Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kodzak

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. kodzak odpowiedział kodzak → na temat → Modeling
    Tak, dziękuję dokładnie o to chodziło.
  2. Dzień dobry, Mam niekompletny model, w którym chciałbym brakującą część. Chciałem to zrobić używając spline i na oko dopasować każdy łuk, jednak może ktoś z was ma lepszy pomysł by tego dokonać?
  3. kodzak odpowiedział Dziuba → na temat → Modeling
    Zobacz czy w tym czasie możesz stworzyć nowy obiekt (np. box) na szybkiego gdziekolwiek. Później go skasuj/ctrl+z i sprawdz czy dalej jest ten problem.
  4. Na boxie wychodzi pewien problem, docelowo ma być z * i tu będzie problem ze spasowaniem i połączeniem z geometrią siatki wewnętrznej ścianki tuby.
  5. Próbowałem niestety siatka się psuła i źle to wyglądało dokładnie przez "ten" węzeł (na obrazku). Prawdopodobnie nieumiejętność z mojej strony zastosowania tego narzędzia w tym przypadku. Dużo problemów z budową siatki przysparzają mi zabiegi na krzywiznach. Coś co wydaje się na pierwszy rzut oka dosyć banalne potrafi zaskoczyć.
  6. https://dl.dropboxusercontent.com/u/10257522/frez-02.jpg Witam Mam tubę, w której muszę dodać frez w górnym otworze taki sam jak w otworach po bokach. Pytanie czy da się to zrobić w jakiś prosty sposób? Opcja chamfer jak widać jest ograniczona samą siatką. Opcja extrude/bevel nie działa za dobrze ze względu na to iż linie budujące wewnętrzną ściankę tuby nie leżą w idealnym położeniu z liniami wycięcia i zewnętrzną ścianką tuby (co widać na ostatnich dwóch rysunkach). Dodam iż zrobienie tych otworów po bokach było bardzo skomplikowanym procesem, polegającym na ręcznej korekcie siatki, wycinaniu obiektami opcją probollean itd. i znów poprawianie znów wycinanie... Frez zrobiłem z wewnętrznych ścianek używając opcji bevel na polygonach, z tym że jak widać na poniższym rysunku nie był ograniczone wewnętrzną ścianką tuby. https://dl.dropboxusercontent.com/u/10257522/SCREENSHOT/2014-12-20_17h14_16.png
  7. Dziękuję za poradę. Meshmixer znacznie bardziej przypadł mi do gustu jeśli chodzi o ręczne dopasowywanie obiektów. Później niedoskonałości w łączeniu dopracowałem w zbrushu. Efekt jest całkiem zadowalający. Szkoda tylko, że nie ma opcji automatycznego łączenia obiektów. Jeśli chodzi o programy Autodesk ReCap oraz Project Memento jeszcze ich nie przetestowałem z pewnością dam znać co tego wynikło.
  8. Witam Chciałbym połączyć fragmenty skanów z załączonego obrazka w całość. Skany wykonane zostały przy pomocy kinecta i obrobione w zbrush. Czy istnieje jakaś automatyczna metoda łączenia fragmentów modelu w całość, jeśli zawierają część fragmentu drugiego obiektu? analogicznie jak photoshop łączy kawałki zdjęć używając opcji "photomerge"? Jedyne co przychodzi mi na myśl to żmudne ręczne łączenie i dopasowywanie fragmentów w zburshu. Jeśli macie jakąś sugestię jak można to zrobić w miarę szybką i komfortową metodą proszę o poradę. Osobiście pracuje w 3dsmax, niestety ze względu na milionową ilość polygonów jest to ciężkie do wykonania w tym programie. Zbrush wiadomo radzi sobie z taką ilością polygonów bez problemu, lecz przemieszczanie obiektów w tym środowisku i dopasowywanie do siebie bywa kłopotliwe. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  9. Witam Poszukuję metody na wykonanie realistycznych liści do istniejącego już modelu drzewa, możecie coś polecić? 3dsmax + vray Moje poszukiwania dotarły do pluginu grow fx niestety ciężko będzie mi go dostać, czy istnieje jakaś inna równie skuteczna i realistyczna metoda, oprócz kopiowania poszczególnych listków :) Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]95041[/ATTACH]
  10. Witam Chciałbym uzyskać efekt, by "cap" dopasowywał się do konturów cylindra po modyfikacji v-ray displacement. Dodam, że keep continuity rozciąga czapę, a nie dopasowuje do konturów. Cięcie "cap" na większą ilość polygonów nie daje efektu. [ATTACH=CONFIG]94771[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94772[/ATTACH] Wyphotoshopowałem efekt jaki chcę uzyskać. Dziękuję za wszelką pomoc Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.