Kord
Members-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Kraków
Kord's Achievements
Newbie (1/14)
21
Reputacja
-
Polyslash Sp. z o.o. poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko 3D Enviro Artist do stałej współpracy na terenie Krakowa, przy nowym, niezapowiedzianym jeszcze projekcie na PC i konsole nowej generacji. Od kandydata oczekujemy: doskonałej znajomości jednego z programów do grafiki 3D i 2D, radzenia sobie z teksturowaniem obiektów w standardzie PBR, zdolności plastycznych, przestrzennych i innowacyjnego podejścia, zrozumienia idei pracy zespołowej, szerokiego horyzontu wyobraźni, doświadczenia przy produkcji gier. Mile widziane: znajomości narzędzi Unity 5, umiejętności związanych z grafiką 2D, znajomości programu Zbrush i Quixel Suite, zrozumienie wagi opowiadania historii w sztukach wizualnych, Oferujemy: pracę w zgranym zespole, w nowoczesnym biurze na terenie Krakowa, ciekawe projekty, na których wygląd będziesz miał znaczący wpływ, dostęp do nowych technologii oraz sprzętu. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz portfolio na adres [email protected] (z tytułem: 3D Artist, Imie Nazwisko ) oraz zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).
-
Poszukujemy Polyslash poszukuje osób, z którymi można współpracować nad niesamowitymi i fascynującymi projektami. Jesteśmy młodym zespołem z dużym zapasem energii, który wie gdzie jego miejsce. Chcemy skupić się na tworzeniu małych gier, związanych z tematyką Sci-Fi. Jeżeli to są twoje klimaty, czytaj śmiało dalej. Kogo aktualnie szukamy? C# Programmer, zorientowanego na Unity3D, który zna przynajmniej podstawy tworzenia gier w tym środowisku, 3D/2D Artist, potrafiących dłubać w 3D ale i stworzyć fajny Pixel Art, Junior Public Relations Assistant, który ma głowę pełną pomysłów, a social media mu nie są straszne. Nasz propozycja Polyslash na ten moment funkcjonuje w formie hobbystycznej grupy zapaleńców tworzenia gier wideo. Nie pozyskujemy żadnych finansowych profitów za naszą pracę. Jednakże, jeśli razem przyłożymy się do wspólnych projektów, będziemy w stanie otworzyć działalność i zacząć tworzyć w pełnym wymiarze godzin – i taki jest nasz pierwszy cel. Prowadzimy już prace nad tym aby Polyslash wystartował jako Start-up z krwi i kości. Tworzenie gier jest naszą pasją, a jeśli będziemy mogli tworzyć elektroniczną rozrywkę dla siebie, we własnym studiu to zrobimy wszystko co w naszej mocy. Oferujemy Ci współpracę w fajnej, luźnej atmosferze, gdzie poczujesz, że finalny wygląd projektu zależy w dużym stopniu od Ciebie. Razem możemy stworzyć dzieło, kreację – grę wideo, którą wykujemy dokładnie tak jak będziemy chcieli. Cechy i umiejętności, którymi warto dysponować: Pasja, bez której w tej branży się nie obejdzie, Czas, który trzeba zainwestować aby móc stworzyć coś niesamowitego, Komunikatywność, która jest podstawą do działania zespołu. Ponadto, szukamy osób głównie z Krakowa. Jeżeli jednak uważasz, że będziesz w stanie współpracować z nami zdalnie, a kiedy już powstanie firma dasz radę się przenieść – śmiało do nas napisz. Co możemy zaoferować? Przygodę, jaką jest wspólne tworzenie gier, Wiedzę, którą się dzielimy jak i przyjmujemy, Udział w Start-up’ie, gdy tylko uda nam się poczynić odpowiednie przygotowania, GameJamy, setki pizz i litrów kawy, jeśli tylko będziesz chciał. Jesteś zainteresowany? Napisz na: [email protected] lub [email protected]. Możesz również napisać PM, lub skontaktować się bezpośrednio ze mną poprzez Facebook lub telefon: 690-179-804 Więcej informacji na www.polyslash.com
-
Podoba mi się to, że oglądając Twoje pracę czuję płynność ich wykonania. Fajna kreska. :)
-
Również polecam wordpress. Bardzo łatwo skonfigurować i spersonalizować. No i w sieci jest dostępne bardzo dużo darmowych szablonów, również takich przygotowanych specjalnie pod portfolio.
-
Super! Jak długo robiłeś całą pracę? Finalny efekt robi bardzo dobre wrażenie. :)
-
Bardzo fajny design. Na drugim screenie coś mi nie pasuje w rurkach (tak jakby za bardzo plastik). Super :)
- 4 odpowiedzi
-
- heart
- mechanical
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Kontrast u badfoot'a super. Tam też głos poleciał :)
-
Argh, wybacz. Nie zauważyłem punktu. Subiektywna odpowiedź: Photoshop + Program do 3D. Photoshop jest podstawą przy obróbce i teksturach. Natomiast jeśli chodzi o soft 3D to zależnie od tego w czym Ci się dobrze pracuje. W niektórych firmach można sobie wybrać program, z którego się korzysta. Częściej jest to narzucony Max albo Maya (choć spotkałem się też z... blenderem). Coraz częściej widuje się też wymóg w postaci umiejętności obsługi zbrusha.
-
Nie jestem jeszcze (... jeszcze :P) grafikiem 3D, ale pracuję w branży growej i myślę, że mogę Ci odpowiedzieć na pytania pod kątem gamedevu. Jak znajdzie się ktoś z większym expem to mnie najwyżej poprawi. ;) 1. Korzyści jak z każdego zawodu. W sumie to tak jakby zapytać "czy warto zostać pisarzem?" lub "czy warto zostać żołnierzem?". Ogólna odpowiedź to, jeśli lubisz się tym zajmować - tak, warto. Będziesz czuł większą satysfakcję z wykonanej roboty jeśli jest "Twoją" działką. 2. Zależy jaka specjalizacja. Przy grach, jeśli chodzi o "bazowych" modelerów, najwięcej zarabiają osoby od postaci. Ogólnie gamedev jest słabo płatny w Polsce, ale marne pieniądze to to też nie są. ;) 3. Jak w każdym się przydają, szczególnie na etapie szukania pracy i nauki (czyli w sumie... zawsze). Ale czy "trzeba"? To nie wymóg a uproszczenie. 5. Ćwiczyć i angażować się w projekty. I ćwiczyć. Poprzeglądaj sobie wątki w dziale WIP na tym forum, zobaczysz postępy niektórych ludzi, którzy zaczynali od zera a teraz robią świetne rzeczy. 6. Zależy czym dla kogo jest "dobre studio". Bo dla mnie to mała grupa ludzi z dużym doświadczeniem. Ale ogólnie i w skrócie: zakładasz portfolio z dobrą robotą, rozsyłasz do upatrzonych firm i tyle, czekasz na odpowiedź. A jak jesteś wyjątkowo dobry (lub popularny) to czasami sami do Ciebie napiszą.
-
Mały update. Ostatnio mam crunch w pracy, więc idzie wolniej, ale staram się przynajmniej chwilę dziennie poświęcić. #Udało mi się skończyć z DigitalTutorsowym tutkiem. Będę bardzo wdzięczny za ocenę siatki, bo mam wrażenie, że jest brudna. : P #Bonusowo wieszak na ubrania. Eksperymentowałem z Quixel Suite. :) 300 poly.
-
Fajny assasyn-samuraj-ninja. Lub jakoś tak. :) Postacie fajne, choć w tej trzeciej (pirackiej) trochę kuleje anatomia. Szczególnie zwróciłem uwagę na nogi. Myślałem po miniaturce, że te budynki to jakieś low-poly 3D, ale jednak rysunek. :D Dziwnie obok siebie wygląda element, w którym wszedłeś w detal obok elementu zarysowanego ogólnie (mam na myśli pierwszą budowlę kontra drugą i trzecią). Na pewno w domkach przydałoby się wejść bardziej w detal, ożywić je.
-
Bardzo mi się podoba tkanina. Zajmowałaś się nią w maxie? Wszystkie kolorki nakładane były w PSie? :)
-
Bardzo mi się podoba Twój progress jaki pokazujesz od pierwszego postu. Ostatnia praca spoko, dużo Ci zajęła czasu?
-
Super! Strasznie mi się podobają glow-details na podmalowanych renderach. Dałoby radę podrzucić jakieś siateczki może? :)