Skocz do zawartości

Szosz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Szosz odpowiedział wrface → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Pomysł powala i mi się podoba. Lampki na dachu trochę za małe, zrób jakiś wyłaz odsłaniając plecy strzelca i osłony na szyby stalowe, będzie git.
  2. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Mam wrażenie, że czas zastanowić się nad innym softem niż Max. Nie znoszę tych fanaberii. Chcesz coś zrobić dobrze nie wychodzi, dadzą Ci funkcję, to Czas smażenia dobija WTF
  3. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    No zadałem, ale czas rendering skoczył mi z minuty do godziny ! Albo ustawienia moda, albo coś innego
  4. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    No teraz czaję, też już trochę w necie szperałem. Dzięki za pomoc.
  5. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Nie widzę takiej opcji w materiale ani ustawieniach rendererea
  6. Szosz dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Panowie, mam problem z displacementem na materiale, jak go użyję to materiał wygląda ładnie, ale na narożnikach nie mogę się uporać z ich rozczepieniem (rozlatują się). Próbowałem chamferem, ale jest to samo. Jak nie dam displacement to material wygląda jak zupa bez ziarenek smaku. Potrzebowałbym jakiejś wskazówki jak się tego problemu pozbyć? W załaczeniu dwa próbne rendery. Renderowałem tylko rejon narożnika przy drzwiach z garażu - jeden bez displacementu gdzie narożnik jest jak należy, a drugi z displacementem i widać te rozlatujące się narożniki.
  7. Szosz odpowiedział RobertFilip → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Panowie, zaimportowałem dach z archicada i nadałem mu Batzala (czy ktoś już tak próbował?), ale wychodzą takie krzaczki, że nie da się ogarnąć kompa (w dachu są oczywiście okna) - powyginał dach na różne sposoby i padłem na twarz. Macie może jakieś pomysły lub precedens?
  8. Szosz odpowiedział GutekPL → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    a gryby tak tego turbo smootha colapse to object i wtedy dopiero nakładać ten efekt? Na kielich będący tylko np editable poly?
  9. Szosz odpowiedział Bucket → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    miazga!! Gratki.
  10. Szosz odpowiedział Zernat → na odpowiedź w temacie → Hardware
    podpytać tylko chciałem jak Ci się sprawuje XFX - daje radę jeśli chodzi o szumy - cichy? Koledzy wcześniej pisali, że opóźnieniem ramu za wiele nie zdziałasz, więc ram nie czy grafa czy proc pozostawiam mądrzejszym do oceny. - - - Połączono posty - - - dodam jeszcze, że odkąd wsadziłem do swojej puszki skromny SSd 128 GB to przyspieszenie systemu jest nieporównywalne z niczym dotąd.
  11. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    @madejowy i skalpel3d niestety odpowiedź jest brutalnie prosta, a wskazuje ona jednoznacznie, że sporo jest jeszcze ustawień jakie są przede mną i madejowym w Vrayu do odkrycia i czas na poważnie poczytać knigę i helpa. Otóż przy realizacji nieco innego projektu (dla odmiany interiora w zamkniętym studio zauważyłem tą samą rzecz, która powtórzyła się w obu projektach. W Vraymtl za odbicia nie tylko odpowiada kolor odbić (intensywność), ale też refl. glossiness. Madejowy jak przestawisz refl. glossiness z 1,0 na np. 0,1 lub 0,0 to zauważysz, że mapka z environment przestanie się odbijać w materiale elementu 3d w tym ujęciu camera match!! ot cały sukces i wówczas wychodzi element w 3d wpasowany w camera match z wszystkimi ustawieniami vray renderer z GI. A skalpel3d małeś rację, gdyby dać wszystkie ustawienia wszystkiego to pewnie prędzej czy później byś się dopatrzył, co tu nie gra, ale wszystkim dzięki za pomoc w tym poście - bardzo ją doceniam, bo w tych warunkach zapytania daliście wszystkie możliwe wskazówki jakie Wam przyszły do głowy, aw sumie o to mi chodziło. Pozdro i dzięx Szosz - - - Połączono posty - - - W sumie stormwind podsunął odpowiedź, ale zbyt mało było wiedzy, żeby tą wskazówkę wykorzystać, dzięki Stormwind.
  12. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Vray light lub standard
  13. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Hehhe dokładnie jak u mnie, więc powiem Ci, że na ten stan mojej wiedzy to lepiej kombinować w zrobienie camera match po czym render obiektu, render cieni i poskładać to jak na tutku, który podałeś w Photoshopie i mieć spokój, a wówczas wrzucił sobie materiał jaki będziesz chciał, tylko zabawy trochę będzie też w Corel żeby edytować otrzymany render obiektu, żeby przeźroczyste tło nadać
  14. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Skalpel masz rację z wyłączonym gi wychodziło jasny lepiej, ale podglądanie wszystkiego w Photoshopie jak we wspomnianym tutku, tez może mieć sens
  15. Szosz odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Sporo tutków, to widziałem na mental raya tut ek od autodeska, może ten pokaże to lepiej, jest w ponad pięciu częściach, wiec pewnie jest obszernie, wiec może da się coś z tego wynieść i na metalu robić, ale lektura dopiero po weekendzie. Skalpel oczywiście szacun za Francesco, może po przeczytaniu coś się rozjaśni więcej.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności