Skocz do zawartości

keajra

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. keajra odpowiedział illy → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    :D
  2. Moge sie mylic ale to bywalec max3d.pl czyz nie? Oberwalo mi sie od niego kiedys mocno, ale wlasnie yt zarekomendowal mi jego filmik.
  3. keajra odpowiedział Destroyer → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Ten soft to magia. Chyba trzeba bedzie sie nim pobawic w koncu.
  4. Pracowalem z art directorem ktory calkowicie odpowiadal za wyglad D3. Dosyc fajnie sie go sluchalo jak mowil ze Art direction z D3 to sukces. Gdy odchodzilem z firmy on byl juz jej CEO. Ogolnie utalentowany gosc. Widze ze D4 powraca do korzeni i jest duzo mroczniejsze.
  5. keajra odpowiedział bibb → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Nie gadac z agentem SEO.
  6. To co chcialem powiedziec to to ze kazdy kto ma stycznosc z grami mobilnymi powinien to wiedziec, a nie ze kazdy. Tak czy siak, na chlopski rozum jak mozna sie nie domyslac ze tam nie ma zadnej randomowosci? Przeciez nie ma zadnych zewnetrznych regulacji a developerom chodzi o kase tylko. Tak czy siak numer 2: angry review jest populistyczny bo gosc na pewno wie o co kaman.
  7. Mam pare ladnych lat w branzy gier mobilnych i nie wierze ze ktos nie wie ze to wszystko jest ustawione. W jendej z ostanich gier mielismy google docs dokument w ktorym game designers wpisywali ile procent dla kazdego itemu jako lootboxa. Tak jest, bylo i bedzie. Deal with it or not play mobile games like me.
  8. keajra odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bardzo Ci zazdroszcze skilla, ale wiem ile lat pracowales nad nim - pamietam te slynna serie video tutoriali do zbrush 2.0 - niestety odpadlem jak zaczeles tam bakowac noisemapy i sie do dzis nie pozbieralem i nie dodykam zbrush. Troche mnie przerasta ten soft. Nie mniej tez chcialbym siasc i w 60 minut takiego "speeda" zrobic jak ty - pomalowac, wyrenderowac i sluchac ahy i ochy. A swoja droga to malo modeli teksturujesz i renderujesz a przeciez potrafisz 🙂 Nawet te rendery clay co masz sa mega dobre - to w zbrusz taki noise i swiatlo?
  9. keajra odpowiedział comander_barnik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie no, wyraznie jest ten asset w HD wersji przerysowany: A tak swoja droga, to scena e-sport homm3 jest bardzo prezna i fajnie moze jakbys zaproponowal jako nagrode wydruk 3D tej bramy 🙂
  10. keajra odpowiedział comander_barnik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A bylem pewny ze HD wersja to większość elementów przerysowanych zostały - dziś po pracy odpale homm3 w domciu i sie upewnie, ale pewnie masz racje.
  11. keajra odpowiedział comander_barnik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Super. Mogles wziasc referencje z wersji HD.
  12. @Boris mozesz powiedziec cos wiecej na ten temat?
  13. keajra odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Komentarze, propozycje ...
    Chyba nie ma jednego prostego rozwiazania takiego problemu - to raczej organiczna praca od podstaw. Moim zdaniem trzeba bylo dzialac duzo wczesniej, aktywnie aby zminimalizowac odplyw aktywnosci. Przez dlugi czas nie bylo zadnego ruchu od strony adminow - pamietne niedzialajace przyciski na front i lubie to - chyba pare lat nie naprawiane. Takie cos i tym podobne bardzo zniechecilo wielu uzytkownikow. Tak czy siak, teraz czeka dlugi proces odzysku - wprost proporcjonlny do czasu zaniedbania.
  14. keajra odpowiedział Sroka8888 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Mozesz napisac jak zrobiles wlosy na tym modelu? Ogolnie wyglada to lepiej niz real :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności