ACU wyglada jak na filmikach z gameplayu / na targach byla nawet grywalna wersja na xone bo MS mial takie wymagania.
Z ciekawostek dodam ze Digic uzywal naszych assetow z gry do trailera CG (budynki i inne obiekty)
wow - pozdrowienia dla Daniela i gratki za skonczony projekt / 12 albo 15 lat temu mialem z nim chybe interview do tego projektu zanim jeszcze zaczalem podrozowac po swiecie ;))))
kope lat
wyglada ladnie
pierwszy film byl super / ten tez wyglada ladnie
jakos malpy CG wygladaja bardziej naturlanie niz ci wszyscy aktorzy z plastikowymi kostiumami od marvela
wyglada naprawde dennie jesli chodzi o stylistyke i design / czasem jestem w szoku jak takie filmy moga sie podobac ludzia jak czytam komentarze
nasrane efektami tak ze nie wiadomo na co sie patrzec,
jest pare cinematikow CG ktore gorzej wygladaja od tej gry ...
ja mam szczeke na podlodze, chlopaki maja jeszcze sporo czasu bo gra ukaze sie pod koniec roku a te trailery byly ponoc gotowe przed swietami zeszlego roku wiec nie jest to najnowszy build
i gdzie jest teraz Baggins ktory przewidywal ze gry AAA upadna a nowe konsole sie nie sprzedadza ... ;)
Pojawil sie nowy trailer z gry The Order 1886 (ps4)
gameplay trailer ktory jakoscia duzo nie odbiega od cinematikow z Blur studio
http://www.youtube.com/watch?v=GiOBKE27RQY
+ kilka obrazkow z gry
http://www.gamersyde.com/news_the_order_1886_images-15047_en.html
Wizualnie wypas / naprawde pojechaliscie z renderem i jakoscia .... wyglada na rowni z trailerami z Digic/
Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood , a przy takiej grze wolalbym cos wolnego i bardziej realsitycznego..
ale to juz widzimisie osobiste
Gratulacja dla calego zespolu !!!