-
Postać 3D: Skarbnik
Aaa, bo ja jestem ze Śląska i dla mnie pewne śląskie sprawy są tak oczywiste, że dałem ciała w opisie i nie wiem czy to jasne ale... To jest Skarbnik nie jako człowiek pełniący funkcję, tylko duch podziemi, strzegący kopalń i górników :-) Tak jako ciekawostka, rysunek koncepcyjny:
-
Postać 3D: Skarbnik
Cześć, Miałem ostatnio przyjemność zrobić model Skarbnika dla Szlaku Ślonski Godki w Katowicach (wg rysunku Anny Bal). Przeznaczenie - druk 3D + galwanizacja (figurka nie przetrwała nawet nocy w okolicach rynku... Ale Skarbnik wróci silniejszy, bo odlany z jakiegoś wandaloodpornego metalu!). W wolnej chwili machnąłem Skarbnikowi render, który to poniżej. pozdr.
-
Pojazd 3D: Concept maluch
Cześć, miałem okazję ostatnio wykonać render koncepcyjnego jednoosobowego samochodu sportowego. Pojazd specyficzny, bo w zasadzie składa się z klatki, trzyczęściowej budy z jakiegoś tworzywa sztucznego przykręcanej do owej klatki (oprócz takich rzeczy jak układ napędowy itd. wiadomo). Czemu na bazie malucha? Nie wiem, ale tak musiało być :-). Klatka zrobiona w Fusion 360, reszta w Blenderze, render w Cycles (model, render i pp). Render w założeniu nie miał być fotoreal, jeśli to istotne. pzdr. Marcin
-
Operacja Bazyliszek - Legendy Allegro
Kurka, nie wiem, jakoś mi mega brakowało energii. Laska mówi "idioto, on miał spojrzeć w to lustro" nie jakby właśnie stracili szansę na zabicie bazyliszka, ale jakby mówiła "podaj mi kawę Stefanie". Wiem że reklama i budżet i w ogóle, ale w całej akcji tego filmu brakowało mi właśnie akcji i energii, tempa, szaleństwa. Poza tym, co zostało napisane powyżej (chociaż same ujęcia, mimo iż nie fenomenalne, to mi się podobały, a efekty może i mogłyby być lepsze, ale nie czepiajmy się, budżet i czas robią swoje). Ale coś, co mnie najbardziej zabolało, to stracony potencjał. Po uno, jak usłyszałem głos dziecka, wyobraziłem sobie, że biorąc pod uwagę wcześniejsze wzmianki o burzach w całym kraju, może bazyliszków jest więcej, a ten to może tylko młode, które szuka rodziców czy coś? Może się z tego akcja wywiąże? Może by to był fajny myk na fabułę? Ale niestety, skończyło się na dziecięcym głosie i patencie z komórką, którego nie kumam. Druga sprawa, myk z lustrem, za który widzę chwalony jest niniejszy film, to bodaj dla mnie najsłabszy jego element. Dlaczego? Bo w mojej opinii wprost wyciągnięty z prozy Sapkowskiego, że zacytuję: "– Czy to prawda, że bazyliszka można zabić przy pomocy lustra? – Prawda, pod warunkiem, że trafisz go nim w łeb." Jeśli ktoś nie czytał, to może i spoko, dopóki nie przeczyta. Szkoda, że aktor pokroju Olafa Lubaszenki nie grał jakiejś większej roli, bo wypadł na tle reszty świetnie, a nadal mam wrażenie, że się zmarnował jego talent na postać której mogłoby nie być. Ale może nie potrafię się wczuć, nie kumam targetu po prostu i się czepiam :-) Niemniej, powodzenia przy produkcjach!
-
Animacja 3D: Aurora Pictures
Dzięki Panowie za komentarze :-) smiler, chwilę zachodziłem w głowę, czemu miałbyś znać projekt od samego konceptu... A tu taka niespodzianka :-P Tak generalnie, to każdy mógłby się czegoś przyczepić i... W sumie fajnie by było zobaczyć sporo konstruktywnej krytyki. Samym głaskaniem się człowiek nie rozwija przecież! Grafiką się zacząłem interesować niecałe 4 lata temu i wtedy też zacząłem się bawić Blenderem. Od półtora roku zacząłem to traktować poważnie, a od lipca poświęcam się temu niemal całkowicie. Także nie do końca jestem początkujący (chociaż czasem się tak właśnie czuję:-P), ale co tu kryć, doświadczony specjalnie też nie jestem. Reynevan, dzięki za komentarz. Chmurki jakoś generalnie dla większości wypadają pozytywnie... A co do bidy, mógłbyś nieco rozwinąć temat i wypowiedzieć się ciut konkretniej? Bo konkretne uwagi są dla mnie cenne. Cała animacja nie była zbyt wysokobudżetowa i przy krótkim relatywnie terminie czasem naumyślnie szedłem trochę na skróty. Ale gdybyś miał moment, żeby wypunktować kilka uwag... Wdzięczny będę, serio :-) norden, dzięki za komenta i linka (heh, niby człowiek oglądając ich filmy czuje, że Dreamworks zmieniało animację loga, ale ta kompilacja jest świetna :-)). Chciałbym móc jakoś bronić tych kolorów, że wymogi scenariusza, że tak miało być, że klient tak chciał... Ale jak się zastanowić, to nie ma argumentów. Faktycznie trzeba było to inaczej (spójniej) zrobić kolorystycznie. Będę o tym pamiętał na przyszłość. Pozdrowienia
-
Animacja 3D: Aurora Pictures
Witajcie! To mój pierwszy post na tym forum. Chciałem się podzielić animacją loga zrobioną dla Aurora Pictures. Dajcie znać co sądzicie. Pozdr. Modele: Blender Render: Cycles Post: Fusion (i trochę Blender)
MarWis
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta