Cześć!
Chciałbym się podzielić z wami moim ostatnim projektem.
Całość robiona w 3Ds Max, materiały częściowo w Substance Painter, renderowane w V-rayu.
Artstation:
https://www.artstation.com/artwork/1VqWX
Dzięki. Fakt, postać pasowałaby do dynamicznych, przerysowanych ruchów. Kiedyś jeszcze wrócę do tego tematu ;)
Co do kamery, zgadza się, grałem tu statycznie, bo chciałem zaoszczędzić jak najwięcej czasu na renderingu kolejnych ujęć, ponieważ czas na realizację był ograniczony.
Cześć!
Chciałbym się z wami podzielić moim ostatnim projektem, animacją dla Solsum.
Początkowo projekt miał być techniczną prezentacją pomp ciepła, jednak postanowiłem zrealizować ten temat w bardziej wesoły sposób ;)
Behance: https://www.behance.net/gallery/50183363/Solsum
Całość robiona w maxie, renderowana w vray rt.
Test materiału:
Detal:
Kadry z animacji:
Animacja:
Dajcie znać co sądzicie, feedback mile widziany ;)
Dzięki :) Scena renderowana 1000 samples, CPU, Film Emulation. Zarówno rysujące jak i wypełnienie świecone przez HDRkę przez okna znajdujące się poza kadrem. W celu głębszego gradientu na ścianie rysujące podbiłem Area lightem w oknie.
Cześć,
mój ostatni projekt, który robiłem w wolnym czasie. Proste wnętrze z ceglaną ścianą.
Poduszki i koc robione w Marvelous Designer, reszta w Blenderze, renderowane w Cycles.
Cześć,
jakiś czas temu robiłem animację dla UW promującą wydział Biologiczno Chemiczny.
Klimat miał być lekki, trochę bajkowy. Postanowiłem więc połączyć maziane tekstury z realistycznymi shaderami, nie wiem czy wyszło do końca tak jak chciałem, ale czas naglił i na samą animację już trochę go zbrakło.
Anyway, dajcie znać co sądzicie :)
Behance:
https://www.behance.net/gallery/31934007/Lab
[video=youtube;sPFRgITb-GM]
Gracze jednak kilka lokacji rozpoznali:
http://www.geeksaresexy.net/2015/11/16/warcraft-movie-vs-world-of-warcraft-game-locations/
Co do filmu, oczekiwania są na tyle duże, że może być ciężko twórcom je sprostać, ale zobaczymy...
Myślę, że fani serii cieszą się z samego faktu, że będą mogli spojrzeć na ten świat z wielkiego ekranu, więc tak czy siak hajs producentom będzie się zgadzał.
Nie przesadzajcie, że na Marsie nie ma czym wiać, bo burze piaskowe występują tam regularnie.
Nie wyglądają tak jak na Ziemi, ale wiatry dochodzą tam do 300 km/h .
O fajnych smaczkach, których przeciętny widz może nie wyłapać mówi astrofizyk Neil DeGrasse Tyson :
Tak jest, Monio. Dodam jeszcze tylko już dość stary wywiad, ale pokazujący, że Blender jest już zauważalny.
http://blenderdiplom.com/en/interviews/548-interview-sean-kennedy-on-blender-in-hollywood.html