Witam serdecznie. Zamieszczam ciekawy filmik prezentujący 12 podst. zasad dotyczących animacji.
PS: odnośnik do gifów prezentujące te zasady znajduje się tutaj.
Chodzi mi o to czy istnieje metoda/sposób, dzięki któremu szybko będe mógł wypełnić pole ograniczone krzywą (bez wypełnienia, sam stroke) innymi obiektami. Nie sądze, aby skalowanie i rozmieszczanie tych kół zębatych było ręczną robotą.
Pierwsza pracka jest dobra, ma potencjał. Model pana doktora jest zbyt symetryczny, im mniejsza symetria na twarzy, tym realistyczniej. Kolory zupełnie w moim odczyciu nie pasują (trochę o teorii kolorów: http://www.blenderguru.com/videos/understanding-colors/).
Druga lepsza, choć w obydwóch część materiałów jakby z lekka plastikowa ;p.
PS: Nie wiem kiedy tworzyłeś te prace, możliwe, że to co piszę to już wszysko wiesz ;p.
Witam. Mam problem z instalacją VRay Standalone ver 2.25.01 . Na samym poczatku pojawia mi się błąd:
The cheksum of installer doesn't match. This could indicade a broken download. Please, try downloading again!
Pobrałem ponownie. Błąd jest ten sam.
Cześć!
Moja druga jak dotąd większa pracka.
Programy użyte do niej:
-Blender (render w Cycles),
-Moriva RC (korekcja barw),
-PS cs4 (postprodukcja, obróbka tekstur).
Krytyka oraz pytania mile widziane ;).
[ATTACH=CONFIG]92749[/ATTACH]
Witam!
To mój pierwszy duży projekt. Został wykonany w programach: Blender (modelowanie, postprodukcja), PS cs4 (tekstury), Motiva RC (korekcja barw-dość łatwa i szybka przede wszystkim ;) ).