Hmm powiem Ci wajktor , że mi też tutaj coś nie gra z doborem kolorów i waloru w ostatniej prac szczególnie w rejonach skóry. Ciężko mi tutaj polemizować bo jeżeli takie miało być założenie i stylistyka to spoko. Gdyby jednak było inaczej podobnie jak rymin zalecam zobaczyć sobie jak dane kwestie rozwiązują inni artści. Do samej skóry, żeby daleko nie szukać tutek z maxa ;) http://max3d.pl/tutoriale/297/art-tutorial-wersja-polska#skin_tones Tak czy inaczej dobra robota i powodzenia ;)
Dzięki wajktor, fajnie, że podoba Ci się centaur, ciężko jest teraz zrobić coś nowatorskiego bo wszystko już było:P Co do perspektywy masz rację chyba nie potrzebnie idę na skróty. Co do siatki perspektywy to jak stosujesz tutaj komendę actions, bo trochę nie czaje :P?
Nono fajnie Ci to wyszło. Widać, że wziąłeś sobie rady do serca, i Twoja praca nie jest już taka monochromatyczna. Wydaje mi się tylko, że poszczególne plany są zbyt płaskie, brakuje trochę większego zróżnicowania waloru, szczególni na drugim planie, przez co wygląda to trochę nienaturalnie. Ale ogulnie dobra robota ;)
Hej fajna praca. Podoba mi się, że pokazałeś kolejne kroki. Ogólnie nie siedzę za dużo w postaciach ale rzuciło mi się w oczy że wersja z lineartem i bazowym walorem jest dużo czytelniejsza niż w następnych krokach w, której większość detalu się traci. Ja na Twoim miejscu jeżeli ta praca jest bardziej jako coconcept stroju postaci został bym przy czwartym kroku, ewentualnie dorzucił bym jakieś płaskie kolory. Pozdrawiam, ciśnij dalej ;)
Bardzo fajna ta ostatnia praca. Fajny klimacik i kolory. Zastanawiam się nad Twoim głównym vocal pointem. Wydaje mi się, że brakuje przy nim jakiegoś beam light od auta na środku, co dodatkowo mogło by jeszcze fajniej podkreślić sylwetkę Twojej postaci.
Cześć wszystkim dawno mnie tutaj nie było co nie znaczy, że próżnowałem. Oto kilka moich ostatnich prac :
Na pierwszy ogień przerobiony widoczek z mojego wcześniejszego postu:
Staram się zacząć wiecej czasu poświecać na sam design
Trochę propsów i ikonek:
Cześć ogulnie design wyszedł Ci mega. Bardzo mi się podoba szczególnie przedostatnia faza. Natomiast samo dodanie koloru tekstur itp troszkę psują ostateczny efekt. Wydaje mi się, że zredukowanie liczby kolorowych napisów dobrze by wpłynęło na wygląd helikoptera. Druga rzecz to sam materiał jest trochę zbyt matowy, przez co nie wygląda jak metal a bardziej jakaś guma, szczególnie przód. Lineart i perspektywa widać, że Ci leżą czego Ci zazdroszczę :P
PS. Zapomniał bym o cieniu jakiś taki strasznie czarny się wydaje :P