Cześć, wpadłem dziś na prawdopodobnie bardzo banalny problem, ale niestety sam nie po całym dniu walki z googlem nie jestem w stanie dojść jak sobie z nim poradzić. Nie do końca wiem jak to opisać więc dorzucam screena http://s28.postimg.org/qvqvvuf18/Untitled.jpg. Chodzi o to ze po narzuceniu subdivision na obiekt materiały też chcą być "wygładzone", co ani trochę mi nie odpowiada. Pytanie brzmi, jak się tego efektu pozbyć.
Nie ma się co rozpisywać, w końcu się przełamałem żeby wstawić coś na forum.
Naszło mnie na samochód ale dziwnym trafem zacząłem od koła. Nie robię z tego jeszcze WIP'a bo nie wiem kiedy się zepnę na resztę.
Wiem że brake caliper przechodzi przez felgę, już poprawione.
Blender+Cycles
Niby nie, ale tutaj jest dokładnie taki sam materiał jak mój, a efekt wygląda inaczej. Poza tym nawet jak zejdę z 100% białego to efekt nie wygląda zadowalająco Obrazek. No trudno, prawdopodobnie wina leży w studio.
Cześć, mam pytanie typu "co robię źle?" Mianowicie za każdym razem jak chcę zrobić render jakiegoś szklanego naczynia wszystko zaczyna wyglądać dziwnie. Właściwości szkła ma jakby tylko wewnętrzna ściana, a zewnętrzna wydaje się odbijać tylko światło. Nie wiem czy dobrze to wytłumaczyłem więc dorzucę fotkę.
Nie ma z tym problemu, jak już ustawisz obiekt jako rigid body active to w jego ustawieniach masz opcję dynamic (wstępnie zaznaczona) więc na zerowej klatce ją odznaczasz i trzymając kursor na niej wciskasz "I" potem przesuwasz się do klatki na której chcesz żeby ruszyła, wstawiasz uruchamiasz ją, wciskasz znów "I" i działa.