Skocz do zawartości

Szosz

Members
  • Liczba zawartości

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

Szosz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

35

Reputacja

  1. Pomysł powala i mi się podoba. Lampki na dachu trochę za małe, zrób jakiś wyłaz odsłaniając plecy strzelca i osłony na szyby stalowe, będzie git.
  2. Mam wrażenie, że czas zastanowić się nad innym softem niż Max. Nie znoszę tych fanaberii. Chcesz coś zrobić dobrze nie wychodzi, dadzą Ci funkcję, to Czas smażenia dobija WTF
  3. No zadałem, ale czas rendering skoczył mi z minuty do godziny ! Albo ustawienia moda, albo coś innego
  4. No teraz czaję, też już trochę w necie szperałem. Dzięki za pomoc.
  5. Nie widzę takiej opcji w materiale ani ustawieniach rendererea
  6. Panowie, mam problem z displacementem na materiale, jak go użyję to materiał wygląda ładnie, ale na narożnikach nie mogę się uporać z ich rozczepieniem (rozlatują się). Próbowałem chamferem, ale jest to samo. Jak nie dam displacement to material wygląda jak zupa bez ziarenek smaku. Potrzebowałbym jakiejś wskazówki jak się tego problemu pozbyć? W załaczeniu dwa próbne rendery. Renderowałem tylko rejon narożnika przy drzwiach z garażu - jeden bez displacementu gdzie narożnik jest jak należy, a drugi z displacementem i widać te rozlatujące się narożniki.
  7. Panowie, zaimportowałem dach z archicada i nadałem mu Batzala (czy ktoś już tak próbował?), ale wychodzą takie krzaczki, że nie da się ogarnąć kompa (w dachu są oczywiście okna) - powyginał dach na różne sposoby i padłem na twarz. Macie może jakieś pomysły lub precedens?
  8. a gryby tak tego turbo smootha colapse to object i wtedy dopiero nakładać ten efekt? Na kielich będący tylko np editable poly?
  9. miazga!! Gratki.
  10. podpytać tylko chciałem jak Ci się sprawuje XFX - daje radę jeśli chodzi o szumy - cichy? Koledzy wcześniej pisali, że opóźnieniem ramu za wiele nie zdziałasz, więc ram nie czy grafa czy proc pozostawiam mądrzejszym do oceny. - - - Połączono posty - - - dodam jeszcze, że odkąd wsadziłem do swojej puszki skromny SSd 128 GB to przyspieszenie systemu jest nieporównywalne z niczym dotąd.
  11. @madejowy i skalpel3d niestety odpowiedź jest brutalnie prosta, a wskazuje ona jednoznacznie, że sporo jest jeszcze ustawień jakie są przede mną i madejowym w Vrayu do odkrycia i czas na poważnie poczytać knigę i helpa. Otóż przy realizacji nieco innego projektu (dla odmiany interiora w zamkniętym studio zauważyłem tą samą rzecz, która powtórzyła się w obu projektach. W Vraymtl za odbicia nie tylko odpowiada kolor odbić (intensywność), ale też refl. glossiness. Madejowy jak przestawisz refl. glossiness z 1,0 na np. 0,1 lub 0,0 to zauważysz, że mapka z environment przestanie się odbijać w materiale elementu 3d w tym ujęciu camera match!! ot cały sukces i wówczas wychodzi element w 3d wpasowany w camera match z wszystkimi ustawieniami vray renderer z GI. A skalpel3d małeś rację, gdyby dać wszystkie ustawienia wszystkiego to pewnie prędzej czy później byś się dopatrzył, co tu nie gra, ale wszystkim dzięki za pomoc w tym poście - bardzo ją doceniam, bo w tych warunkach zapytania daliście wszystkie możliwe wskazówki jakie Wam przyszły do głowy, aw sumie o to mi chodziło. Pozdro i dzięx Szosz - - - Połączono posty - - - W sumie stormwind podsunął odpowiedź, ale zbyt mało było wiedzy, żeby tą wskazówkę wykorzystać, dzięki Stormwind.
  12. Vray light lub standard
  13. Hehhe dokładnie jak u mnie, więc powiem Ci, że na ten stan mojej wiedzy to lepiej kombinować w zrobienie camera match po czym render obiektu, render cieni i poskładać to jak na tutku, który podałeś w Photoshopie i mieć spokój, a wówczas wrzucił sobie materiał jaki będziesz chciał, tylko zabawy trochę będzie też w Corel żeby edytować otrzymany render obiektu, żeby przeźroczyste tło nadać
  14. Skalpel masz rację z wyłączonym gi wychodziło jasny lepiej, ale podglądanie wszystkiego w Photoshopie jak we wspomnianym tutku, tez może mieć sens
  15. Sporo tutków, to widziałem na mental raya tut ek od autodeska, może ten pokaże to lepiej, jest w ponad pięciu częściach, wiec pewnie jest obszernie, wiec może da się coś z tego wynieść i na metalu robić, ale lektura dopiero po weekendzie. Skalpel oczywiście szacun za Francesco, może po przeczytaniu coś się rozjaśni więcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności