Skocz do zawartości

JackTheRippy

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzieki dzieki :)
  2. rzuf z kolorami
  3. czas na kolorki teraz
  4. powoli do konca :D
  5. Pan rzuf dalej
  6. moze jakiś czas ozywić tą teczke rzuf
  7. Ale ja nic nie sprzedaje, też oczy mam i widzę rzeczy, ale staram się do tego podejść z chłodną głową 🙂 Jestem tylko pewny tego, ze jak wypuścimy grę to wszyscy będą zadowoleni 😉 Ale akurat tutaj to też wyglada inaczej, a ten sam model co wkleilem wczensiej, tylko FOV odjechany 😄 😄
  8. Zreszta tu masz drugi idealny przykład
  9. Znaczy widzisz, Ty patrzysz na model i anatomie nie zwracając uwagi na inne aspekty 🙂 Tak jak wspomnial Klicek , robi to inna odnoga działu niż nasza, ale nawet wchodząc na post z Artstacji Pawla Mielniczuka i przygladajac się rzeźbie twarzy, to ona jest okrągła i zawsze była 🙂 Zawsze miała te "spuchniete usta" czy "botoksowe policzki", ale w W3 nie było tego widać z prostego powodu, był fejkowy PBR, było chujowe oświetlanie, na którym wszystkie mordy były praktycznie płaskie, nawet jak stały w nocy przy ognisku Unreal rządzi się swoimi prawami, mocniej wyłapuje jakiekolwiek szejpy czy zmarszczki + ma lepsze oświetlnie + ma SSS, dodaj do tego jakie niefortunny camera lense, mocniejszą detal mapke i zaczyna sie gównoburza o nic.
  10. drama o tą morde jakby gra miala wyjsc za miesiac, a przeciez mamy pol roku zeby poprawic, eh fajnie, ze potworek sie podobal ❤️
  11. unreal engine
  12. lecymy
  13. wlasnie mi tez i troche mi to przeszakdza, ale juz nie chce mi sie bawic

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności