Skocz do zawartości

Blenderowicz

Members
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Blenderowicz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Oooo. Ja to bym chciał się więcej dowiedzieć o tym gostku w Lambo, widziałem rendery, ale nie miałem pojęcia, że to animacja.
  2. Blenderowicz

    Cartoony Animation Test

    Za mało giętki jak dla mnie. Szczególnie w nogach.
  3. Gdzie odgrzewany kotlet. Wersja z lat 90 to po prostu animatik :D
  4. Tylko ja tak mam, że oglądając te nowe filmy wcale nie skupiają mojej uwagi? Takie jakieć chaotyczne i męczące. Jak Matrix się oglądało to wszystko było pięknie przez operatorkę zarysowane i każdego kopniaka się pamięta do dziś, a w w tych 5 minutach hmmm. Wszystko zaraz mi z głowy wyleciało. Takie samo wrażenie przy Avatar miałem. Niby piękna grafika itd, ale sposób ukazania mi przeszkadzał. Co do aktorki to jej od początku nie lubiłem, szczególnie tego głosu :P. The Jedynie w Island mi podchodziła, dla mnie ma trochę za "pulchną" urodę, wziąłbym do tej roli jakieś ostrzejsze rysy. Coś w stylu Sandry Bullock. No i czemu nie ma sutków?
  5. Moim zdaniem Baggins powinien pierw zrobić dobry film niskobudżetowy, bez efektów specjalnych. Nawet za 10 000 pln. z kilkoma aktorami, a potem się brać za superprodukcję. Jednak ludzie co robią shorty nie liczą się w ekipie pełnych metraży.
  6. Wytwórnia Noodles planuje stworzyć serial komediowy, sci-fi o kosmicznych przygodach Dave'a w towarzystwie inteligentnego melona. Ekipa stara się zebrać środki przez platformę Kickstarter. Bardzo możliwe, że serial powstanie, bo już osiągnęli pułap 80% z oczekiwanych środków. Aktualnie brakuje serialu tego typu i ma on szanse wypełnić lukę którą pozostawiły po sobie seriale jak np. Futurama. Na co liczę :) Trailer:
  7. Haha, teraz dzieciaki co grają w gry i wyuczyły się słów typu: Rendering, poligon, tekstura, zaczynają pouczać wszystkich dookoła :)
  8. A na co, komu to potrzebne? Od Rosjan wolę jednak filmy pokroju Hardcore Henry ;)
  9. A co tu dużo gadać. Zainspiruj się :) Scena genialna. ehhh. Jeszcze ta muzka Powella. Ode mnie. to w momencie kiedy zaczyna biec połowę można spokojnie uciąć na początku. Zostawić sam moment kiedy dobiega do puszki, a w poprzednim ujęciu powinien wystartować. Piłka powinna szybciej w lecieć w kadr. Slo-mo psuje moment zaskoczenia. Ogólnie jak się dużo rzeczy dzieje to się robi dużo cięć. Hmm. można by dodać jakieś wydarzenie poprzedzające ten moment piłki. Jakieś zatrzęsienie ziemi, czy coś, potem warto dodać minę postaci i wtedy boom. To takie moje luźne uwagi, może coś się przyda, może nie. Fajny projekcik ogólnie. Mam nadzieję, że kiedyś uda się zebrać takich ludzi z zajawką stworzyć razem coś fajnego :) - - - Połączono posty - - - A co tu dużo gadać. Zainspiruj się :) Scena genialna. ehhh. Jeszcze ta muzka Powella. Ode mnie. to w momencie kiedy zaczyna biec połowę można spokojnie uciąć na początku. Zostawić sam moment kiedy dobiega do puszki, a w poprzednim ujęciu powinien wystartować. Piłka powinna szybciej w lecieć w kadr. Slo-mo psuje moment zaskoczenia. Ogólnie jak się dużo rzeczy dzieje to się robi dużo cięć. Hmm. można by dodać jakieś wydarzenie poprzedzające ten moment piłki. Jakieś zatrzęsienie ziemi, czy coś, potem warto dodać minę postaci i wtedy boom. To takie moje luźne uwagi, może coś się przyda, może nie. Fajny projekcik ogólnie. Mam nadzieję, że kiedyś uda się zebrać takich ludzi z zajawką stworzyć razem coś fajnego :)
  10. Też mi nie pasował ruch gogli, ale jestem leniem i nie siedziałem nad nimi długo. :D Z tymi emocjami to ciekawy temat do dyskusji. Zastanawiałem, czy coś z tego będzie, ale poniekąd to jest połowa tego co zaplanowałem i w dalszej części historia miała przedstawić bohaterów. Dym. Jasne, powinien być. Nie tylko on :) łuski też powinny spadać lotki się ruszać itd. Lego wybrałem, żeby oszczędzić sobie takich rzeczy. Inaczej musiałbym to pewnie z 5 lat robić.
  11. Blenderowicz

