Skocz do zawartości

tevenet

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. tevenet odpowiedział rafal1757 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Splajny litery o muszą być połączone w jeden obiekt i zamknięte (opcja Close spline w atrybutach splajna).
  2. tevenet odpowiedział Artnonim → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Nie zgodzę się ;) Trzeba tylko trochę więcej pracy. Kolory najłatwiej będzie Ci zróżnicować wkładając każdą do osobnego extruda. Natomiast żeby w ogóle effectory zechciały później z tym działać trzeba będzie je wrzucić do obiektu Fracture. Nie pamiętam tylko, w którym trybie i czy powinny być zgrupowane czy nie, ale możliwości nie jest dużo więc na pewno sobie poradzisz. Nie chce mi się oglądać tego tutoriala więc gdyby coś jeszcze nie chciało działać to daj znać.
  3. Z własnego doświadczenia powiem tylko tyle, że każdy klient zawsze ma większą ilość produktów/realizacji itp. Oczywiście część ma, ale ja już nauczyłem się żeby nie brać tego pod uwagę przy pierwszej wycenie tylko np. przy kolejnych realizacjach dać rabat. Co do wyceny to przede wszystkim zastanów się ile czasu Ci to zajmie. Ile masz gotowych modeli/scen, które możesz wykorzystać. Weź też pod uwagę, że chwilę się to będzie renderowało (jest spora różnica pomiędzy 2 a 3 minuty filmu). Ja bym raczej tego poniżej 5k nie wycenił, dużo też zależy od jakości modeli, które przekażą.
  4. tevenet odpowiedział herbatnikkk → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Jak coś to pisz priv albo na maila tevenet(at)op.pl
  5. Ja używam Cinema 4D od Maxona i mogę zdecydowanie polecić jako alternatywę dla Autodesku, szczególnie, że jest ciągły rozwój i coraz więcej silników renderujących.
  6. Moim zdaniem jest to dosyć niebezpieczne, ponieważ jeśli wyjdzie to autodeskowi to inne firmy też pewnie przejdą na ten model i niestety koszty pójdą w górę.
  7. tevenet odpowiedział Tomala → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Ja nigdy nie miałem takich problemów. Zdarzyło mi się, że powiedzieli żebym zadzwonił jutro bo nie wiedzą, ale na następny dzień otrzymałem odpowiedź. Myślę, że to po części też kwestia jednostki i nastawienia do sprawy. Zawsze można zadzwonić do innego miasta.
  8. tevenet odpowiedział Akierek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zwróć uwagę na proporcje, poszukaj w katalogach motoryzacyjnych świecy do Trabanta. Bardzo Ci kibicuję ale ta świeca wygląda słabo.
  9. tevenet odpowiedział Akierek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A miałeś kiedyś świecę zapłonową w ręce? ;) Może to będzie przydatne:
  10. tevenet odpowiedział Tomala → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Może po prostu zapytaj w US? Po co tracić czas na zastanawianie się jak oni to interpretują jak można ich zapytać i niech oni tracą swój czas ;)
  11. tevenet odpowiedział obis_81 → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Bardzo mi się podoba. Ile mniej więcej czasu zajęło Ci zrobienie tego? W sensie jaki okres czasu grzebiąc wieczorami? Pozdrawiam, Piotrek
  12. Cinema jest fajna ale do architektury to chyba nie jest najlepszy wybór. Physical render trochę się męczy z wizkami. Moim zdaniem już bardziej opłaca się wersja Prime + Vray lub Corona.
  13. tevenet odpowiedział Xardas 666 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Na trzecim obrazku mam wrażenie jakby chmury schodziły poniżej linii horyzontu.
  14. tevenet odpowiedział DiKay → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nie znam maxa ale wydaje mi się, że: chamfer to odpowiednik bevela z Cinemy - skrót M~S Mesh/turbosmooth - SubdivisionSurface X-refy są w menu Create -> xref Nie bardzo wiem o co chodzi z tym przecinaniem. Chcesz oddzielić od siebie dwa elementy siatki czy po prostu uzyskać dwie połówki jednego obiektu? Opisz co chcesz zdziałać na jakimś przykładzie i na pewno się jakaś opcja znajdzie.
  15. tevenet odpowiedział DiKay → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ściągnij sobie demo Cinemy. Jeśli nic nie zmienili powinien być tam taki przełącznik pomiędzy wersjami. Uruchom Prime, spróbuj coś wykonać i zobacz czy Ci to wystarcza. Dużo zależy od tego co robisz. Jeśli chodzi o modelowanie to Prime ma chyba wszystko co niezbędne. Bieda zaczyna robić się przy symulacjach i renderingu. Nie bardzo wyobrażam sobie robienia renderów architektonicznych na Prime. Jakiś inny silnik będzie potrzebny. Na razie Corona dla Cinemy jest za darmo. Nie wiem jak długo jeszcze ale na Coronie można zrobić bardzo dobre wizualki. Tutaj masz porównanie wersji Cinemy: http://www.maxon.net/en/products/general-information/general-information/product-comparison.html

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności