ukazywał żadnej bryły po zastosowaniu i w tym problem... gdzieś tu jest ukryty mój błąd i przez to nie można nałożyć bitmapy. może jak ktoś otworzy plik to sam zauważy gdzie jest ten błąd https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/SKOCZEK3.max
-
Ok, ale tutaj nawet surface nie działa a powinno bo wygląda na to, że każde wierzchołki się stykają. Jak zamienię siatkę na Editable Mesh i zrobię podgląd na "element" to obiekt jest cały czerwony i nie widać żadnych dziur w siatce. https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/Nowy%20obraz.jpg