    animacja 3d: Worm

    Ja bym się z Tobą dogadał, gdybyśmy mieli robić wspólny projekt hehe. Dodaj się na facebooku na grupę "Blender Polska" ;)
  12. agdybybyl, o zabijaniu? Nie spodziewałem się takiej interpretacji po humaniście. Rozrywkowy dla widza, bo takie filmy powinny być. A głębia jest już dla tych co chcą ją widzieć. Dla mnie ten film jest przedstawieniem zdolności polskich pilotów i nie tylko. Mógłbym wiele powiedzieć, co ze sobą niesie ten film, ale nie chciałem wyjść na takiego dopowiada nie wiadomo jaką głębię. Sztuka zawsze będzie rozrywką i to jest jej podstawowe założenie.
  13. Osael, na Twoją opinię czekałem :) Wiedziałem, że się nie powstrzymasz od skomentowania animacji. Ale to też jest powód, dlaczego wybrałem lego, żeby nie było za dużo do animowania. Empatia, tak to racja, choć nie chciałem się wdawać w przedstawianie aktorów, ale z mimiką itd. się zgadzam. Za mało reakcji bohaterów. Choć głównego, bo Niemca celowo umieszczałem daleko i niewidocznego. Muzyka taka miała być(mniej więcej, bo nikt mi nie zrobił, ani nie znalazłem takiej jakiej bym chciał). Razem z klimatem muzyka celowo się miała zmieniać. To w końcu ufo. Takie bach, że tu wchodzimy w inny świat inny klimat, tutaj się kończy to co znamy. Hehe, dzięki za pochwalenie efektów dźwiękowych, bo to akurat coś na czym się kompletnie nie znam. drakul. Po prostu, czy przyjemność jest z oglądania. Czy nie nudzi. Bardzo chciałem zrobić coś co nie będzie nużyć. Dzięki Panowie za opinie.
  14. Może być trochę w wyobraźni widziałem to szybciej, ale w praktyce samoloty z tamtego okresu nie robią taki ostrych manewrów, jak często to próbują pokazać. Zapychaczem też bym nie nazwał, bo są istotnym elementem dla całości. Ogólnie tam miało narastać napięcie to mogło faktycznie nie wyjść. Może więcej emocji ludków by się przydało. No nie wiem. Ogólnie robiąc to robiłem to co mi się podoba, ale spędziłem przy tym tyle czasu, że trudno mi ocenić. Pewnie obejrzę za parę miesięcy i ocenię znów po swojemu. Ogólnie sam swego czasu mogłem godzinami oglądać loty samolotów. Stąd też to "dłużenie" A nie jednak wiem, czemu się dłuży. Bo nie ma trzęsącej się kamery :)
  15. Czołem. Długo to trwało, ale skończyłem. Chciałem, by ta animacja dostarczyła rozrywki i chciałem też zobaczyć co mogę wyciągnąć z animacji o samolotach. Decyzja padła na lego, bo człekokształtnych w pojedynkę musiałbym robić dodatkowych kilka lat, a szkoda mi czasu. Z technicznego punktu widzenia wiem gdzie animacja niedomaga, dlatego bardziej mnie interesuje Wasza opinia pod względem czysto rozrywkowym :) Wszystkie zabiegi tam są celowe i bardzo dokładnie przemyślane, więc nie było takich sytuacji, że robiłem co mi się tam wymyśliło. Tę animację można traktować jako pilot do serialu, ale to się zobaczy... Śmieszne jest jak to scenariusz i scenopis powstaje w 1-3 dni, a realizacja prawie rok. No nic, mam nadzieję, że miło się ogląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności