Jump to content

Piotruch

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About Piotruch

  • Rank
    Member
  1. Dzięki za komentarze. @osael - następnym razem zrobię tak jak piszesz.
  2. Film jest już gotowy, link do tematu http://max3d.pl/forum/threads/103330-Animacja-3D-Parking?p=1282395#post1282395
  3. Wczoraj skończyłem, miłego oglądania.
  4. Czy to wygląda jak eksplozja? https://drive.google.com/file/d/0B101nEQ77ftbNlJPV1RDdTJkRDA/view
  5. Na blendernation.com wrzucili wpis o firmach, które wspierają Blendera. https://www.blendernation.com/2017/03/24/industry-support-blender/
  6. Hej, Właśnie robię w Blenderze krótki filmik o samochodzikach. Priorytetem jest czas, więc używam prościutkich modeli. Historyjka też nie należy do skomplikowanych. W finalnej wersji będzie jakieś miasto, acz robione na szybkości. Większy nacisk kładę na to, żeby filmik w ogóle powstał, niż żeby wyszedł super. https://drive.google.com/open?id=0B101nEQ77ftbRXozZ3AxY0tVUE0 Możecie w jednym zdaniu napisać, co się wydarzyło na filmiku? Tak żebym wiedział, czy ktoś poza mną wie o co biega? Macie uwagi, możecie coś doradzić?
  7. https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/cycles/features.html Z tego wynika, że nie. Lista jest raczej aktualizowana.
  8. Cześć Wszystkim, mam pytanie: Jeżeli jako teksturę mam sekwencje obrazków, to czy mogą być one odświeżane wraz z linią czasu w oknie 3D (shading: render)? Bo teraz jak przesunę wskaźnik czasu, to muszę wcisnąć Shift+Z, żeby przeładować obrazek. EDIT: Najpierw zadałem pytanie, potem spojrzłem: Można, trzeba tylko zaznaczyć "Auto refresh" na nodzie tekstury.
  9. Filmik zrobiony w Blenderze. Z założenia miał to być szybki projekt, w praktyce ciągnął się od stycznia, ale w końcu go zrobiłem.
  10. Śledziłem pracę nad tym filmem od samego początku i pomimo, że znam go już na pamięć, wciąż lubię go oglądać. Jest parę zgrzytów czy to w animacji, czy w dźwiękach, ale jako całość sprawuje się świetnie. Zgadzam się z przedmówcami, że film powinien trafić na front, bo pokazuje że nawet jedna osoba dłubiąc po godzinach jest w stanie stworzyć coś stylowego i sympatycznego.
  11. Nie wiem, czy pytanie wciąż aktualne, ale jesli używasz Rigid Body, możesz zmienić to tutaj:
  12. Hej, dzięki za komentarze.
  13. Krótki filmik zrobiony w Blenderze. Chciałbym poznać Wasze opinie.
  14. 1. Wstaw na scenę okrąg i rozciągnij go, pozostaw zaznaczony 2. Potem wciśnij Ctrl+A i wybierz ApplyScale 3. Potem wciśnij Alt+C i wybierz CurveFromMesh 4. W panelu po prawej idź do ustawień krzywej 5. Parametr Fill ustaw na Full 6. Potem Depth na większe od zera 7. Resolution wygładza pierścienie O to chodziło? - - - Połączono posty - - - @meferefe: Niedawno były jakieś problemy z nowymi sterownikami od Nvidi, więc jeżeli zmieniałeś, to zobacz czy są jeszcze nowsze (bo już ponoć poprawili). Ewentualnie wróć do starszych. I tak jak pisał Monio, zainstaluj nowszego Blendera. Napisz, czy pomogło.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy